Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 408 záznamů.  začátekpředchozí396 - 405další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza trhu Business Intelligence
Pivovarník, Jan ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent)
Cílem této bakalářské práce je uvést čtenáře do problematiky BI, popsat vývoj a aktuální situaci na trhu BI včetně představení několika vybraných dodavatelů a jejich produktů a konečně i pokusit se popsat aktuálně působící i budoucí trendy na trhu. Práce je členěná na teoretickou část, kde jsou vysvětleny základní pojmy business intelligence. Dále následuje analýza trhu. Pro potřeby analýzy jsem trh rozdělil na tři segmenty -- segment BI platforem, segment databázových platforem a segment nástrojů datové integrace. Po analýze trhu následuje představení několika trendů na trhu business intelligence a závěrečné shrnutí.
Analýza trhu mobilních operačních systémů
Frnka, Josef ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Mráz, Ladislav (oponent)
Cílem práce bylo analytické zmapování vybrané části trhu mobilních telefonů, zaměřené na trh tzv. chytrých telefonů s operačním systémem. V úvodní části je uveden teoretický základ práce, ten se skládá z informací o operačních systémech, o původu tzv. chytrých mobilních zařízení, dále jsou zde uvedeny detaily dostupných systémů na trhu. Druhá část je praktická, kde je s využitím informací dostupných z otevřených zdrojů, zanalyzován jak celosvětový, tak evropský trh mobilních operačních systémů. V závěru jsou uvedeny autorovi pohledy do budoucna, založené na výsledcích analýz, zkušenostech a jiných dostupných odborných prognóz.
Analýza ruského pojistného trhu
Bališ, Alan ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Daňhel, Jaroslav (oponent)
Bakalářská práce Analýza ruského pojistného trhu se zabývá problematikou vývoje ruského pojistného trhu v posledních letech. Je zde probíráno začlenění do světového pojistného sektoru. Proveden rozbor historického vývoje pojistného trhu od dob Ruského císařství až do přítomnosti a rovněž charakteristika předpisů upravující pojišťovací činnost. Detailněji rozebráno cenové porovnání pojistných produktů v kalkulačce a současný vývoj na trhu doplněný tabulkami a grafy. Na závěr diskutována prognóza vývoje ruského pojišťovnictví v nejbližších letech a postavení trhu ve světě.
Kritické faktory ovlivňující podnikání v segmentu webových her
Feige, Tomáš ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá formulací kritických faktorů úspěchu (CSF) ovlivňujících podnikání v segmentu webových her. Za tímto účelem nejprve vymezuje webové hry oproti ostatním online hrám a následně popisuje hlavní vývojové etapy této části trhu nejprve na světové a následně i na české úrovni. Jako další zdroj informací dále využívá výsledků analýzy aktuálního stavu trhu, která je rozdělena do dvou částí -- hráčské a vývojářské. Díky kombinaci získaných poznatků jsou pak v závěrečné části práce definovány samotné kritické faktory úspěchu včetně jejich základní charakteristiky a vlivu na celé podnikání v segmentu webových her -- to vše se zvláštním důrazem na rozdíly v přístupech českých a zahraničních vývojářů.
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Lejčková, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Předmětem diplomové práce "Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře" je seznámení se s marketingovou strategií cestovní kanceláře MILE s cílem navrhnout možná zlepšení na základě provedených analýz. První část práce zahrnuje obecný výklad marketingu a jeho specifik v cestovním ruchu. V druhé části dochází k aplikaci této teorie do praxe, je nastíněna základní charakteristika CK MILE a následuje analýza postavení společnosti na trhu cestovního ruchu. Za tímto účelem provádím analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, analýzu konkurence a vlastní dotazníkový výzkum. V další části analyzuji současnou marketingovou strategii cestovní kanceláře MILE. Výsledkem jsou konkrétní návrhy na zlepšení tržního zacílení, stanovených cílů, marketingové strategie a marketingového mixu.
Analýza trhu a možnosti zavedení nových produktů
Poul, Jaroslav ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Tuza, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou trhu cigaret. Cílem je definovat trh a nalézt vlastnosti, které jsou pro něj charakteristické. Dále práce poskytuje pohled střední firmy na trh, který je ovládán několika dominantními hráči, zjišťuje její postavení a možnosti zavedení nových značek s omezenými rozpočty v tak regulovaném prostředí, jako je tabákový průmysl.
Analýza trhu s biopotravinami v ČR
Valenta, Ondřej ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Starý, Jiří (oponent)
Tato baklářská práce je zaměřena na trh s produkty ekologického zemědělství v ČR. Po první části by měl být čtenář obeznámen se záklandími fakty o vývoji trhu, jeho současné pozici a předpokládaném vývoji. Druhá část obsahuje spotřebitelský průzkum. Během tohoto průzkumu byly každému respondentovi položeny různé otázky. Po důkladné analýze se jejich odpovědi staly stavebním kamenem celé práce, která díky nim v závěru osvětluje problémy přímo spojené se zkoumaným trhem.
Feasibility study - accomodation facility in Bojnice
Kubačka, Martin ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Práce zkoumá možnosti realizace ubytovacího zařízení v lokalitě Bojnice za využití prostředků: analýza tržní situace, stanoveni technické specifikace, výpočet ekonomických ukazovatelů a definováni rizik.
Marketing telekomunikačních operátorů a Internet
Balcarová, Martina ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Svatoš, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trhu mobilních telekomunikačních operátorů v České republice a jejich počínáním v oblasti marketingu. Teoreticky se zaměřuje na současné trendy v marketingové komunikaci, marketingem na internetu a mobilním marketingem. Aplikační část mapuje historický a současný vývoj trhu mobilních operátorů v ČR a dále nastiňuje aktivity jednotlivých operátorů v oblasti marketingových strategií, marketingové komunikace a využití elektronického marketingu.
Podnikatelský plán
Slabá, Kateřina ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Martinec, Tomáš (oponent)
Předmětem této diplomové práce je komplexně shrnout jednotlivé kroky, které je potřeba podstoupit před otevřením vlastního podniku, vypracování podnikatelského plánu pro nově vznikající restauraci a zhodnocení, zda je tento podnikatelský záměr proveditelný, reálný a zda má šanci na úspěch. Diplomová práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická je zaměřena na vysvětlení stěžejních pojmů souvisejících s danou problematikou, tzn. co je podnikání, podnik, popis profilu úspěšného podnikatelem, činnosti, které by měl podnikatel provést před vlastním podnikáním včetně činností, kterých by se měl vyvarovat. Dále následuje popis nejdůležitějších aspektů podnikatelského plánu, tj. význam, uživatelé, zásady zpracování i podrobná struktura a náležitosti. Praktická část obsahuje konkrétní podnikatelský plán restaurace na Mělnicku. Zabývá se volbou právní formy podniku, optimálním umístěním restaurace a zřizováním provozovny, přes analýzu trhu, tvorbu produktu, plánování vhodné marketingové strategie až po sestavení provozního a finančního plánu včetně prognózy vývoje hospodaření na několik let dopředu. Plán byl tvořen tak, aby mohl být předložen peněžním institucím při žádosti o finanční podporu a zároveň aby mohl sloužit jako stěžejní dokument při strategickém řízení a vedení restaurace jejich majiteli.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 408 záznamů.   začátekpředchozí396 - 405další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.