Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 128 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Management sportovní akce AUTHOR Král Šumavy 2010 MTB
Matějka, Daniel ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit projekt managementu sportovní akce, který by mohl obecně sloužit organizátorům sportovních akcí a primárně vytvořit doporučení pro organizátory akce AUTHOR král Šumavy MTB. Úkolem je pomocí osobního dotazování a analýzy SWOT provést celkovou analýzu závodu a vytvořit návrhy na zlepšení celé organizace pro další ročníky. V závěrečné části jsem vyhodnotil, zda bylo dosaženo stanovených cílů a zrekapituloval nejdůležitější výsledky provedených metod.
Komparace elektronických sportů a vybraných sportů z marketingového hlediska
Žežulka, Martin ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl seznámit čtenáře s tématem elektronického sportu a s možným využitím jeho marketingového potenciálu. Zabývá se paralelami s tradičními sporty a na příkladech sponzoringu, product placementu, aktivitách společenské odpovědnosti a následných úskalích se snaží znázornit, v čem si jsou tato odvětví podobná, a v čem se naopak liší. V první části se práce zabývá fenomenologií sportu, díky které je možné odpovědět na otázku, zdali lze považovat esport za sport. Dále se práce věnuje historii esportu za účelem uvedení čtenáře do souvislostí v současnosti. V následujících kapitolách jsou pak vysvětleny zkoumané marketingové nástroje a média, na kterých se můžeme s esportem a tradičními sporty setkat. V praktické části jsou pak na konkrétních příkladech znázorněny jejich implementace v obou odvětvích.
Marketing FbŠ Bohemians a jeho vliv na popularizaci florbalu v České republice
Dobisík, Jan ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketingu v českém florbalovém prostředí. Florbal je v České republice stále poloprofesionálním sportem, práce se tedy zaměřuje zejména na aktivity, které slouží k rozvoji a popularizaci florbalu u nás. České kluby a organizace si jsou rychlého růstu a potenciálu florbalu vědomy, proto využívají několika nástrojů k tomu, aby nejen samy sebe, ale i sport samotný popularizovaly a přiblížily ho tak ke sportům profesionálním. Jedním z těchto nástrojů je pak právě marketing, který je hojně využíván zkoumanými subjekty, organizací Český florbal a klubem FbŠ Bohemians, ve kterém autor této práce působí jako hráč. Práci tvoří představení základních pojmů z oblasti marketingu a marketingu ve sportu, analýza a zhodnocení aktivit již zmíněných subjektů a kvantitativní výzkum, jehož cílem je pomocí dotazníkového šetření zjistit pohled fanoušků klubu FbŠ Bohemians na marketingové aktivity a celkovou komunikaci klubu. V závěru práce autor hodnotí nejen analyzované aktivity, ale i samotnou myšlenku podobné analýzy či výzkumu ve florbalovém prostředí a její limity. Výsledkem práce je mimo zmapování marketingových snah o rozvoj a popularizaci florbalu již zmíněných subjektů také pohled 188 respondentů na marketingové aktivity a celkovou komunikaci klubu FbŠ Bohemians, který...
Marketingový mix sportovního studia
Vrbický, Ondřej ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingový mix sportovního studia Cíle: Cílem této bakalářské práce je provedení analýzy aktuálního marketingového mixu sportovního studia GoMango. Poté na základě výsledků navrhnout a doporučit případné úpravy marketingového mixu s účelem odstranění nedostatků, či zlepšení současného stavu. Metody: V této práci bylo provedeno celkové zhodnocení současného stavu marketingového mixu sportovního studia GoMango pomocí marketingového výzkumu. Byly použity obě metody marketingového výzkumu. Kvantitativní metoda byla zastoupena polostrukturovaným dotazníkem a kvalitativní metoda neformálním rozhovorem s jednatelem GoMango studia. Dále byla použita situační analýza formou SWOT analýzy k určení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Výsledky: Marketingový mix sportovního studia GoMango byl hodnocen velice kladně. Z výsledků vyplynulo, že je třeba učinit změny jen v některých jeho částech. Byla navržena konkrétní doporučení na změnu těchto částí marketingového mixu: produkt, propagace, proces a prezentace. V oblasti produktu bylo navrženo zvýšení počtu vytíženějších skupinových lekcí a naopak zrušení lekcí s nízkou návštěvností. V rámci propagace byly navrženy změny týkající se designu a obsahu webových stránek a formy prezentace na facebookových stránkách. V oblasti procesu bylo...
Marketingová aktivity WIlson tenis centra a jejich inovace
Belejová, Iva ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingové aktivity Wilson tenis centra a jejich inovace Cíle: Cílem této diplomové práce je na základě zjištěných informací z analýzy navrhnout možné zdroje či způsoby, pomocí kterých by se tenisový areál mohl v nejbližších letech rozvíjet. Metody: V diplomové práci byla provedena analýza a zpracování dat z kvalitativního výzkumu, identifikace silných a slabých stránek WTC (Wilson tenis centrum). Na základě těchto metod bylo vytvořeno doporučení pro zlepšení aktuální situace ve WTC. Výsledky: Z výzkumu vyplývá, že mezi největší výhody WTC patří materiální vybavení a zázemí, pevná klimatizovaná hala, velký počet tenisových dvorců apod. Nejčastěji zmiňovanými slabými stránkami byly provoz restaurace, nedostatečná organizace sportovně - společenských akcí pro rekreační hráče a děti, osvětlení v hale a vzduchotechnický systém. Jedním z hlavních doporučení je vytvořit novou pracovní pozici PR manažera, který by byl organizačně schopen změny zajistit. Většinu těchto návrhů lze realizovat prakticky ihned. Klíčová slova: Sportovní marketing, marketingový mix, kvalitativní výzkum, sport, rekreační tenis
Marketingová komunikace ve vybraném sportovním klubu
Měchura, Lukáš
Tato bakalářská práce řeší marketingovou komunikaci fotbalového klubu FC Zbro-jovka Brno, a.s. Cílem je zhodnotit její současný stav a navrhnout kroky ke zlepšení celkové marketingové komunikace. Návrhová část je tvořena sběrem sekundár-ních dat, ale i dat primárních získaných za pomocí dotazníkového šetření. V závěru jsou formulovány konkrétní kroky, které by měly vést ke zlepšení marketingové komunikace a zároveň i návštěvnosti sportovních akcí klubu.
Chování vybraného segmentu na trhu fitness center v Brně
Ryglová, Michaela
Ryglová, M. Chování vybraného segmentu na trhu fitness center v Brně. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Diplomová práce se zaměřuje na trh fitness center v Brně. Cílem práce bylo charakterizovat chování vybraného segmentu (žen generace Y) na tomto trhu, navrhnout a ekonomicky zhodnotit marketingová doporučení pro komerční subjekty působící na tomto trhu. Pro splnění tohoto cíle bylo využito metody dotazníkového šetření (n=310) a metody focus groups (n=18). Výsledky provedených šetření posloužily jako podklad pro tvorbu obecných doporučení fitness centrům a rovněž při tvorbě případových studií. Výsledkem práce je identifikace faktorů, potřeb a preferencí, jež ovlivňují nákupní rozhodovací proces žen generace Y.
Návrh marketingové strategie
Krejčíčková, Lucie ; Linhartová, Babeta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na současnou marketingovou strategii profesionálního hokejového klubu HC Vítkovice Ridera s cílem navrhnout změny v marketingové strategii, které by mohl klub využívat v nadcházející sezoně. Na základě teoretických poznatků je vypracovaná situační analýza, která vyhodnocuje nynější stav. Tato analýza je poté podpořena dotazníkovým šetřením. Závěrečná část práce je zaměřena na doporučení pro klub.
Návrh komunikační kampaně pro slavný český hokejový klub
Bureš, Michal ; Šturma, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sportovním marketingem úspěšného českého hokejového klubu. V práci je po teoretickém vymezení pojmů využito analýz okolního prostředí vybraného subjektu a zhodnocení dosavadních marketingových aktivit, což dává základy pro následné osobní dotazování návštěvníků vybraného utkání a zejména kvantitativní dotazníkové šetření zjišťující postoje fanoušků k marketingové komunikaci klubu. Výstupem práce je konkrétní návrh komunikační kampaně pro vybraný hokejový klub na následující sezónu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 128 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.