Název: Marketingové komunikace značky L´Oréal Paris
Překlad názvu: Marketing communication of brand L’Oréal Paris
Autoři: Nguyen, Thanh Hang ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Stašková, Diana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand image; LOréal Paris; marketing; brand image; Loréal Paris; marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52995

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-262148


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-01-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet