Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 74 záznamů.  začátekpředchozí44 - 53dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Model e-aukce pro firmu
Gazdíková, Pavla ; Zmrzlík, Tomáš (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se ve své úvodní části zabývá teoretickými poznatky z oblasti interního internetového nákupu a e-aukcí. Druhá část práce je tvořena analýzou současného stavu ve firmě. Ve třetí, stěžejní části, je předložen návrh řešení e-aukce pro firmu Siemens Industrial Turbomachinery, s.r.o.
Internetový obchod
Žák, David ; Taševský, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou internetového obchodu. Obsahuje analýzu a návrh řešení vlastního internetového obchodu. Cílem bylo přiblížit marketingový plán pro vstup na trh, zhodnotit dosažené výsledky a navrhnout postup do dalších let. Lze se v ní seznámit se základními poznatky kolem internetového obchodování, analýzou internetového obchodu ve srovnání s kamenným obchodem. Těmto obecným teoretickým a faktickým poznatkům je věnována zhruba polovina práce. Ve druhé polovině se věnuji vlastní realizaci internetového obchodu, jeho zavedení na trh a propagaci.
Návrh a implementace elektronického obchodu společnosti
Horsák, David ; Svoboda, Zdeněk (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce charakterizuje a analyzuje obchodní společnost. Obsahuje návrh řešení vyplývajících z analýzy, řešení implementačních problémů a je projektovým nástrojem pro zlepšení budoucího postavení firmy na trhu, a to pomocí elektronického obchodu a jeho prostředků. Dále popisuje ekonomické zhodnocení návrhu elektronického obchodu a jeho implementaci ve společnosti.
Internet a cestovní ruch
Kosenko, Hanna ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá identifikací dopadů rozvoje Internetu na chování zákazníků, elektronické obchodování a jako důsledek na celé odvětví cestovního ruchu. První část se věnuje charakteristice rozvoje Internetu, jeho hlavním funkcím a oblastím použití. Další část je věnována definování elektronické komerce, současným trendům na online trhu, objasnění významu elektronického obchodování pro cestovní ruch. V této práci jsou dále zanalyzovány postavení online trhu CR, chování zákazníků a podniků, faktory, ovlivňující tento trh, současné trendy a předvídán budoucí vývoj. Hlavním výstupem práce je ověření hypotéz: Vývoj využití Internetu odpovídá vývoji online trhu CR a vyvolává změny na trhu CR; Největší podíl na online trhu CR je zastoupen leteckými společnostmi.
Tvorba marketingové strategie internetového obchodu OriginálníBrýle.cz
Šuška, Filip ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Malačka, Lena (oponent)
Cíl práce je seznámit čtenáře s aktuálními trendy marketingu na internetu a jejich využití pro tvorbu marketingové strategie začínajícího internetového obchodu OriginálníBrýle.cz. V první části se zabývám srovnáním e-komerce v České republice s ostatními státy Evropské unie. V této části také uvedu základní marketingové pojmy upravené pro prostředí internetu. V druhé části práce zmapuji samotný trh, na kterém se internetový obchod snaží prosadit. Pokusím se dotazníkovým šetřením získat informace o zákazníkovi. V této části práce budu sestavovat marketingovou strategii. Na konci uvedu, která doporučení zkoumaný obchod provedl a vyhodnotím jejich výstup.
Vývoj platebních metod na internetu
Janoušek, Tomáš ; Brixí, Radim (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce Vývoj platebních metod na internetu se zabývá problematikou e-komerce v českých internetových obchodech B2C. Práce má posloužit jako rozhodovací element k výběru platební metody jak pro majitele internetového obchodu, tak pro zákazníky. Cíle práce jsou stanoveny následovně: popsat vývoj plateb v internetových obchodech B2C; popsat a porovnat platební systémy na základě zvolených kritérií; popsat trendy a možnou budoucnost plateb na internetu; shrnout zkušenosti lidí s platbami na internetu. K nastínění vývoje platebních metod jsem zvolil popis jednotlivých možností plateb tří e-shopů od roku 1998 do roku 2010 vždy po třech letech. Nabídku metod jsem poté ověřoval na větším počtu internetových obchodů. Platební systémy jsem bodově ohodnotil podle určených kritérií z pohledu zákazníka a obchodníka. Pomocí své ankety jsem shrnul zkušenosti lidí s platbami na internetu. V práci se nejprve zabývám vývojem platebních metod, poté současnými metodami a jejich hodnocením. Ke konci práce jsem popsal budoucí trendy a možnosti plateb a k závěru vyhodnocením zkušenosti lidí na základě dotazníku.
Marketingová analýza e-shopu Toppotraviny.cz
Majerová, Tereza ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Kloudová, Michaela (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je marketingová analýza e-shopu Toppotraviny.cz a doporučení vhodné komunikace e-shopu. První část bakalářské práce se věnuje teorii. Zde popisuje základní charakteristiky pojmů, jako jsou marketingový mix, e-komerce, e-shop, marketingová komunikace, sociální sítě. V druhé části práce se vyskytují prakticky využité vědomosti z teoretické části. Je zde popsán samotný internetový obchod a analyzován jeho marketingový mix, konkurence, komunikace a v neposlední řadě vhodná doporučení komunikace pro e-shop.
Propagace internetového portálu Time2Drink.cz
Bulyna, Vasyl ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využíváním internetu k účelům online obchodování a marketingovou propagací na území České republiky na přikladu portálu Time2Drink.cz. Cílem práce je analýza a zhodnocení marketingových nástrojů použitých pro propagaci webového portálu Time2Drink.cz a následné sestavení doporučení pro budoucí využití vhodných nástrojů. Práce je rozdělená do pěti kapitol. V první kapitole jsou vysvětlené základní pojmy v marketingu a marketingové nástroje. Druha kapitola se zabývá teoretickým vymezením pojmů v E-komerci. Třetí část je praktická a zabývá se popisem samotného objektu propagaci a konkurence. Čtvrtá kapitola nabídne zhodnocení použitých marketingových nástrojů. Poslední kapitola pak nabídne shrnutí doporučeného postupu při online propagaci internetového portálu vzhledem k efektivnímu využití finančních prostředků.
Podpora prodeje na Internetu
Bartek, Jan ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práce se zabývá podporou prodeje na Internetu a jejími jednotlivými nástroji. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části, jsou popsány a demonstrovány na příkladech z praxe jednotlivé formy podpory prodeje na internetu. Druhá, praktická část, se zaměřuje na nový trend, jímž je podpora prodeje na sociálních sítích skrze novodobé internetové celebrity - youtubery. V této části práce je popsán řízený experiment, který porovnává výkonnost kampaně na podporu prodeje vedené skrze youtubery s výsledky klasické, obdobně nákladné PPC kampaně.
Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Böhm, David ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá online marketingovou propagací elektronického obchodu, konkrétně obchodu naradi-za-babku.cz. Cílem této práce je navrhnutí online marketingové strategie pro daný elektronický obchod a sestavení doporučení, jak by začínající elektronické obchody měly postupovat při své propagaci na internetu. Práce je celkově rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole bude čtenář seznámen s elektronických obchodováním obecně. Druhá kapitola pak nabídne teoretické vymezení online marketingu, jeho nástrojů a prostředků pro webovou analytiku. Třetí část práce je již prakticky zaměřená a zabývá se samotnou propagací konkrétního elektronického obchodu. Poslední kapitola pak nabídne shrnutí doporučeného postupu při online propagaci začínajícího elektronického obchodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 74 záznamů.   začátekpředchozí44 - 53dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.