Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix sportovního studia
Vrbický, Ondřej ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingový mix sportovního studia Cíle: Cílem této bakalářské práce je provedení analýzy aktuálního marketingového mixu sportovního studia GoMango. Poté na základě výsledků navrhnout a doporučit případné úpravy marketingového mixu s účelem odstranění nedostatků, či zlepšení současného stavu. Metody: V této práci bylo provedeno celkové zhodnocení současného stavu marketingového mixu sportovního studia GoMango pomocí marketingového výzkumu. Byly použity obě metody marketingového výzkumu. Kvantitativní metoda byla zastoupena polostrukturovaným dotazníkem a kvalitativní metoda neformálním rozhovorem s jednatelem GoMango studia. Dále byla použita situační analýza formou SWOT analýzy k určení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Výsledky: Marketingový mix sportovního studia GoMango byl hodnocen velice kladně. Z výsledků vyplynulo, že je třeba učinit změny jen v některých jeho částech. Byla navržena konkrétní doporučení na změnu těchto částí marketingového mixu: produkt, propagace, proces a prezentace. V oblasti produktu bylo navrženo zvýšení počtu vytíženějších skupinových lekcí a naopak zrušení lekcí s nízkou návštěvností. V rámci propagace byly navrženy změny týkající se designu a obsahu webových stránek a formy prezentace na facebookových stránkách. V oblasti procesu bylo...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.