Název:
Marketing telekomunikačních operátorů a Internet
Překlad názvu:
Mobile operator´s marketing and internet
Autoři:
Balcarová, Martina ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Svatoš, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trhu mobilních telekomunikačních operátorů v České republice a jejich počínáním v oblasti marketingu. Teoreticky se zaměřuje na současné trendy v marketingové komunikaci, marketingem na internetu a mobilním marketingem. Aplikační část mapuje historický a současný vývoj trhu mobilních operátorů v ČR a dále nastiňuje aktivity jednotlivých operátorů v oblasti marketingových strategií, marketingové komunikace a využití elektronického marketingu.Mobile operator's marketing and internet This bachelor thesis deals with marketing communications of the main three mobile operators on the Czech market and also gives a brief analysis of this market. The theoretical portion of the thesis is focused on current trends in marketing communications, internet and mobile marketing. The application section then describes the market of Czech mobile services providers - the historical and present progress of the market. The market analysis is followed by a summary of marketing activities of individual mobile service provider. The thesis is concluded by views on internet and mobile marketing of the mobile operators.
Klíčová slova:
analýza trhu; marketing; marketingová komunikace; mobilní telekomunikační operátoři; market analysis; marketing; marketing communication; mobile operators
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20164