Název: Využití IT při analýze působení outdoorové reklamy
Překlad názvu: The application of IT for analysis of outdoor advertising effects
Autoři: Jeníčková, Tereza ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: outdoorová reklama; Oční kamera; reklamní kampaň; selektivní vnímání; stopování zraku; advertising campaign; Eye-tracker; Eye-tracking; outdoor advertising; selective perception

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15650

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11620


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet