Název: Tvorba marketingové strategie internetového obchodu OriginálníBrýle.cz
Překlad názvu: Marketing strategy of the internet shop OriginálníBrýle.cz
Autoři: Šuška, Filip ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Malačka, Lena (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brýle; e-komerce; internet; internetový obchod; marketing; marketingová strategie; sluneční brýle; e-commerce; glasses; internet shop; marketing; marketing strategy; sunglasses

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48756

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-201803


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-01-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet