Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sportovní zpravodajství v celostátním a regionálním deníku
Kaufnerová, Jana ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Lukšů, David (oponent)
Cílem práce je srovnání sportovního zpravodajství v celostátním sportovním deníku Sport a regionálním Tachovském a Břeclavském deníku. Toto srovnání probíhá ve dvou rovinách: první je obsahová analýza těchto tří deníků za období čtrnácti dnů v říjnu 2009, druhá je porovnání práce sportovních novinářů vykonávajících jejich povolání na celostátní úrovni a na regionální úrovni. Díky obsahové analýze sportovních stran bylo možné deníky mezi sebou porovnat v kategoriích, jako jsou počet a struktura jednotek, gender všech jednotek, fotografií a titulní strany, závislost časového zařazení jednotky na dni v týdnu, druh zdroje jednotek, zastoupení jednotlivých sportů, úroveň sportů, o kterých se referuje, struktura sponzorů, kteří jsou spojeni s jednotkami, atd. Obsahová analýza, společně s dalšími teoretickými kapitolami, tvoří informační pozadí pro kvalitativní analýzu rozdílů v práci sportovních novinářů v jednotlivých denících. Výzkum ukázal, že jejich práce je odlišná v mnoha aspektech, ať už v oblasti mediálních rutin, v otázkách prestiže povolání, mzdy, členství v oborových organizacích či vztahu se čtenářem. Ukázalo se, že práce v regionální žurnalistice má svá specifika a ta se promítají i do povolání sportovního novináře.
Sponzoring fotbalu Plzeňského Prazdroje: Gambrinus liga
Kaufnerová, Jana ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
Hlavním tématem práce je sponzoring Gambrinus ligy Plzeňským Prazdrojem, respektive jednou z jeho značek, Gambrinusem. Partnerství mezi první českou fotbalovou ligou a Gambrinus začalo v roce 1997, dvakrát bylo prodlouženo a potrvá minimálně do léta 2014. Vedle prospěchu pro obchodní cíle Gambrinusu však prošlo i určitými krizovými okamžiky, jako byla např. fotbalová korupční aféra v roce 2004. Cílem práce je analýza tohoto sponzorství jakožto jedné z marketingových strategií Gambrinusu, a to jak na základě teoretických východisek sponzorství a charakteristiky obou subjektů, tak na podkladě komunikačních aktivit Gambrinusu spojených s fotbalem, ať už se jedná o nadlinkovou nebo podlinkovou reklamní komunikaci. Součástí práce je obsahová analýza prezentace Gambrinus ligy na obrazovkách České televize a televize Nova v sezónách 2010/2011 a 2011/2012, jejíž hlavním cílem bylo zjistit visibilitu reklamních panelů a log Gambrinusu během vysílání přímého přenosu Gambrinus ligy. Práci doplňují průzkumy mezi fotbalovými fanoušky a spotřebiteli piva, které poskytují data o míře povědomí o sponzorství fotbalu Gambrinusem či názory na toto sponzorství v běžné populaci a přímo mezi fotbalovými příznivci.
Sportovní zpravodajství v celostátním a regionálním deníku
Kaufnerová, Jana ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Lukšů, David (oponent)
Cílem práce je srovnání sportovního zpravodajství v celostátním sportovním deníku Sport a regionálním Tachovském a Břeclavském deníku. Toto srovnání probíhá ve dvou rovinách: první je obsahová analýza těchto tří deníků za období čtrnácti dnů v říjnu 2009, druhá je porovnání práce sportovních novinářů vykonávajících jejich povolání na celostátní úrovni a na regionální úrovni. Díky obsahové analýze sportovních stran bylo možné deníky mezi sebou porovnat v kategoriích, jako jsou počet a struktura jednotek, gender všech jednotek, fotografií a titulní strany, závislost časového zařazení jednotky na dni v týdnu, druh zdroje jednotek, zastoupení jednotlivých sportů, úroveň sportů, o kterých se referuje, struktura sponzorů, kteří jsou spojeni s jednotkami, atd. Obsahová analýza, společně s dalšími teoretickými kapitolami, tvoří informační pozadí pro kvalitativní analýzu rozdílů v práci sportovních novinářů v jednotlivých denících. Výzkum ukázal, že jejich práce je odlišná v mnoha aspektech, ať už v oblasti mediálních rutin, v otázkách prestiže povolání, mzdy, členství v oborových organizacích či vztahu se čtenářem. Ukázalo se, že práce v regionální žurnalistice má svá specifika a ta se promítají i do povolání sportovního novináře.
Sponzoring fotbalu Plzeňského Prazdroje: Gambrinus liga
Kaufnerová, Jana ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
Hlavním tématem práce je sponzoring Gambrinus ligy Plzeňským Prazdrojem, respektive jednou z jeho značek, Gambrinusem. Partnerství mezi první českou fotbalovou ligou a Gambrinus začalo v roce 1997, dvakrát bylo prodlouženo a potrvá minimálně do léta 2014. Vedle prospěchu pro obchodní cíle Gambrinusu však prošlo i určitými krizovými okamžiky, jako byla např. fotbalová korupční aféra v roce 2004. Cílem práce je analýza tohoto sponzorství jakožto jedné z marketingových strategií Gambrinusu, a to jak na základě teoretických východisek sponzorství a charakteristiky obou subjektů, tak na podkladě komunikačních aktivit Gambrinusu spojených s fotbalem, ať už se jedná o nadlinkovou nebo podlinkovou reklamní komunikaci. Součástí práce je obsahová analýza prezentace Gambrinus ligy na obrazovkách České televize a televize Nova v sezónách 2010/2011 a 2011/2012, jejíž hlavním cílem bylo zjistit visibilitu reklamních panelů a log Gambrinusu během vysílání přímého přenosu Gambrinus ligy. Práci doplňují průzkumy mezi fotbalovými fanoušky a spotřebiteli piva, které poskytují data o míře povědomí o sponzorství fotbalu Gambrinusem či názory na toto sponzorství v běžné populaci a přímo mezi fotbalovými příznivci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.