Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Logistika radioaktivního odpadu
Knapová, Jitka ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Jiříček, Karel (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza celkové technické základny a zmapování logistických procesů, které jsou od samého počátku spojené s radioaktivním odpadem a vyhořelým jaderným palivem. Hlavní důraz je kladen zejména na vyhořelé jaderné palivo pocházející z jaderných elektráren. Současná situace v této oblasti je ilustrována na příkladech České republiky a Švédska. Komparace českého a švédského systému vede k prokázání silných a slabých stránek využívaných postupů.
Energetická politika EU ve vztahu k jaderné energetice
Knapová, Jitka ; Němcová, Ingeborg (vedoucí práce) ; Horák, Jiří (oponent)
Cílem této práce je na základě vybraných států a jejich přístupů k jaderné energetice posoudit, zda má tento zdroj energie v dnešním kontextu v Evropské unii budoucnost. Významná část je věnována aktuální situaci Německa a jeho plánu odstoupit od jádra. Klíčovou otázkou je, jaký dopad bude mít jejich rozhodnutí na ostatní členské státy EU a zejména na Českou republiku.
Strategická analýza podniku
Knapová, Jitka ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Březina, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce bylo vypracovat strategickou analýzu ve zvolené firmě. Celá práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to do části teoreticko-metodologické a praktické. Teoretická část se zabývá charakteristikou základních pojmů strategického řízení, strategií, vizí, externí a interní analýzou a SWOT analýzou. Teoretická východiska jsou v praktické části aplikována na zvolenou firmu. Na závěr je uvedeno doporučení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Adélka, a.s.
Knapová, Jitka ; Ezrová, Hana (vedoucí práce)
Práce obsahuje základní informace o společnosti Adélka, a.s., její historii, současnosti, organizační struktuře, předmětu podnikání a vývoji zisku v posledních letech. Práce dále analyzuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, v pořadí produkt, cena, komunikační mix a distribuce. V závěru se nachází celkové shrnutí a návrhy a doporučení ke zlepšení současného využívání jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve firmě. Celou práci doplňují čtyři přílohy, které se do vlastního obsahu nehodily. Tyto přílohy jsou: katalog a ceník konzumního pečiva a dva plakáty na nové výrobky.

Viz též: podobná jména autorů
3 Knapová, Jana
1 Knapová, Jana Katarína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.