Název: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě "Zdeněk Balíček - ASB Autoslužby"
Překlad názvu: Analysis of Marketing Mix Tools in Zdeněk Balíček - ASB service station
Autoři: Balíčková, Lucie ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Vitoušová, Libuše (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; Nástroje marketingového mixu; Osobní prodej; Podpora prodeje; Public Relations; Přímý marketing; Reklama; Advertisement; Direct marketing; Instuments of marketing mix; Marketing; Personal selling; Public Relations; Sales promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15202

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11172


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet