Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,447 záznamů.  začátekpředchozí4374 - 4383dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nabídky zájezdů do USA na současném trhu v České republice
Jirsová, Simona ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Novotný, David (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit analýzu produktového portfolia nabízeného vybranými cestovními kancelářemi působícími na trhu České republiky do Spojených států amerických. Autorka práce si klade za cíl zachytit trendy, které jsou v současné době charakteristické pro cestování do této destinace, zejména v souvislosti s nedávnými legislativními změnami učiněnými ze strany vlády Spojených států amerických. Analýza se opírá o podrobnou charakteristiku destinace, trendů ve výjezdovém cestovním ruchu občanů České republiky do Spojených států amerických a na základě zjištěných údajů konfrontuje současnou nabídku cestovních kanceláří s možnostmi trhu a stranou poptávky.
Aplikace marketingu u regionální neziskové organizace - Obchodní a hospodářské komory
Zezuláková, Markéta ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Prchal, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá aplikací marketingu u neziskové, regionálně vymezené organizace Obchodní a hospodářské komory. Cílem práce bylo zhodnotit současné uplatnění a navržení vyváženého marketingového mixu, který zohledňuje všechny stávající specifika a nabídnout řešení pro její další rozvoj a efektivní uplatnění aktivit a produktů u cílových skupin. V teoretické části jsou pospány specifika neziskových organizací, výchozí metodika týkající se tvorby marketingu, zahrnující analýzy cílových skupin, konkurence, SWOT a marketingový mix. V praktické části je rozpracovaný popis OHK jako velmi atypické neziskové organizace, vč. jednotlivých marketingových analýz dle metododiky a doporučení ke zpelšení.
Analýza faktorů ovlivňujících krizovou odolnost a připravenost podniku v odvětví cestovního ruchu
Šefčíková, Lucie ; Antušák, Emil (vedoucí práce) ; Kopecký, Zdeněk (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zanalyzovat dosavadní vývoj podniku v odvětví cestovního ruchu a zaměřit se na hrozby a rizika podnikání v tomto oboru. Teoretická část práce je zaměřena na oblast cestovního ruchu a hotelnictví a současně podává obecné informace o krizovém managementu, především o krizové připravenosti a odolnosti podniku. Zároveň charakterizuje metody analýzy, které lze využít k tomu, aby byl daný podnik schopen docílit větší připravenosti a odolnosti vůči jakékoliv krizi. V praktické části pak popisuje zkoumaný hotel Krystal a pomocí SWOT analýzy a dalších tří metod odhaluje hrozby, které jsou v současnosti pro hotel aktuální. Z výsledků provedených analýz v závěru vyplývá, že si hotel doposud v oblasti krizového managementu nevede špatně. I přesto jsem se však pokusila vypracovat návrhy a doporučení, které by mohly stávající krizovou odolnost a připravenost daného hotelu zvýšit.
Strategická analýza podniku
Jandová, Veronika ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Myslík, Lubomír (oponent)
Tato práce se zabývá zpracováním strategické analýzy podniku a zahrnuje externí i interní analýzu. Cílem práce je zpracovat strategickou analýzu firmy Secar Bohemia, a.s., zhodnotit stávající situaci firmy na trhu a zjistit faktory, které budou její vývoj nejvíce ovliňovat. Práce je rozdělena na část teoretickou, která obsahuje teoricko-metodologická východiska práce (PEST analýza, 4C analýza, Porterův model, prověření vnitřních zdrojů atd.) a na část praktickou, která je zaměřena na aplikaci teoretických poznatků na externí a interní prostředí firmy Secar Bohemia, a.s. Výstupem práce je nástin strategie a doporučení pro další vývoj společnosti.
Strategická analýza podniku
Šímová, Radka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Teoretická část závěrečné práce je zaměřena na definici strategie podniku a popis metod interní a externí analýzy, jako je PEST analýza, 4C analýza, SWOT a Porterova analýza. Cílem praktické části práce je aplikace metod na konkrétní společnost, její interní a externí prostředí. V závěru práce jsou shrnuta doporučení pro daný podnik a jeho strategie.
Strategická analýza podniku
Knapová, Jitka ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Březina, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce bylo vypracovat strategickou analýzu ve zvolené firmě. Celá práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to do části teoreticko-metodologické a praktické. Teoretická část se zabývá charakteristikou základních pojmů strategického řízení, strategií, vizí, externí a interní analýzou a SWOT analýzou. Teoretická východiska jsou v praktické části aplikována na zvolenou firmu. Na závěr je uvedeno doporučení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Čech, Adam ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Šupitar, Václav (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat společnost Propom s.r.o., popsat a analyzovat konkrétní nástroje marketingového mixu a následné zhodnocení.
Socioekonomická analýza a možnosti rozvoje města Týnec nad Sázavou
Trampotová, Tereza ; Říhová, Gabriela (vedoucí práce) ; Krejčová, Nikola (oponent)
Pro tuto práci jsem si vybrala téma Socioekonomická analýza a možnosti rozvoje města Týnec nad Sázavou. Cílem práce je vypracování hloubkové analýzy města Týnec nad Sázavou, která za pomoci dotazníkového šetření a metody SWOT analýzy vyústí ve vlastní doporučení a nástin možného budoucího rozvoje města. Socioekonomická analýza města Týnec nad Sázavou se zabývá historií, obyvatelstvem, dopravní a technickou infrastrukturou města. Zhodnocuje i stav kvality života ve městě a cestovního ruchu, který je nepostradatelnou součástí města. Dotazníkové šetření přináší zhodnocení kvality života ve městě od samotných občanů, kteří mají své názory a potřeby. SWOT analýza shrnuje socioekonomickou analýzu a dotazníkové šetření v silné a slabé stránky a možné příležitosti a hrozby pro vývoj města. Vlastní doporučení je pak subjektivní názor, který nastiňuje směr rozvoje města a poukazuje na limity a bariéry pro tento vývoj.
Podmínky pro rozvoj cestovního ruchu Malty
Lorencová, Pavla ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Cílem této práce je poskytnout ucelený přehled informací o destinaci Malta z pohledu cestovního ruchu. V první části se zabývám obecným popisem této země: geografie, demografická struktura, politické uspořádání apod. Následně se již zaměřuji na oblast cestovního ruchu: podmínky pro jeho rozvoj v členění na stimulační, lokalizační a realizační, současný stav a výkon cestovního ruchu na Maltě, systém řízení a financování ze státních fondů i fondů Evropské unie. Zaměřuji se na vzájemné vztahy v oblasti cestovního ruchu mezi Maltou a Českou republikou, české cestovní kanceláře, organizující zájezdy na Maltu a naopak maltští touroperátoři, kteří mají ve své nabídce zájezdy do České republiky. Veškeré získané informace jsem využila pro sestavení SWOT analýzy a posouzení předpokladů a výzev pro další rozvoj cestovního ruchu Malty.
Strategická analýza podniku
Šiklová, Veronika ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Novák, Jan (oponent)
V práci bude provedena strategická analýza podniku skládající se jak z vnitřní tak vnější analýzy prostředí. Cílem je vyvodit a aplikovat z této analýzy možnou strategii analyzované firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,447 záznamů.   začátekpředchozí4374 - 4383dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.