Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 370 záznamů.  začátekpředchozí351 - 360další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivační program vedoucích prodejen v Telefonice O2 zaměřený na lokální promoakce
Ladmanová, Michaela ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Sabová, Ivana (oponent)
Diplomová práce pojednává o motivaci vedoucích O2 prodejen pro speciální součást jejich pracovní činnosti - lokální promoakce. V teoretické části se zabývám motivací, vybranými teoriemi motivace, stimulací pracovníků, motivačním programem organizace a marketingovým prostředím. V empirické části práce zhodnocuji data získaná přímo od vedoucích O2 prodejen, která se mi podařilo získat z dotazníku a osobních rozhovorů. Na závěr uvádím doporučení pro společnost Telefónica O2 Czech Republic, a.s., jak tuto skupinu zaměstnanců motivovat pro efektivní vytváření lokálních promoakcí.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě "Zdeněk Balíček - ASB Autoslužby"
Balíčková, Lucie ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Vitoušová, Libuše (oponent)
Charakteristika firmy, analýza uplatňování každého nástroje marketingového mixu a návrhy na opatření
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě UNIAGRA CZ, a.s.
Sokolová, Hana ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; zahrádka, František (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik, popsat a analyzovat konkrétní nástroje marketingového mixu a následné zhodnocení.
Analýza marketingové komunikace značky Activia v České republice
Horká, Sabina ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce se věnuje marketingové komunikaci značky Activia na území České republiky, kterou můžeme nalézt ve výrobkovém portfoliu společnosti Danone a.s., která je součástí Groupe Danone, jednoho z největších světových potravinářských koncernů. Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit, jakým způsobem je realizována marketingová komunikace jedné z nejvýznamnějších značek, která společnosti výrazně pomáhá budovat vedoucí pozici na českém trhu mléčných výrobků. Na základě provedené analýzy jsou navrženy možné změny vedoucí k maximálnímu využití tohoto marketingového nástroje.
Spotřebitelské soutěže
Lacinová, Eva ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem této práce je zmapování situace kolem spotřebitelských soutěží. Pozornost je věnována nejprve marketingové komunikaci obecně a dále je pak pojednáno převážně o podpoře konečného spotřebitele konkrétně o spotřebitelské soutěži. Autorka se věnuje legislativnímu rámci, organizaci a problematickým oblastem spotřebitelských soutěží. V další části práce je provedeno dotazníkové šetření, jež má objasnit postoj skupiny dotazovaných ke spotřebitelským soutěžím.
Analýza marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care, spol. Abbott Laboratories, s.r.o.
Iblová, Mirka ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Holbová Melíšková, Iveta (oponent)
Tato práce pojednává o analýze marketingové komunikace divize Abbott Diabetes Care společnosti Abbott Laboratories s.r.o. podnikající na trhu farmaceutického průmyslu. Samotné analýze předchází teoretická část zaměřena na tradiční složky komunikačního mixu. V praktické části jsou následně aplikovány teoretické poznatky na vybraném příkladu společnosti. Na základě provedené analýzy jsou navržena doporučení s cílem optimalizace komunikačního mixu.
Komunikační mix se zaměřením na využití ochutnávky
Skalická, Martina ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce)
Práce se v první části zaměřuje na komunikační mix a jeho nástroje směrované ke konečnému spotřebiteli, ve druhé pak analyzuje účinnost ochutnávky, jakožto prostředku podpory prodeje, potažmo komunikačního mixu.
Podpora prodeje se zaměřením na spotřebitele
Dibelka, Michal ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce je zaměřena na podporu prodeje, zejména pak na podporu prodeje spotřebiteli. V teoretické části jsou vymezeny mimo jiné spotřebitelské segmenty a podrobněji popsány nástroje podpory prodeje spotřebiteli. Praktická část je věnována dotazníkovému šetření, které pomáhá nalézt odpovědi na otázky jako např. "Jsou čeští spotřebitelé ovlivnitelní podporou prodeje?" nebo "Jaké formy podpory jim přijdou nejzajímavější a které jsou pro ně nejméně lákavé?".
Využití věrnostních systémů pro podporu prodeje internetových obchodů.
Peclinovský, Zdeněk ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Práce charakterizuje internet jako prostředí sloužící k provozování internetových obchodů, snaží se posoudit současný rozvoj e-shopů provozovaných v České republice a především zmapovat, v jaké míře, jakým způsobem a v jaké konkrétní podobě v současné době využívají internetoví prodejci věrnostní systémy pro podporu svých loajálních zákazníků ? tyto nejčastěji používané programy porovnat, posoudit jejich vhodnost a případně se pokusit odhadnout budoucí trend jejich vývoje v e-shopech.
Analýza podpory prodeje farmaceutické firmy Novartis s.r.o.
Vokatá, Klára ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Práce se soustřeďuje na analýzu aktivit podpory prodeje, které jsou směřované jak na farmaceutické distributory jako důležité články na cestě léku k pacientovi, tak na zákazníky, tedy lékárny, a v neposlední řadě také na pacienty. Pozornost je věnována zejména tomu, zda jsou aktivity vhodně zvoleny, aby oslovili potřebné subjekty a byly tak efektivní. Část práce byla také věnována merchandisingu z důvodu důležitosti vzhledu prodejního místa při podpoře prodeje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 370 záznamů.   začátekpředchozí351 - 360další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.