Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh stratégie rekonštrukcie ubytovacieho zariadenia
Fajtová, Mária Lujza
Cílem bakalarské práce je návrh strategie rekonstrukce ubytovacího zařízení, který povede ke zvýšení konkurenceschopnosti. Využívá vnější a vnitřní analýzu s cílem navrhnout změny pro ubytovací zařízení. Nejprve byla provedena literární rešerše, která se zabývá pojmy cestovního ruchu a managementu, na kterou navazuje analytická a návrhová část. V analytické části je prostřednictvím PESTE analýzy a Porterova modela pěti hybných sil shodnotené vnější prostředí a prostřednictvím rozšířeného marketingového mixu 8P, doplněného o dotazníkové šetření byly zjištěny silné a slabé stránky jakož i informace, což by si lidé přáli jako součást zařízení. V dotazníku bylo osloveno 150 respondentů prostřednictvím online dotazníku jakož i osobně formou tišteného dotazníku. Některé otázky vycházeli z marketingového mixu 4C. Následně byla sestavena SWOT matice, která sloužila k určení některých strategických cílů. Výsledná strategie byla sestavena podle rozšířeného marketingového mixu 8P a zaměřuje se na zvýšení konkurenceschopnosti, zlepšení kvality a zvýšení povědomí o zařízení.
Rozvoj obchodních aktivit z hlediska prodeje výrobků s vyšší přidanou hodnotou
Kratochvíl, Petr ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti JPL kovo s.r.o., se zaměřením na posílení současné pozice na trhu se strojním zařízením. Teoretická část shrnuje poznatky z oblastí managementu, marketingu a obchodní činnosti, zároveň i předkládá vybrané analytické metody. Analytická část se dívá na současnou situaci společnosti prostřednictvím jejího vnitřního a vnějšího prostředí. Návrhová část prezentuje doporučení vedoucí k rozvoji společnosti a jejich obchodních aktivit.
Hodnocení výkonnosti podniku
Cherynová, Nikol ; Hanušová, Helena (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na finanční a obchodní výkonnost společnosti s využitím benchmarkingu. Teoretická část práce se zabývá vybranými přístupy a metodami, které jsou vhodné pro hodnocení výkonnosti vybrané společnosti. Základem pro vyhodnocení práce je část obsahující analyzovanou společnost a její současný stav situace v porovnání s vybranými konkurenčními společnostmi. Hlavní část práce se věnuje benchmarkingu, který je založen na veřejně dostupných datech z finančních výkazů. Pro tyto účely jsou využita data z databáze Amadeus a veřejného rejstříku společností. Z celkových 4 konkurentů jsou 2 konkurenční společnosti vybrány na základě přímé konkurence (v kraji). Závěr práce shrnuje hlavní poznatky provedených analýz, ale také obsahuje doporučení ke zlepšení finanční výkonnosti společnosti.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Valenta, Tomáš ; Baránek, Marek (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem bankovní společnosti a jejím hlavním cílem je návrh nového komunikačního mixu, vycházejícího z provedených analýz. V první části práce jsou zpracována teoretická východiska, ze kterých jsou odvozeny následující dvě části práce. Ve druhé části jsou provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. V poslední části jsou vypracovány konkrétní návrhy a jejich implementace pro komunikační mix bankovní společnosti.
Podnikatelský plán - vzdělávací agentura
Fejtová, Alena ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu pro založení vzdělávací agentury a jejím hlavním cílem je zhodnocení, zda podnikatelský plán zrealizovat, či nikoliv. V první části práce jsou zpracována teoretická východiska pro následující dvě části práce. V druhé části autorka provádí analýzu vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Ve třetí, návrhové části, je poté zpracován návrh podnikatelského plánu včetně všech jeho součástí.
Podnikatelský záměr v agroturismu
PETR, Jindřich
Předkládaná práce analyzuje v podobě literární rešerše současnou situaci na straně nabídky a poptávky v oblasti agroturismu v České republice a přibližuje jeho aktuální trendy. Poptávka je dále zkoumána především s ohledem na zvolenou destinaci - město Hluboká nad Vltavou, a to zejména na základě výsledků kvantitativního marketingového výzkumu provedeného v roce 2018 v Hluboké nad Vltavou. V tomto rámci práce předkládá persony reprezentující potenciální perspektivní cílové skupiny zákazníků. Dále je provedeno studium vnějšího prostředí plánovaného podniku metodou PEST analýzy. Hlavní část práce tvoří podnikatelský plán farmy poskytující služby agroturismu v Purkarci, který je zpracován především pro zhodnocení ziskovosti záměru a pro identifikaci podstatných aspektů jeho realizace. Podnikatelský plán může také případně orientačně sloužit pro rozhodovací řízení investora o vstupu do základního kapitálu plánované společnosti. Podnikatelský plán obsahuje návrh marketingové strategie a bližší specifikaci nabízených produktů a služeb. Podpůrně je v podnikatelském plánu provedena analýza konkurence. Realizační projektový plán a finanční plán vytváří podklad pro zhodnocení rentability podnikatelského záměru metodou čisté současné hodnoty pro předpokládanou ekonomickou životnost projektu ve výši 20 let. Doprovodně je využito metody SWOT analýzy k určení předpokladů úspěšnosti projektu a identifikaci potenciálních rizik.
Rozvoj obchodních aktivit společností TOS KUŘIM-OS, a.s. a ČKD BLANSKO-OS, a.s.
Havlík, Pavel ; Kalinová, Ivana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit podniků TOS KUŘIM a ČKD BLANSKO. Práce na základě teoretických východisek shrnuje analýzu obchodní činnosti, vnějšího a vnitřního prostředí do SWOT analýzy. Výsledkem jsou návrhy a doporučení, která mohou významně přispět k rozvoji firmy jak prostřednictvím zvýšení tržeb, zvýšením konkurenceschopnosti, tak vybudování stabilní pozice na globálním trhu.
Podnikatelský plán na založení plavecké školy
Nováčková, Klára ; Štěpánková, Kristýna (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce je věnována návrhu podnikatelského plánu na založení plavecké školy poskytující kurzy plavání pro rodiče s dětmi a je rozdělena na tři hlavní části. Nejprve jsou zpracována teoretická východiska, která jsou aplikována v dalších částech práce. Následuje analýza současného stavu zabývající se vnějším prostředím působícím na podnikatelský subjekt. Poslední část práce obsahuje samotný návrh jednotlivých částí podnikatelského záměru a zhodnocení příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek.
Podnikatelský projekt na základě franchisingu
Zavázalová, Kateřina ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským projektem na základě franchisingu. Pro tento způsob podnikání byla vybrána společnost The Little Gym, která se zabývá poskytováním služeb a to přesněji lekcemi cvičení pro děti ve věku 3 měsíců až 12 let a to ve specializované tělocvičně. Cílem této práce je vytvoření a ekonomické vyhodnocení podnikatelského projektu v oblasti fitness s využitím franchisingu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V praktické části autorka využila dat z Českého statistického úřadu a vytvořila srovnání předpokladů vývoje porodnosti dětí, příjmové podmínky rodin, podíl mladistvých vůči obyvatelstvu a další, a to mezi krajskými městy Hradec Králové, kde má nova pobočka vzniknout a Ostravou, kde se pobočka nedávno otevřela. Marketingový výzkum potencionálních zákazníků byl zaměřen na jejich názory a postoje k pohybovým aktivitám. Dále byla provedena segmentace trhu a analýza konkurence, neboli Porterův model. Finanční plán byl vytvořen na základě výpočtů z dostupných dat. Závěrem byl zhodnocen podnikatelský plán včetně zhodnocení ekonomické stránky projektu.
Strategické řízení
Houška, Jiří ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Diplomová práce Strategické řízení poskytuje ucelený pohled na prostředí, ve kterém se nachází zkoumaný subjekt. Práce je rozdělena do dvou částí, do teoretické a praktické. V teoretické části jsou obsaženy informace spojené se strategickým myšlením, řízením a plánováním. Zásadní část je pak věnována doporučeným metodám zkoumání podniku na úrovni makrookolí a mikrookolí, analýze životního cyklu podniku, analýze zájmových skupin a SWOT analýze. Praktická část užitím vybraných metod systematicky směřuje k cíli práce, vygenerovat a doporučit pensum vhodných strategických úkolů pro situaci, v které se zkoumaná firma v současnosti nachází. Výsledky jednotlivých analýz slouží jako vstupní data pro generování a návrhy strategií. Závěrem je provedeno zhodnocení a porovnání navržených doporučení s dosavadním postupem implementace a zavádění strategického řízení zkoumané organizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.