Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  začátekpředchozí39 - 48  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití metody Assessment Centre při výběru obchodních zástupců ve společnosti působící v oblasti FMCG
Hrdinová, Šárka ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Campbell, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je navržení kompetenčního modelu pro Assessment Centre ve výrobní společnosti působící v oblasti FMCG. K prověření vybraných kompetencí je využito dotazníkové šetření, jak u obchodních zástupců samotných, tak i u jejich přímých nadřízených. Dalším cílem je navržení několika modelových situací, u kterých je možné sledovat u uchazečů projevy chování, jednotlivé dovednosti, znalosti, zkušenosti a další kompetence, jež jsou potřebné k efektivnímu plnění úkolů na dané pracovní funkci obchodního zástupce. První dvě kapitoly bakalářské práce jsou zaměřeny na teoretickou část metody Assessment Centre a jejího efektivního využití. Další kapitoly popisují společnost působící v oblasti FMCG, analýzu pracovního místa obchodního zástupce, tvorbu kompetenčního modelu a tři modelové situace -- hraní rolí.
Assessment centrum a jeho uplatnění ve firemní praxi
Špatenková, Jana ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Cipro, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je shrnutí teoretických poznatků a následná analýza Assessment centre -- moderního metodického postupu používaného při výběru zaměstnanců z většího počtu uchazečů. Cílem také bylo na základě výsledků navrhnout sjednocený postup při výběru zaměstnanců. Analýza zabývající se připraveností Assessment centre, jeho vlastním průběhem, posouzením kompetentnosti a odbornosti členů komise, náplní pracovní pozice, požadavky na nové pracovníky, kritérii výběru a analýzou spokojenosti účastníků s průběhem Assessment centre byla uskutečněna na dvou pracovištích Pojišťovny "XY", která přistupují k Assessment centre na pozici operátora zcela odlišně. Jako metodologický základ analýzy AC byla použita výzkumná metoda pozorování, a to pozorování volné i částečně standardizované. Spokojenost účastníků s průběhem AC byla zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření, písemného dotazování kandidátů.
Získávání a výběr pracovníků banky se zaměřením na využití metod Assessment Centre
Zobaníková, Iveta ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Krulichová, Renata (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou získávání a výběru zaměstnanců, a to zejména pomocí metody Assessment Centre. Obsahuje popis tohoto procesu v ČSOB, a dále zkoumá rozdíly mezi interní a externí formou AC. Kritériem hodnocení vhodnosti výběrové metody je fluktuace pracovníků na pozicích, u nichž se obě formy AC uplatňují.
Možnosti výběru zaměstnanců
TLAMSOVÁ, Alena
Diplomové práce je zaměřena na provedení analýzy výběru zaměstnanců v dané společnosti a na navrhnutí jeho případných změn. Pod pojmem výběr pracovníků si lze všeobecně představit snahu organizace nalézt vhodného uchazeče pro stanovené pracovní místo. Z pohledu organizace je výběrové řízení a následné zaškolení pracovníka nákladnou záležitostí, a to nejen finančně, ale také časově. Proto velmi záleží na tom, jaký systém výběrového řízení se zvolí, aby dokázal efektivně prověřit kandidáta.K tomuto účelu vznikly metody zabývající se výběrem zaměstnanců. První část této práce se zabývá teoretickým vymezením pojmu výběrový proces, úkoly výběru pracovníků a jejich zdroji. Dále popisuje metody výběru zaměstnanců, např. výběrový pohovor, assessment centre a testy pracovní způsobilosti. Druhá část této práce je zaměřena na popis stávajícího systému výběru zaměstnanců ve společnosti a pomocí SWOT analýzy zhodnocení jeho silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb.
Získávání a výběr pracovníků
Kuzminská, Taťjana ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Dittrich, Pavel (oponent)
Práce se zabývá analýzou součástí výběrového řízení pro výběr středního a nižšího managementu, jako jsou psychodiagnostické metody a assessment centre, a jejich realizací v pobočce nadnárodní společnosti v České republice. Společnost se zabývá velkoobchodním prodejem zboží, potravinářského i nepotravinářského. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky a principy výběrového řízení. Důraz je kladen na jednotlivé kroky výběrového řízení a výběr testovacích metod. Praktická část je nejprve zaměřena na seznámení se společností, dále pak na praktické postupy při výběrových řízeních ve společnosti s uvedením konkrétních dat, srovnávacích grafů a výstupů z výběrových řízení. Podrobně jsou rozpracovány testové metody včetně asessment centra pro střední a nižší management.
Uplatnění metod výběru zaměstnanců
Strnadová, Veronika ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Práce analyzuje faktory, které determinují přístup k výběru zaměstnanců.
Získávání a výběr zaměstnanců
Konečný, Viktor ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Tuček, Miroslav (oponent)
Získávání a výběr zaměstnanců v podniku. Analýza, hodnocení a doporučení změn v procesu získávání a výběr zaměstnanců ve společnosti UniCredit Bank, a. s.
Získávání a výběr zaměstnanců pro CEMEX s.r.o.
Koblih, Miroslav ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Krofta, Václav (oponent)
Práce se zabývá problematikou získávání a výběru zaměstnanců se specifickým know-how, a to znalostí zpracování betonu.
Aplikace metod vícekriteriálního hodnocení variant při výběru zaměstnanců
Doležel, Tomáš ; Jablonský, Josef (vedoucí práce) ; Smutná, Barbora (oponent)
Práce se zabývá aplikací některých metod vícekriteriálního hodnocení variant v různých fázích výběrového řízení na obchodní pozici ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Skupina všech přihlášených uchazečů je nejprve v rámci 1. kola pomocí aspiračních úrovní zredukována. Ve druhém kole absolvuje takto zúžená skupina uchazečů výběrové řízení, přičemž je pomocí metod VHV vybrán nejvhodnější kandidát na volnou pracovní pozici.
Assessment Centre na pozici Konzultant - prodejce značkové prodejny
Hejlová, Martina ; Formánková, Dana (vedoucí práce) ; Nedbálek, Ctirad (oponent)
Tato práce popisuje teoretická východiska pro využití Assessment Centre. Hlavní zaměření je na výběr zaměstnanců. Analýza je zaměřena na nábor zaměstnanců na značkové prodejny telekomunikační společnosti. Hodnotí současný stav celého náborového procesu. Na základě analýzy nedostatků navrhuje nové postupy pro celý proces výběru nových zaměstnanců

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   začátekpředchozí39 - 48  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.