Název: Zavedení marketingové strategie a vliv redesignu na eshop el-ka.cz
Překlad názvu: The implementation of the marketing strategy and the impact of redesign on the eshop el-ka.cz
Autoři: Kofroň, Jakub ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Internetový marketing; Internetový obchod; Komunikace; Marketing; Podnikání; Startup; Strategický marketing; Communication; entrepreneurship; eshop; Marketing; Marketing strategy; Online marketing; startup

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49397

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-203955


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet