Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,805 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové srategie společnosti
Valentová, Tereza ; Čižinská, Linda (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce představuje návrh marketingové strategie společnosti ZŘUD-Masokombinát Polička, a. s., která působí v oblasti masného průmyslu a zabývá se výrobou a prodejem masa a masných výrobků. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti podniku a úspěšné hospodaření. První část práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je zpracována SWOT analýza, Porterova analýza a rozbor marketingového mixu. Na základě analýzy podniku jsou navržena možná řešení.
Strategie budování značky podniku
Botek, Aleš ; Mareček, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na stanovení strategie budování značky podniku StarkGlass, který se zaměřuje na online prodej ochranných fólií pro mobilní telefony. Práce zkoumá především zkušenosti stávajících zákazníků značky, které následně využívá pro návrhy ke zlepšení a pro určení budoucí strategie budování značky StarkGlass.
Změny v řízení organizace, jako cesta ke zvýšení efektivity podniku
Továrek, Petr ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zjištění problematických oblastí v managementu konkrétní firmy a vytvoření systémů, které tyto nedostatky pomohou odstranit. Výsledek bude směřovat ke zvýšení produktivitu podniku jako celku. Dílčí oblast bude věnována problematice řízení lidských zdrojů, která je neméně důležitá pro bezproblémový chod dané společnosti.
Návrh marketingové strategie v elektronickém obchodě
Kulhánek, Jan ; Paďourová, Veronika (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie elektronického obchodu www.vune24.cz. Obsahem jsou teoretická východiska pro popisovaný problém a analýza vybrané společnosti. Návrh marketingové strategie je zaměřen především na strategii produktovou, cenovou, distribuční a propagační. Obsaženo je i ekonomické zhodnocení návrhu.
Konkurenční strategie společnosti
Smejkalová, Dagmar ; Martinovičová,, Dana (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou konkurence a konkurenční strategie ve společnosti ABC, s.r.o. Vyhodnocuje současný stav a navrhuje efektivní řešení pro společnost ABC, s.r.o. vzhledem ke konkurenci na trhu.
Six Sigma - práce bez chyb
Drábková, Veronika ; Krbalová, Maria (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem a zaváděním strategie Six Sigma do podniku. Je v ní pojednáno o základních postupech a návodech, jak implementovat tuto strategii, čtrnáct klíčových principů pro vedení pro transformující se obchodní účinnost. Poslední část se zabývá Lean Six Sigma, což je modifikace Six Sigma.
Development of Competitiveness of Company - Development of Marketing Activities
Hanák, Tomáš ; Karpecki, Vladimír (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This master’s thesis analyzes external and internal environment of the chosen company as well as current situation of its marketing activities. It includes the proposal of marketing activities which should increase competitiveness of the company.
Návrh nového informačního systému ve firmě
Kunc, Tomáš ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním tématem této diplomové práce je zpracování návrhu implementace informačního systému do existujícího podniku, v němž jsou definovány jednotlivé jeho náležitosti a cíle, pro které je vypracováván. V teoretické části se zabývám základními informacemi o inovaci, respektive implementaci informačního systému do konkrétního podniku, které vychází s teoretických poznatků a nashromážděných informací. Praktická část je přímo zaměřena na implementaci konkrétního informačního systému včetně ekonomického vyhodnocení a analýzy rizik spojených s činnostmi tohoto inovačního procesu.
Studie proveditelnosti založení bezlepkové pizzerie
Páter, Vít ; Vraniak, Lukáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
V této práci se zabývám tím, jestli je možné vybudovat konkurence schopnou bezlepkovou pizzerii, která bude přímo konkurovat normálním pizzeriím, dokonce se pokusí nabídnout nižší ceny a vybudovat si určitou konkurenční výhodu. Práce se skládá ze tří částí. V první části se zaměřím pouze na teoretickou část problematiky podnikání a vybudování podniku. Druhá část obsahuje především analýzy zákazníků a konkurence. Třetí část obsahuje návrh bezlepkové pizzerie založené na poznatcích z předchozích dvou částí.
Projekt materiálových toků ve vybraných výrobních provozech
Ťopková, Dana ; Horák, Petr (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou materiálového toku vybrané výrobní oblasti ve zkoumané společnosti. Diplomová práce definuje slabiny současného stavu řízení zásob a vytváří návrh na co nejefektivnější řízení materiálových zásob v podniku, za použití štíhlé výroby. Základním prvkem diplomové práce je zavádění systému tahu do vybrané výrobní oblasti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,805 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.