Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,392 záznamů.  začátekpředchozí4374 - 4383další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Strategická analýza podniku
Malínek, Jiří ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Tato práce obsahuje teoretické shrnutí tématu strategické analýzy, popisuje jednotlivé nástroje a poté tyto poznatky aplikuje na vybraný podnik. Nejprve obsahuje samotný popis konkrétní stavební firmy a poté ho analyzuje. Na závěr jsou uvedena doporučení pro společnost.
Uplatnění marketingového řízení ve vybraném podniku
Kutnohorský, Karel ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Holub, Miloš (oponent)
ABSTRAKT Kutnohorský, K. Marketingové řízení ve vybraném podniku : diplomová práce. Jindřichův Hradec : Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta managementu v Jindřichově Hradci 2009. 78 s. Vedoucí diplomové práce Doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.. Práce se zabývá uplatněním marketingového řízení ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První část práce vychází z teorie marketingového řízení, které je členěno na fázi plánování, realizaci a kontrolu. Druhá, praktická část, charakterizuje odvětví stavebnictví a firmu, ve které byla diplomová práce zpracována, je zde provedena analýza jednotlivých fází marketingového řízení ve firmě. V závěrečné části je provedeno zhodnocení tohoto způsobu řízení, návrhy na opatření ke zlepšení situace.
Oceňování značky jako nehmotného majetku firmy
Šťastná, Zuzana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Vodička, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá oceňováním značky jako nehmotného majetku firmy. Teoreticky je zde pojednáno jaký je rozdíl mezi značkou a ochrannou známkou, jaká je důležitost značky a podstata budování značky. Jsou zde popsány také oblasti, ve kterých je využíváno oceňování značky. Vybraná společnost je v praktické části podrobena několika analýzám a hodnota její značky je zjištěna pomocí metody licenční analogie.
Zhodnocení marketingové strategie Ferrari
Fiala, Jakub ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této práce je zhodnocení marketingové strategie automobilky Ferrari s přihlédnutím ke specifikům marketingu luxusního zboží. Hlavním nástrojem práce je situační analýza, jejíž hlavní poznatky jsou shrnuty do SWOT analýzy, z níž je vyvozeno konečné zhodnocení.
Posouzení účelnosti státní dotace
Sedláčková, Daniela ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Petrlík, Oldřich (oponent)
Cílem této diplomové práce je posoudit účelnost poskytnutí dotace firmě, jejímž předmětem podnikání je Ekologická likvidace autovraků a elektroodpadů a dále popsat významnost tohoto oboru pro společnost, zejména v souvislosti s vlivy na životní prostředí. Praktická část je věnovaná hodnocení a analýze firmy, která má zájem o přijetí státní dotace ze Státního fondu životního prostředí (SFŽP) pro rozvoj své podnikatelské činnosti. Na tento rozbor navazuji analýzou dalších aktuálních možných forem státní podpory, které by mohly vést ke zlepšení postavení nejen tohoto konkrétního podniku, ale i dalších firem působících v odvětví v oblasti Ekologické likvidace autovraků a elektroodpadu.
Komparace regionální politiky Polska a České republiky
Tomešová, Jana ; Damborský, Milan (vedoucí práce) ; Říhová, Gabriela (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na realizaci regionální politiky v České republice a Polsku. Teoretická část se zabývá zejména obecným vymezením regionální politiky, její definicí, pojetím, motivy existence a používanými nástroji. Dále je popsáno její uskutečňování v České republice a Polsku, a to z hlediska institucionální soustavy, dokumentů vztahujících se k tomuto tématu. Práce rovněž obsahuje popis základních disparit objevujících se v obou státech a vývoj nezaměstnanosti a regionálního HDP na obyvatele v regionech NUTS II. Stručně je popsáno i čerpání prostředků ze strukturálních fondů. Poslední část srovnává realizaci regionální politiky v České republice a Polsku a obsahuje SWOT analýzu.
Postavení SZ HLuboká v cestovním ruchu ČR
Písařová, Markéta ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Raabová, Tereza (oponent)
Tato práce na příkladu státního zámku Hluboká charakterizuje současnou situaci velkého památkového objektu, který stabilně zaujímá jedno z předních míst v návštěvnosti mezi objekty v České republice. Teoretická část práce se soustředí na význam cestovního ruchu v národním hospodářství, poté se zaobírá obecnými ukazateli cestovního ruchu v České republice a Jihočeském kraji. Tato část je také doplněna definicí kulturně poznávacího cestovního ruchu a pojmu kulturní turista s důrazem na důležitost tohoto typu cestovního ruchu v kontextu cestovního ruchu obecně. Analytická část je také rozdělena do několika částí. Nejprve jde o rozbor z historického pohledu a o popis interiérů přístupných běžným návštěvníkům. V další části je podrobně rozebrán marketingový mix destinace. Poslední část analyzuje návštěvnost zámku v průběhu posledních let. Obsahuje též srovnání s jinými celorepublikově významnými konkurenty. Při zpracování práce byly použity údaje Českého statistického úřadu, České národní banky, Krajského úřadu Jihočeského kraje, ministerstva kultury a Národního památkového ústavu.
Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu v ZOO Chleby
Motejlková, Jana ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
V první kapitole popisuje Zoo Chleby obecně. V druhé kapitole popisuje obecně markewtingovou strategii v cestovním ruchu. V třetí kapitole porovnává zoo v Chlebech a ve Vyškově. Ve čtvrté kapitole provádí praktickou aplikaci.
Současné možnosti zhodnocení volných peněžních zdrojů
Jurčíček, Václav ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Zámečník, Petr (oponent)
Předmětem této práce je posouzení výhodnosti dvou komplexních variant osobního finančního plánu. Obě varianty splňují cíl zajištění vlastního bydlení a dále obsahují kombinaci dalších moderních finančních produktů, které generují cash flow. Ke srovnání slouží SWOT analýza a metoda NPV, která srovnává měsíční hodnoty cash flow po dobu 34 let.
Jak si založit podnik
Čtvrtečka, Lukáš ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Získalová, Tereza (oponent)
Práce se zabývá problematikou založení podniku. Teoretická část pojednává o rozhodnutí podnikat, volbě právní formy a dalších krocích souvisejících se založením podniku. Praktickou část představuje vypracování podnikatelského plánu založení pizzerie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,392 záznamů.   začátekpředchozí4374 - 4383další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.