Název: Využití metody Assessment Centre při výběru obchodních zástupců ve společnosti působící v oblasti FMCG
Překlad názvu: Recruitment and selection of Sales Representatives in the company in the FMCG sector focusing on the methods of Assessment Centre
Autoři: Hrdinová, Šárka ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Campbell, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Assessment Centre; kompetenční model; modelová situace; obchodní zástupce; Assessment Centre; competency model; model situation; sales representative

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31751

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114127


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet