Název: Komparace elektronických sportů a vybraných sportů z marketingového hlediska
Překlad názvu: Comparison of e-sports and selected sports from the marketing perspective
Autoři: Žežulka, Martin ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CSR; Esport; marketing; reklama v rámci hry; sponzorství; sportovní marketing; tradiční sporty; videohry; CSR; Esport; in-game advertising; marketing; sponsorships; sports marketing; traditional sport; videogames

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/150263

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-452575


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-10-10, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet