Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba elektronického obchodu pro podnikatele
Prchal, Tomáš ; Kříž, Jiří (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá představením a srovnáním různých platforem pro tvorbu elektronického obchodu pro podnikatele. Cílem práce je poskytnout přehled o výhodách a nevýhodách jednotlivých platforem, a také porovnat jejich funkce a možnosti. Práce bude také obsahovat praktickou část, ve které budou srovnány konkrétní platformy pro vytvoření elektronického obchodu na míru a budou popsány kroky potřebné k vytvoření e-shopu na platformě, která nejlépe odpovídá požadavkům podnikatele. Výsledkem práce je podrobný průvodce pro výběr vhodného e-shopového řešení s přihlédnutím k aktuální situaci a potřebám podnikatele.
Self service BI v marketingovém oddělení telekomunikační společnosti
Prchal, Tomáš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Stecenková, Marina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá možností řešení self-service business intelligence v prostředí marketingového oddělení telekomunikační společnosti. Hlavním cílem této práce je seznámit stechnologiemi pro self-service business intelligence, které jsou součástí programu Microsoft Excel 2013 a předvést možnosti jejich využití pro potřeby marketingového oddělení. První část práce se zabývá teoretickou částí problematiky business intelligence s rozdělením na klasický přístup a dále na self-service. To je později doplněno o seznámení s nástroji pro self-service business intelligence obsaženými v programu Excel. Druhá část práce je věnována praktické stránce řešení. Nejprve vytvoření hrubého dimenzionálního modelu z dostupných dat a dále sestavení samotného self-service řešení pomocí nástrojů v programu Excel. Jedná se o nástroje PowerPivot a Power Query, které slouží primárně pro získání a správu zdrojových dat, ale také nabízejí základní možnosti vizualizace. Pro výstupy pak slouží nástroje Power View, které umožňuje přehledné zobrazení požadovaných informací a doplněk PowerMaps, který zobrazuje zdrojová data na mapě. Výstupem je pak konkrétní self-service řešení vytvořené podle zadání pracovníků marketingového oddělení, zobrazující požadované informace pomocí nástrojů self-service.
Aplikace marketingu u regionální neziskové organizace - Obchodní a hospodářské komory
Zezuláková, Markéta ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Prchal, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá aplikací marketingu u neziskové, regionálně vymezené organizace Obchodní a hospodářské komory. Cílem práce bylo zhodnotit současné uplatnění a navržení vyváženého marketingového mixu, který zohledňuje všechny stávající specifika a nabídnout řešení pro její další rozvoj a efektivní uplatnění aktivit a produktů u cílových skupin. V teoretické části jsou pospány specifika neziskových organizací, výchozí metodika týkající se tvorby marketingu, zahrnující analýzy cílových skupin, konkurence, SWOT a marketingový mix. V praktické části je rozpracovaný popis OHK jako velmi atypické neziskové organizace, vč. jednotlivých marketingových analýz dle metododiky a doporučení ke zpelšení.
Řešení chudoby v rozvojových zemích
Prchal, Tomáš ; Durdisová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Kubelková, Karina (oponent)
Chudoba patří k vážným problémům dnešního světa. Podle údajů Světové banky žije v současném světě více než 1/6 populace v extrémní chudobě (za méně než 1,25 dolaru na den). Převládajícím nástrojem boje proti chudobě je oficiální rozvojová pomoc, která je založena na transferech prostředků z vyspělých zemí do rozvojových. Cílem této práce je posouzení, jak byla rozvojová pomoc při snižování chudoby úspěšná, k čemuž je použita analýza dvou regionů -- východní Asie a subsaharské Afriky. Ve východní Asii se podařilo snížit chudobu za 25 let o tři čtvrtě miliardy lidí, podíl rozvojové pomoci na tomto úspěchu však byl zanedbatelný. V subsaharské Africe ani přes rozsáhlou pomoc k poklesu chudoby nedošlo. Z analýzy vyplynulo, že východiskem z chudoby není rozvojová pomoc, ale větší zapojení rozvojových zemí do mezinárodního obchodu ve spojení s vhodnými hospodářskými politikami, které vytvoří prostředí příznivé pro podnikání a příliv zahraničních investic.
Vliv investičních pobídek poskytovaných vládou ČR na český trh práce
Prchal, Tomáš ; Kapinusová, Jana (vedoucí práce) ; Vošická, Zdenka (oponent)
Investiční pobídky jsou jedním z nástrojů pro podporu investování. Zahrnují, mimo jiné, daňové úlevy, dotace na vytvořená pracovní místa nebo příspěvky na rekvalifikaci a školení. Přestože jsou z právního hlediska dostupné i český firmám, zaměřují se zejména na lákání velkých zahraničních investorů. Hlavními cíly investičních pobídek jsou podpora hospodářského růstu, snížení nezaměstnanosti a zvýšení konkurenceschopnosti české ekonomiky. V této práci jsem se tedy zabýval otázkou, zda mají investiční pobídky pozitivní vliv na nezaměstnanost v České republice. Došel jsem k závěru, že nezaměstnanost se prostřednictvím investičních pobídek snížit nepodařilo. V současnosti, kdy většina evropských států pobídky využívá a česká vláda neplánuje učinit opatření, která by zatraktivnila české podnikatelské prostředí, by však jejich zrušení mohlo Českou republiku konkurenčně znevýhodnit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.