Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí42 - 51další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie orchestru Berg
Kašpráková, Soňa ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vítová Dušková, Marie (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit základ marketingové strategie Orchestru Berg a navrhnout marketingová opatření v souvislosti se zaměřením na novou cílovou skupinu lidí mladších třiceti let. Teoretická část pojednává o marketingu orchestrů, popisuje specifika marketingového mixu a problematiku segmentace, targetingu a positioningu. Dále se zaměřuje na oblast marketingového výzkumu, především tedy na výzkum kvalitativní, který je následně použit v praktické části. Praktická část představuje Orchestr Berg, jeho poslání, marketing a analýzu subjektu za použití metody SWOT. Dále je předložen samotný kvalitativní výzkum a hloubkové rozhovory provedené na devíti respondentech. V závěru praktické části jsou navržena opatření marketingové strategie s doporučeními vycházejícími z provedeného kvalitativního výzkumu.
OSOBNÍ BRAND A JEHO VÝZNAM NA ZAČÁTKU PROFESNÍ KARIÉRY
Duben, Lukáš ; Říha, David (vedoucí práce) ; Schapiro, Katarina Emma (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou osobního brandu a jeho významem na začátku profesní kariéry. V teoretické rovině vymezuje pojem značka, na jehož základě dále analyzuje osobní brand včetně jeho jednotlivých prvků spolu s charakteristikou osobního brandingu a komunikačního mixu ve vztahu k osobnímu brandu. Tyto poznatky jsou dále implementovány a využívány v praktické rovině této práce. Výzkum provedený dotazníkovým šetřením vede k naplnění hlavního cíle práce, jenž spočívá v zjištění, jaký je význam osobního brandu pro vysokoškolské studenty a absolventy. Praktické návrhy a doporučení dále vychází z analýzy výsledků provedeného výzkumu a charakteristiky jednotlivých pojmů, přičemž se tak propojuje teoretická a praktická rovina.
Zavedení marketingové strategie a vliv redesignu na eshop el-ka.cz
Kofroň, Jakub ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce pojednává a řeší problematiku marketingové strategie a tvorby internetového obchodu. Teoretické poznatky zkoumané v práci jsou později prakticky aplikovány na značku spodního prádla El.Ka Underwear, která se tak stává ústředním motivem práce. V úvodu práce jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky, které jsou po prezentaci všech realizovaných kroků v závěru práce vyhodnoceny a zodpovězeny. V úplném závěru práce autor shrnuje veškeré dopady na zkoumanou značku a vyvozuje závěry, které zpracováním práce získal. Veškeré vyhodnocení cílů a zodpovězení výzkumných otázek je podloženo získaními interními daty a detailně vyčísleno.
Marketingový audit IMI Hydronic Engineering pro český trh
Drápelová, Zuzana ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem této diplomová práce je realizovat marketingový audit společnosti IMI Hydronic Engineering na českém trhu za účelem identifikace problémových oblastí i příležitostí, definování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) a následné doporučení postupu pro zvýšení jak marketingové výkonnosti této společnosti, tak ke zvýšení výkonnosti společnosti jako celku. Marketingový audit je komplexní analýzou podniku i jeho okolí, jež neobsahuje pouhou analýzu současné situace společnosti, ale také návrh opatření. Marketingový audit v této práci je proveden na základě metodiky popsané v teoretické části a skládá se z analýz šesti vzájemně souvisejících částí. Z nichž první část, audit marketingového prostředí, se zabývá analýzou externího prostředí společnosti IMI Hydronic Engineering realizovanou skrze PESTLE analýzu a Porterův model 5 sil. Následujících pět částí se zaměřuje na audit interního prostředí této společnosti. Těmito části jsou audit marketingové strategie, audit marketingu, audit marketingových systémů, audit marketingové produktivity a audit marketingových funkcí. Výsledky jsou sumarizovány v komplexní SWOT analýze. Doporučení, návrhy změn, strategie, cílů i KPI jsou uvedeny v závěru práce.
Business plan and marketing strategy propositon for Watersports Complex Praha
Lazar, Michal ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kucka, Miroslav (oponent)
Diplomová práce je zpracovaná za účelem vytvoření podkladů pro podnikatelský plán v oblasti marketingové strategie sportovo-rekreačního areálu. Teoretická část se zabývá marketingem, strategickým řízením podniku a strategickým marketingem, kde popisuje proces vytváření marketingové strategie. V praktické části je popsaná koncepce podnikání a vytvořená marketingová strategie s odhadem nákladů. Tato část vychází z důkladné analýzy trhu a zákazníků.
Extenze značky jako součást marketingové strategie projektu Tapi Tea
Balík, Lukáš ; Říha, David (vedoucí práce) ; Roll, Aleš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je objasnit problematiku extenze značky a navrhnout strategii pro konkrétní značku -- Tapi Tea, která chce využít extenzi jako jednu z konkurenčních výhod a možnost pro nové zacílení. V teoretické části se práce věnuje základním pojmům strategického řízení, brandingu a extenze značky. V praktické části je navržena strategie, která vychází z analýzy výzkumu provedeném na zástupcích rozšířené cílové skupiny.
Analýza marketingového mixu motoristického areálu
Křížová, Ilona ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Fousek, Vlastimil (oponent)
Motoristické disciplíny autocross, rallycross a motocross již nemají ve světě takové postavení jako ve své nedávné historii. O diváckou přízeň se musí dělit s rostoucí nabídkou jiných lákavých volnočasových aktivit, mezi kterými si lidé pečlivě vybírají. Zároveň se autokluby spravující motoristické areály, ve kterých se pořádají nejrůznější podniky těchto sportovních disciplín, musí vyrovnat s odlivem finančních prostředků či věcné podpory od některých sponzorů. Ti začínají mnohem pečlivěji selektovat sporty, se kterými chtějí spojit svoji značku. Pro dosažení celkové prosperity motoristických areálů je proto nutné zaměřit marketingovou komunikaci oběma směry, B2B i B2C. Teoretická část seznamuje se strategickým marketingem ve sportovním prostředí s hlavním zaměřením na marketingový mix. Praktická část se pomocí empirické a teoretické metody zabývá analýzou marketingového mixu autocrossových, rallycrossových a motocrossových areálů v České republice. Závěr praktické části se věnuje samotnému naplnění cíle diplomové práce. Nejprve je proveden rozbor marketingového mixu autocrossového, rallycrossového a motocrossového areálu Sedlčanské Kotliny. Zjištěné informace jsou pak následně aplikovány na vytvoření nové marketingové strategie sportovního zařízení.
Řízení vztahů se stakeholdery vinařského podniku
Jančálková, Zuzana
Cílem diplomové práce je analýza a identifikace stakeholderů vinařského podniku s doplněním šetření míry vlivu stakeholderů na vinařský podnik mezi českými a moravskými vinařskými podniky. Dále je analyzován vztah míry vlivu stakeholderů na vinařský podnik mezi mikro vinařskými podniky na straně jedné a malými a středními a malými podniky na straně druhé. Výsledkem práce je zařazení stakeholderů do skupin podle jejich vlivu na podnik a návrh optimalizace řízení vztahů se stakeholdery vinařského podniku za účelem zvyšování jeho konkurenceschopnosti.
Arts Management - marketingová strategie symfonického tělesa (Filharmonie mladých Praha)
Fröhlich, Vojtěch ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Raková, Iva (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii symfonického orchestru Filharmonie mladých Praha včetně stanovení marketingové koncepce, zpracování výzkumu publika a návrhu marketingové komunikace. Marketingové strategii předchází vnitřní a vnější analýza subjektu za použití metody SWOT. Teoretická část práce se zabývá východisky klasické teorie marketingu a jejím využitím v praxi uměleckého managementu. Dále se zaměřuje na oblast strategického marketingu a jeho nástroje.
Marketingový plán zájmového sdružení
Březík, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Třesohlavý, Karel (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na přípravu marketingového plánu pro zájmové sdružení, které působí na poli cyklistiky a cykloturistiky. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První je zaměřena na problematiku strategického marketingového řízení a přípravu marketingového plánu z obecného úhlu pohledu, druhá pojednává o jejich konkrétní aplikaci pro zkoumaný subjekt. Výstupem práce je ucelený marketingový plán, který přímo navazuje na strategické cíle a poslání zájmového sdružení. V práci pojednávám o trhu domácího cestovního ruchu, zaměřuji se na cílovou skupinu cyklistů a cykloturistů a analyzuji současný stav zkoumaného subjektu, navrhuji novou strukturu produktového portfolia. Součástí marketingového plánu je i akční plán s návrhem jednotlivých komunikačních aktivit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí42 - 51další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.