Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3,514 záznamů.  začátekpředchozí3505 - 3514  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.25 vteřin. 

Sponzoring fotbalu Plzeňského Prazdroje: Gambrinus liga
Kaufnerová, Jana ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
Hlavním tématem práce je sponzoring Gambrinus ligy Plzeňským Prazdrojem, respektive jednou z jeho značek, Gambrinusem. Partnerství mezi první českou fotbalovou ligou a Gambrinus začalo v roce 1997, dvakrát bylo prodlouženo a potrvá minimálně do léta 2014. Vedle prospěchu pro obchodní cíle Gambrinusu však prošlo i určitými krizovými okamžiky, jako byla např. fotbalová korupční aféra v roce 2004. Cílem práce je analýza tohoto sponzorství jakožto jedné z marketingových strategií Gambrinusu, a to jak na základě teoretických východisek sponzorství a charakteristiky obou subjektů, tak na podkladě komunikačních aktivit Gambrinusu spojených s fotbalem, ať už se jedná o nadlinkovou nebo podlinkovou reklamní komunikaci. Součástí práce je obsahová analýza prezentace Gambrinus ligy na obrazovkách České televize a televize Nova v sezónách 2010/2011 a 2011/2012, jejíž hlavním cílem bylo zjistit visibilitu reklamních panelů a log Gambrinusu během vysílání přímého přenosu Gambrinus ligy. Práci doplňují průzkumy mezi fotbalovými fanoušky a spotřebiteli piva, které poskytují data o míře povědomí o sponzorství fotbalu Gambrinusem či názory na toto sponzorství v běžné populaci a přímo mezi fotbalovými příznivci.

Analýza dopadu hudebních eventů pro vybrané nápojové značky
Holas, Ondřej ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Obdržálek, Lukáš (oponent)
Diplomová práce poukazuje na to, jakým způsobem využívají některé nápojové společnosti hudební eventy ke komunikaci se zákazníky a jak event marketing přispívá ke zvyšování povědomí o značce v rámci široké veřejnosti. Teoretická část se zabývá marketingovou a komerční komunikací, dále je zaměřena na event marketing a jeho vztah ke značce. V praktické části analyzuji na základě vlastního výzkumu provedeného formou dotazníku, zda mají eventy vliv na koncového spotřebitele ve vnímání jejich značky. Tuto analýzu doplňuji expertním rozhovorem se zástupcem značky Jägermeister, na který navazuji názory několika dalších lidí z oboru, kteří nabídli svůj pohled na věc z druhé strany.

Interkulturní komunikace: Češi a Korejci
Čech, Dino ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Kolářová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá interkulturní komunikací mezi Čechy a Korejci. Cílem této práce je prozkoumat interkulturní střet Čechů a Korejců a identifikovat hlavní kulturní specifika a rozdíly. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje porovnání různých autorů interkulturních dimenzí a význam interkulturní komunikace. Praktická část je věnována výzkumu formou dotazníkového šetření a interview o interkulturní komunikaci Čechů a Korejců.

Marketingová strategie vybrané společnosti
Plotzerová, Adriana
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Ekolube, s. r. o. Teoretická část obsahuje teorii vztahující se k dané problematice. Praktická část analyzuje současný stav podniku, jeho konkurenci a současný stav propagace. Na základě sekundárních dat a dat získaných z marketingového průzkumu jsou prezentovány konkrétní návrhy na vylepšení komunikačního mixu a je navržen jeho rozpočet.

Potenciál italského trhu pro rozvoj internacionalizace společnosti Storyous
Hlubučková, Alena ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Izera, Václav (oponent)
Restaurace, bary či kavárny budou vždy rozvíjet společenskou interakci a jsou tedy nezbytným prvkem v životě každého člověka. V jakékoliv světové zemi je to místo pro setkání lidí a komunikaci. Firma Storyous pomáhá poskytováním intuitivního pokladního systému podnikům docílit příjemné atmosféry v podnicích nejen v České republice, ale i v Polsku. Jelikož má již zkušenosti s elektronickou evidencí, hledá firma další zahraniční trh pro svou expanzi. Cílem práce bude zanalyzovat italský trh v oblasti gastronomických služeb a kvalifikovat a kvantifikovat základnu potenciálních zákazníků. Zároveň bude představena struktura konkurence a vzorek konkrétních konkurentů. Na základě provedené PEST analýzy a analýzy pomocí Porterova modelu pěti sil autorka navrhuje načasování pro vstup a představuje hrubý odhad počátečních nákladů společně s odhadem míry adaptace produktu. V závěru práce autorka navrhuje další postup detailnější analýzy.

Intervence v pragmatické jazykové oblasti u dětí s Aspergerovým syndromem
Bělohlávková, Lucie ; Housarová, Blanka (oponent)
V rigorózní práci "Intervence v pragmatické jazykové oblasti u dětí s Aspergerovým syndromem" jsou shrnuty poznatky o pragmatické jazykové rovině se zaměřením na děti s Aspergerovým syndromem. Na základě provedeného šetření autorka připravila tématicky ucelený soubor přístupů v oblasti rozvoje pragmatické jazykové roviny u těchto dětí. Celá práce je rozdělena do 6 kapitol. První kapitola popisuje pragmatickou rovinu (z hlediska lingvistického, její vývoj a patologii). Ve druhé kapitole autorka seznamuje na základě informací z odborné literatury s diagnostikou a symptomy Aspcrgerova syndromu se zaměřením na komunikaci. Ve třetí kapitole jsou uvedeny aktuální poznatky týkající se logopedické diagnostiky a diagnostiky řečových obtíží u dětí s Aspergerovým syndromem. Stěžejním obsahem práce je čtvrtá a pátá kapitola. Čtvrtá kapitola analyzuje výsledky dotazníkového šetření za použití Komunikační škály pro děti (část zaměřující se na pragmatickou jazykovou rovinu). V páté kapitole autorka uvádí ucelený soubor přístupů určených k rozvoji této roviny. Tento soubor vychází z jednotlivých kategorií Komunikační škály pro děti. Poslední, šestá kapitola uvádí dvě kazuistiky, na kterých byl tento soubor přístupů ověřen. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

CSR activities of the chosen brand
Marečková, Barbora ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Mihališinová, Varéria (oponent)
Diplomová práce se zabývá aktivitami v oblasti společenské odpovědnosti a hodnotí oblast tvorby sdílených hodnot značky výrobce slovenských sýrů a sýrových specialit. Cílem je tyto aktivity důkladně zanalyzovat, vyhodnotit, na základě toho navrhnout jejich správnou komunikaci a cíle do budoucna, které navážou na současné aktivity. První část se věnuje popisu podstaty konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR), jeho vzniku, historii ve světě a v České republice. Popsaný je také koncept tvorby sdílených hodnot (CSV). Následují trendy komunikace společenské odpovědnosti na sociálních sítích a dalších on-line médiích. Druhá část je zaměřena především na konkrétní značku, popis její historie, hlavních atributů. Analyzuje probíhající aktivity, obsahuje návrh jejich komunikace a návrh aktivit, kterým by se značka mohla věnovat v budoucnu.

Rozvoj komunikace u dětí s kochleárním implantátem
Beznosková, Michaela ; Vasilovčík Šustová, Terezie (oponent) ; Hádková, Kateřina (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje rozvoji komunikace u dětí s kochleárním implantátem. První část se zabývá problematikou sluchových vad a jejich diagnostikou, která je důležitá pro správnou a včasnou kompenzaci sluchové ztráty. Další kapitola se věnuje kochleárním implantacím, výběru vhodných kandidátů se zaměřením na děti. Následujících částech se práce zaměřuje na komunikaci a vývoj řeči. Velká pozornost je věnována také rehabilitaci sluchu a řeči nezbytnou pro rozvoj komunikace. Poslední část se věnuje vyhodnocení dotazníkového šetření, kterým jsem zjišťovala jak rodiče se svým dítětem komunikují, jak komunikují v době před implantad a jak v době po implantaci. Také jsem zjišťovala jak se u těchto dětí rozvíjí řeč a zda implantace splnila očekávání ze strany rodičů.

Marketingové komunikace značky L´Oréal Paris
Nguyen, Thanh Hang ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Stašková, Diana (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky Loréal Paris v rámci dekorativní kosmetiky. V teoretické části jsou popsány marketingové, komunikační strategie a nástroje. Dále co je to značka, jaké má hodnoty a prvky. Praktická část se zaměřuje na světový kosmetický trh a analýzu českého dekorativního trhu. Nechybí ani představení společnosti Loréal a jejího portfolio. Seznámíme se značkou Loréal Paris a jejími produktovými řadami. V práci se setkáme se SWOT analýzou a konkurenční analýzou značky. Poté jsou rozebrány stávající komerční komunikace. V práci se provádí a vyhodnotí marketingový výzkum na vnímání značky Loréal Paris. Práce je návrhy a doporučení pro dekorativní značku Loréal Paris.

Podpora náboru ICT specialistů podnikových IS integrovaným s personálními servery
Nechvátalová, Markéta ; Klas, Jan (vedoucí práce) ; Sonták, Miloš (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav informačního systému firmy a jeho funkčnost v oblasti získávání lidských zdrojů. Bakalářská práce se zaměřuje na činnosti personálních pracovníků s informačními systémy. Popisuje postupné procesy náboru nových zaměstnanců od prvního kontaktu s nimi až po finální podepsání pracovní smlouvy. Dále je navrženo rozhraní pro komunikaci s personálními servery pro zautomatizování aktivit personalistů a zefektivnění jejich práce. Je využito moderních nástrojů analýzy a softwarových metod při vývoji softwaru. Součástí zpracování jsou také časový a finanční odhad pro vytvoření aplikace.