Název:
Motivační program vedoucích prodejen v Telefonice O2 zaměřený na lokální promoakce
Překlad názvu:
Motivation for brand store managers of Telefónica O2 Czech Republic, a.s. for local promotions.
Autoři:
Ladmanová, Michaela ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Sabová, Ivana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce pojednává o motivaci vedoucích O2 prodejen pro speciální součást jejich pracovní činnosti - lokální promoakce. V teoretické části se zabývám motivací, vybranými teoriemi motivace, stimulací pracovníků, motivačním programem organizace a marketingovým prostředím. V empirické části práce zhodnocuji data získaná přímo od vedoucích O2 prodejen, která se mi podařilo získat z dotazníku a osobních rozhovorů. Na závěr uvádím doporučení pro společnost Telefónica O2 Czech Republic, a.s., jak tuto skupinu zaměstnanců motivovat pro efektivní vytváření lokálních promoakcí.My work is about motivation of brand store managers for local sales promotions. In the theoretical part I write about motivation, stimulation, motivation program for employees. In the empiric part I write about all the data I get form quistionnaires and personal interviews with the brand store managers. At the end I write my recommodation for Telefónica O2 Czech Republic, a.s. how to motivate brand store managers for local sales promotions better.
Klíčová slova:
motivační program; podpora prodeje; stimulace; motivation; sales promotions; stimulation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15699