Název:
Marketingové komunikace značky L´Oréal Paris
Překlad názvu:
Marketing communication of brand L’Oréal Paris
Autoři:
Nguyen, Thanh Hang ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Stašková, Diana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky Loréal Paris v rámci dekorativní kosmetiky. V teoretické části jsou popsány marketingové, komunikační strategie a nástroje. Dále co je to značka, jaké má hodnoty a prvky. Praktická část se zaměřuje na světový kosmetický trh a analýzu českého dekorativního trhu. Nechybí ani představení společnosti Loréal a jejího portfolio. Seznámíme se značkou Loréal Paris a jejími produktovými řadami. V práci se setkáme se SWOT analýzou a konkurenční analýzou značky. Poté jsou rozebrány stávající komerční komunikace. V práci se provádí a vyhodnotí marketingový výzkum na vnímání značky Loréal Paris. Práce je návrhy a doporučení pro dekorativní značku Loréal Paris.Diploma thesis is focused on marketing communication of a brand Loréal Paris in decorative cosmetics. Marketing strategy and commercial communications mix is described in theoretical part. As well as what brand stands for, what values does is hold and other brand elements. Practical part is aimed on international cosmetics market and analysis of Czech decorative cosmetics market. Thesis also covers introduction of Loréal company and its portfolio. We will have a chance to get to know Loréal Paris brand a bit better, together with its product range. SWOT analysis and competitors analysis is conducted as well. Afterwards current commercial communication of a brand is defined. At the end we pay attention to marketing research focused on perception of the brand. Finally, proposals and recommendations for the brand are developed.
Klíčová slova:
brand image; LOréal Paris; marketing; brand image; Loréal Paris; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52995