Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 135 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
SMS řešení pro e-komerce a jeho využití v praxi
Piják, Lukáš ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením SMS modulu pro free e-komerce řešení. Jelikož je e-komerce platforem několik, cílí tato práce na vytvoření generického řešení SMS modulu, který bude dobře modifikovatelný napříč jednotlivými platformami. SMS modul se využívá zejména k notifikaci zákazníků a administrátorů ohledně změny stavu objednávek. Modul dále obsahuje účinný nástroj SMS marketingu, který dovoluje vhodně cílit reklamu formou SMS za nízkou cenu. Samozřejmostí je celá řada dalších funkcí, mezi které patří statistiky, historie, možnost definovat různé jazykové mutace SMS zpráv a další různá nastavení, která uživatelé vyžadují.  
Web FIT
Čepa, Marián ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je provést redesign webových stránek Fakulty informačních technologií VUT v Brně na základě analýzy a uživatelského testování současného webu. Teoretická část pojednává o iterativním vývoji uživatelských rozhraní (UI), uživatelsky orientovaném návrhu a základních principech návrhu uživatelské zkušenosti. Práce se taktéž věnuje možnostem analýzy a uživatelského testování UI. Výstupem práce je analýza a uživatelské testování současného webu a následný design nového webu FIT založený na pravidelném uživatelském testování.
Webový prezentační systém hudebního klubu
Jurák, Adam ; Chmelař, Petr (oponent) ; Straka, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat webový prezentační systém dle požadavků hudebního klubu s ohledem na pravidla pro přístupný a použitelný web. Systém bude sloužit k prezentaci klubu na internetu a informování návštěvníků. Tento systém byl implementován pomocí technologií HTML, PHP, CSS a MySQL.
Webová aplikace pro snadnou správu dedlajnů
Šmajzrová, Kateřina ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce řeší vytváření webové aplikace, která umožňuje jednomu správci snadnou správu jeho úkolů, které zadává svým spolupracovníkům či studentům. V následujícím textu je mimo jiné popsán návrh uživatelského rozhraní i databáze. Zvolený problém jsem vyřešila pomocí PHP frameworku Symfony, několik skriptů je napsáno v Javascriptu, k návrhu vzhledu byl využit CSS framework Bootstrap. Důležitou součástí této práce je uživatelské testování, data byla získávána především přes dotazníky, případně osobní konzultací, a výsledky jsou zde podrobně zpracovány. Po každé fázi testování došlo na základě získaných poznatků k vylepšení stávající verze, odstranění chyb a zpřehlednění uživatelského rozhraní. Hlavním přínosem aplikace je zjednodušení zadávání úkolů pro větší skupiny lidí, využijí ji třeba učitelé nebo vedoucí na táborech. Poskytne zadavateli úkolu rychlý přehled, kdo již dané zadání splnil, kdo ne a zda všichni dodrželi zadaný termín.
Uživatelské rozhraní informačního systému FIT
Vyroubal, Marek ; Kodym, Oldřich (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je provést návrh a tvorbu uživatelského rozhraní (UI) informačního systému Fakulty informačních technologií VUT v Brně založený na analýze a uživatelském testování současného UI. Teoretická část pojednává o procesu tvorby webového rozhraní, uživatelsky zaměřeném návrhu, základních metodách návrhu uživatelského prožitku a o uživatelském testování UI. Práce se také zabývá implementací webového UI neboli webovým frontendem. Výstupem práce je uživatelský výzkum, následný návrh a implementace nového rozhraní informačního systému FIT na základě uživatelského testování současného informačního systému. 
Language for High-Level Description of User Interface Requirements
Rašovský, Martin ; Martiško, Jakub (oponent) ; Krčmář, Radim (vedoucí práce)
This master's thesis investigates new high-level language for description of graphical user interface. The theoretical part of this thesis studies the UI technologies and software methodologies from a side of general requirements on new language. From that, we derive general requirements specifying what it is meant to be a functional part of an UI. We also list requirements for special educational needs according to known \textit{computer therapy design principles}. According to analyzed requirements is proposed a design of new language, including an algorithm of composition of UI components for further implementation of the language. Designed language is implemented in C\# programming language and is demonstrated on a representative example. We conclude this work with outlining further extensions of the proposed language.
Attribute Analysis of Data Presentation Using Information Dashboards
Loginova, Natalya ; Rudnitckaia, Julia (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
This thesis deals with the study of data visualization usability aspects in information dashboards. The aim of this work is to design a model describing certain kinds of data most frequently used in dashboards, along with their possible graphical representations, and implement a tool for automatic generation of data visualizations based on the designed model. The tool will be used by researchers to examine various aspects of graphical data representations and to conduct user tests. A sample research of this kind has also been carried out under the scope of this project.
Analýza webových stránek vybraných vysokých škol
Zahradníková, Aneta ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato diplomová práce analyzuje webové stránky vysokých škol. Webové stránky mají v dnešní době pro vysoké školy stále zvyšující se důležitost. Vybrané webové stránky jsou hodnoceny zejména z hlediska jejich použitelnosti. Dobře použitelné stránky nenu-tí jejich uživatele zbytečně přemýšlet. Teoretická část představuje marketingovou ko-munikaci vzdělávacích institucí a teorii webových stránek. Na webové stránky je nahlí-ženo právě z hlediska použitelnosti. Dále jsou rozebrány jednotlivé metody. Webové stránky jsou hodnoceny pomocí uživatelského testování s eye-trackingem, metody SWET a kufrového testu. Na základě těchto testování jsou webové stránky bodovány a hodnoceny. Závěrem je zhodnocena celková použitelnost webových stránek, porovná-ny soukromé a veřejné školy a porovnány výsledky s umístěním v žebříčku nejlepších vysokých škol.
Redesign uživatelského rozhraní webové aplikace vycházející z principů UX designu
Fröhlichová, Karin ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá redesignem uživatelského rozhraní webové aplikace vycházející z principů UX designu. Teoretická část je soustředěna na definování pojmu uživatelský prožitek (UX), dále dílčích disciplín, které se podílí na tvorbě uživatelského rozhraní (UI), což dohromady vytváří výsledný uživatelský prožitek. Cílem teoretické části je popsat jednotlivé kroky vybraného postupu procesu UX designu, který vychází z principů user-centered designu. Hlavním cílem praktické části je vytvořit návrh webové aplikace, který koresponduje s principy UX designu, požadavky a cíli uživatelů i podniku. Dílčími cíli jsou provedení analýzy a průzkumu cílové skupiny i podniku a dále testování, které ověří, zda vytvořené návrhy odpovídají principům použitelnosti a přístupnosti a také ověří vhodnost zvoleného postupu procesu UX designu.
Uživatelské rozhraní systémů řízení výuky Návrh a ověření funkčních kriterií jako podklad pro dílčí evaluaci
Ovesleová, Hana ; Štogrová Jedličková, Petra (vedoucí práce) ; Slussareff, Michaela (oponent) ; Šušol, Jaroslav (oponent)
Hlavním tématem této práce je problematika evaluace uživatelských rozhraní systémů řízení výuky (angl. LMS - Learning Management Systems). Stejně jako při návrhu uživatelských rozhraní v rámci celého oboru HCI (angl. Human Computer Interaction) stojí v popředí uživatel a způsob jeho interakce se systémem, tak i pro evaluaci rozhraní byl zvolen pohled uživatelský (angl. UX - user experience). Cílem práce bylo navrhnout oblasti funkčních kriterií, které odráží požadavky uživatele na systém a které mohou sloužit jako základ pro dílčí evaluaci LMS. V rámci interdisciplinarity HCI jsme se zaměřili na technicko- psychologický pohled (počítač-člověk), doplněný o oblast, která odráží samotný účel LMS - pedagogický proces. Domníváme se totiž, že při evaluaci LMS je důležité kombinovat obecná funkční kriteria, vztahující se na jakýkoli systém, s kriterii na výukový obsah, na formy jeho distribuce a na metody práce s ním. Na základě stanovených oblastí pak za pomoci kvantitativních i kvalitativních metod zkoumání byly evaluovány kurzy v LMS Unifor v období 2012-2014 a kurzy v LMS Moodle v období 2015-2017. Výstupem výzkumu je pak sada funkčních kriterií, které považujeme za elementární a která doporučujeme při volbě LMS zohledňovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 135 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.