Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  předchozí4 - 13dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Faktory ovlivňující profesní rozvoj ředitelů DDM a SVČ v Pardubickém kraji
Endyšová, Jana ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem, které faktory ovlivňující profesní rozvoj ředitelů škol. Jejím cílem je zjistit na základě kvantitativního i kvalitativního výzkumu, které faktory a do jaké míry profesní rozvoj ředitelů domu dětí a mládeže a středisek volného času (dále jen DDM a SVČ) v Pardubickém kraji ovlivňují. Stěžejní otázkou je další vzdělávání ředitelů DDM A SVČ, zda se v rámci svého profesního rozvoje dále vzdělávají. Práce se zabývá i šestiletým funkčním obdobím, které může mít značný vliv na profesní rozvoj ředitelů DDM a SVČ. Z výzkumu vyplývá, že je pro ředitele SVČ a DDM nejdůležitějším faktorem, který ovlivňuje jejich profesní rozvoj, další vzdělávání. Výsledky výzkumu mají sloužit pro obor školský management i management vzdělávání jako rozšíření poznatků o práci ředitelů DDM a SVČ a jejich profesním rozvoji, který je negativně i pozitivně ovlivňován různými faktory. Klíčová slova Další vzdělávání, ředitel, management, školy, dům dětí a mládeže, středisko volného času, profesní rozvoj
Strategické řízení v organizacích zájmového vzdělávání
Kejzlarová, Helena ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou strategického řízení v organizacích zájmového vzdělávání. Vychází z dosavadních teoretických poznatků z oblasti a práce s nimi v organizacích. Kromě obecných faktů, předkládá systém kroků nezbytných k jejímu fungování pro efektivní řízení a rozvoj neziskové organizace s výhledem dlouhodobé udržitelnosti. Práce přináší analýzu zjištěných výsledků dotazníkového šetření o současném stavu strategického řízení v organizacích zájmového vzdělávání a náhled na možné cesty jejího dalšího zefektivnění v podmínkách těchto školských zařízení. Nabízí materiál organizacím, které chtějí nalézt cestu ke změně a inspiraci těm, kteří hledají další možnosti. KLÍČOVÁ SLOVA: strategické řízení, strategické plánování, neformální vzdělávání, zájmové vzdělávání, ředitel, středisko volného času
Hodnotící kritéria pro hodnocení ředitelů domů dětí a mládeže
Horváthová, Zdeňka ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Předmětem diplomové práce Hodnotící kritéria pro hodnocení ředitelů domů dětí a mládeže je analýza aktuálního stavu procesu hodnocení ředitelů zřizovatelem. Cílem této diplomové práce je zjistit, jakým způsobem probíhá hodnocení ředitelů DDM zřizovatelem včetně zdrojů, metod a kritérií, která jsou při hodnocení používána. Zjistit, zda jsou výsledky hodnocení využívány při dalším rozvoji ředitelů DDM a zda se ředitelé a zřizovatelé domnívají, že hodnocení ředitelů zřizovatelem je potřebné pro zvyšování kvality DDM. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů dům dětí a mládeže, ředitel DDM, zřizovatel DDM, hodnocení pracovníků a vzdělávání a rozvoj. Praktická část vychází z výzkumného šetření - popisný typ výzkumu, prováděného formou dotazníků na základě tří stanovených hypotéz. Závěr práce přináší přehled aktuálního stavu ve zkoumané oblasti.
Analýza pracovní spokojenosti pedagogů volného času v domech dětí a mládeže
Horváthová, Zdeňka ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Předmětem bakalářské práce Analýza pracovní spokojenosti pedagogů volného času v domech dětí a mládeže je analyzovat profesi pedagog volného času z hlediska pracovní spokojenosti. Zjistit, které aspekty pracovní spokojenosti považují pedagogové volného času za důležité a jakou u nich vyjadřují spokojenost s aktuálním stavem. Navrhnout řešení v oblastech, kde na základě výzkumu pedagogové volného času vyjadřují největší rozdíl mezi důležitostí a spokojeností. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů dům dětí a mládeže, pedagog volného času, zájmové vzdělávání, teorie pracovní spokojenosti a faktory pracovní spokojenosti. Praktická část vychází z výzkumného šetření prováděného formou dotazníku na základě čtyř stanovených hypotéz. Závěr práce přináší návrh řešení.
Faktory ovlivňující profesní rozvoj ředitelů DDM a SVČ v Pardubickém kraji
Endyšová, Jana ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem, které faktory ovlivňující profesní rozvoj ředitelů škol. Jejím cílem je zjistit na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu, které faktory a do jaké míry profesní rozvoj ředitelů domu dětí a mládeže a středisek volného času (dále jen DDM a SVČ) v Pardubickém kraji ovlivňují. Stěžejní otázkou je další vzdělávání ředitelů DDM A SVČ, zda se v rámci svého profesního rozvoje dále vzdělávají. Práce se zabývá i šestiletým funkčním obdobím, které může mít značný vliv na profesní rozvoj ředitelů DDM a SVČ. Z výzkumu vyplývá, že je pro ředitele SVČ a DDM nejdůležitějším faktorem, který ovlivňuje jejich profesní rozvoj, další vzdělávání. Výsledky výzkumu mají sloužit pro obor školský management i management vzdělávání jako rozšíření poznatků o práci ředitelů DDM a SVČ a jejich profesním rozvoji, který je negativně i pozitivně ovlivňován různými faktory. Klíčová slova Další vzdělávání, ředitel, management, školy, dům dětí a mládeže, středisko volného času, profesní rozvoj
Využití SWOT analýzy při personálním plánování v DDM a SVČ v Pardubickém kraji
Vacková, Kateřina ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá aplikací SWOT analýzy při personálním plánování v Domech dětí a mládeže a Střediscích volného času v Pardubickém kraji. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmu řízení lidských zdrojů, včetně vývojových fází personální práce. Podrobněji je v práci rozebráno personální plánování v prostředí tržním a v prostředí škol a školských organizací. Teoretická část se zabývá rovněž SWOT analýzou. Je nastíněn vývoj této metody, její realizace, využití, přednosti a nevýhody a její využití ve školském prostředí. V praktické části je aplikována kvantitativní a kvalitativní výzkumná metoda, prostřednictvím kterých je dosaženo cíle výzkumného šetření. Jsou zde představeny výsledky obou výzkumných metod včetně jejich zhodnocení. V závěru práce je nastíněno doporučení k dalšímu možnému zkoumání této metody ve školském prostředí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Kvalifikace lektorů taneční výchovy dětí 3 až 6letých v základních uměleckých školách a domech dětí a mládeže
Pňovská, Tereza ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Svobodová, Irena (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na kvalifikace a vzdělání pedagogů tance, pedagogů volnočasových aktivit i vychovatelů, včetně dalších pracovníků, vyučujících taneční výchovu v základních uměleckých školách a domech dětí a mládeže Teoretická část zpracovává teoretické i odborné poznatky o volném času, o volnočasových aktivitách, o zájmových činnostech, o dětech předškolního věku a jejich vztahu k pohybu, i o vedení taneční hodiny, o vzdělávání a dosahování kvalifikace potřebné k vedení tanečního oboru v základní umělecké škole a k vedení tanečních kroužků v domech dětí a mládeže. Praktická část potom zjišťuje, zda teoretické předpoklady k vedení taneční výchovy odpovídají praxi. Dále srovnává rozdíly mezi dvěma různými zařízeními a měří faktory spokojenosti spolu s tanečními kroužky a přípravným studiem tanečních oborů ze strany rodičů dětí i ředitele zařízení. Praktická část zkoumá požadavky ředitelů těchto zařízení, skutečné vzdělání a kvalifikaci vyučujících a spokojenost rodičů. Klíčová slova dítě, předškolní věk, tanec, pohyb, základní umělecká škola, dům dětí a mládeže, lektor, pedagog, kvalifikace, vyučující, vzdělání, podmínky, výuka, volný čas, zájmy

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   předchozí4 - 13dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.