Název: Marketingová komunikace Národního muzea; Komunikace vázaná na stěžejní krátkodobé výstavy v hlavní budově v letech 2005 - 2008
Překlad názvu: The marketing communication of the National museum in Prague
Autoři: Kmeťová, Markéta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Gabriel, Zbyněk (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingová komunikace kulturních organizací; Národní muzeum v Praze; propagační kampaně kulturních institucí; výstava Lovci mamutů; výstava Republika; výstava Stopy lidí; výstava Zlaté časy médií; advertising campaign; Golden age of media; Human traces; Mammoth Hunters; Marketing communication of the cultural institutions; National museum in Prague; The Republic

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22938

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-18908


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet