Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34,280 záznamů.  začátekpředchozí34271 - 34280  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.77 vteřin. 

Analýza marketingové komunikace sportovního klubu BK Lokomotiva Karlovy Vary
Houdková, Jana ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
ANALÝZA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE SPORTOVNÍHO KLUBU BK LOKOMOTIVA KARLOVY VARY Cíle: Záměrem práce je zanalyzovat současný stav marketingové komunikace s diváky a sponzory u ženského basketbalového klubu Lokomotiva Karlovy Vary a navrhnout strategii pro zlepšení marketingové komunikace. Metody: V diplomové práci byly využity metody pozorování a osobního dotazování zkoumaných subjektů. Výsledky: Byla provedena analýza marketingové komunikace klubu, díky níž bylo zjištěno, že není na dostatečné úrovni a některé prvky marketingové komunikace zcela chybí. Na základě tohoto zjištění byly vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení této části marketingu. Návrhy byly vytvořeny tak, aby byly realizovatelné a prospěšné klubu. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, sportovní reklama, sponzoring, sportovní klub

Putting Chopin and the Rez together: multicultural features of Tomson Highway's work
Marešová, Jana ; Kolinská, Klára (vedoucí práce) ; Jindra, Miroslav (oponent)
Tato diplomová práce nazvaná Multikulturní rysy v díle Tomsona Highwaye se zaměřuje na dílo domorodého kanadského spisovatele a hudebníka Tomsona Highwaye. Práce rozebírá ty prvky jeho díla, které vyjadřují myšlenky multikulturalismu a hybridity. Zabývá se podobou postav v jeho díle a zobrazením hlavní postavy mytologie původních obyvatel Kanady, postavy šibala. Způsob, jakým Highway spojuje své vzdělání postavené na evropsko-kanadských základech a svou citovou vnímavost pramenící z kultury jeho lidu, ukazuje analýza dramatických prostředků a hudby v jeho díle. Highway svým dílem podporuje a prosazuje představy multikulturalismu. On sám díky němu totiž našel svou osobní i uměleckou volnost.

Marketingová studie společnosti Aquasvět Chomutov
Kučerová, Adéla ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Diplomová práce přináší marketingovou studii společnosti Aquasvět Chomutov. Ve vlastní práci jsou vystižena teoretická východiska, jež dala základ metodám a postupům, které byly v práci použity. Zahrnuje základní pojmy marketingu, které se v práci vyskytují. V praktické části práce je představen předmět marketingové studie, tedy společnost Aquasvět Chomutov. Pro potřeby stěžejní analýzy diplomové práce, jsou nejdříve představeny výsledky předcházejících analýz, které byly provedeny pro účely studie. Patří mezi ně finanční analýza, analýza konkurentů, a analýza makroprostředí. Díky získaným poznatkům bylo možné vytvořit SWOT analýzu, která ukázala silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti, které může využít i hrozby, kterého oslabují, ukázala také, v jakém prostředí se pohybuje a jaké prvky na něj působí nejvíce. Pro doplnění představy zákazníků o společnosti a také pro účely SWOT analýzy byl přidán průzkum trhu. Průzkum o mínění zákazníků o Aquasvětě Chomutov. V poslední části diplomové práce jsou představena navrhovaná možná opatření pro zlepšení povědomí a návštěvnosti studovaného subjektu a závěr o získaných datech.

Krystalochemie slíd z Českého středohoří
Goll, Jan ; Skála, Roman (vedoucí práce) ; Rieder, Milan (oponent)
Slídy z centrální části Českého středohoří byly podrobeny analýzám rentgenová difrakce s geometrií na odraz a na průchod, hmotnostní spektrometrii s indukčně vázaným plazmatem a elektronové analýze. Hmotnostní spektroskopií byly naměřeny stopové prvky, které mají převážně nízké obsahy v porovnání s chondritovými hodnotami, či primitivním pláštěm. Slídy byly určeny Tischendorfovo (2007) a Riederovo (1998) klasifikací jako Fe-flogopity či Fe-Ti- flogopity. Obsahy titanu se pohybují v rozmezí 0,28 - 0,46 Ti (v jednotkách a.p.f.u.). Práškovými daty byl zjištěn polytyp 1M a u dvou vzorků byl díky dvojnásobnému parametr c zjištěn dvouvrstevný polytyp 2M1 s prostorovou grupou C/2c.

Bleší trh Kolbenova. Trh jako prostor, trh jako organismus
Klouzalová, Pavla ; Pauknerová, Karolína (vedoucí práce) ; Novotná, Hedvika (oponent)
Ve své diplomové práci Bleší trh Kolbenova, trh jako prostor, trh jako organismus zkoumám, jaká je v očích návštěvníků povaha tohoto místa. Tvrdím, že o trhu je možné hovořit jako o organismu, který nepřetržitě reaguje na podměty přicházející jak z okolí, tak od vlastních aktérů trhu. Podoba trhu je určována čtyřmi hlavními prvky: prostorem, ve kterém se trh koná, temporální stránkou trhu a jejím vlivem na modifikaci tohoto místa, zde nabízenými věcmi a samotnými nakupujícími. Na základě analýzy dat, pro jejichž sběr jsem převážně využila zúčastněné pozorování a polostrukturované a náhodné rozhovory, jsem došla k závěru, že díky navzájem se ovlivňující povaze všech těchto čtyř hledisek bleší trh Kolbenova není pevným uskupením, ale neustále se měnícím uspořádáním výše zmíněných prvků, které reaguje na každou změnu.

Stanovení stroncia v biologickém materiálu pomocí atomové absorpční spektrometrie
Horová, Anna ; Kukačka, Jiří (vedoucí práce) ; Klapková, Eva (oponent)
Stopové prvky hrají důležitou roli v lidském těle. Studiu koncentrací těchto prvků v lidských tkáních se díky dostupnosti moderních technologií věnuje dnes daleko více pozornosti ve vztahu k poruchám zdraví člověka. Jedním z těchto prvků je i stroncium. Zatím nebylo zjištěno, že jeho nedostatek způsobuje vážné zdravotní potíže. Ovšem tento prvek je potenciálně toxický, zvláště při dlouhodobé expozici. Na druhé straně jeho účinky v malých dávkách jsou příznivé na kostní tkáň, zvláště na kosti pacientů, kteří trpí osteoporózou. Proto se v poslední době stal součástí účinného léku proti osteoporóze - stronciumranelátu. Cílem této práce bylo zavést vhodnou metodu pro stanovení stroncia a vyšetřit Sr: a)v plazmě a séru pacientů léčených stronciumranelátem b)v séru dětí ve věku do 1 roku c)ve venózní a arteriální pupečníkové krvi d)v jaterní tkáni laboratorního potkana Byla zavedena metoda pro stanovení Sr v biologickém materiálu pomocí plamenové i bezplamenové AAS. Bylo zjištěno, že plazmatické koncentrace Sr pacientů léčených stronciumranelátem se pohybují od 30g/l do 17757 g/l, odpad moči od 0,17 mg/24 hod do 232 mg/24 hod. Z naměřených hodnot sérových koncentrací Sr byly stanoveny referenční meze pro stroncium u dětí do 1 roku. Průměrná koncentrace ve venózní pupečníkové krvi byla 54,17 g/l a v arteriální...

Cestopisy Adolfa Hoffmeistera. Pohlednice z Číny, Made in Japan
Stillerová, Jana ; Vojvodík, Josef (oponent) ; Holý, Jiří (vedoucí práce)
Adolf Hoffmister je významnou postavou české literatury a výtvarného umění 20.stol. Byl organizátorem kulturního života, velvyslancem, členem mnoha organizací. Celý svůj život cestoval, což mu po 2.světové válce bylo umožněno jako privilegovanému vládnímu činiteli. Právě v této době se etabluje jako autor cestopisů o exotických zemích, kam obyčejný občan Československa vzhledem k restrikcím téměř neměl možnost se podívat. Tato práce blížeji charakterizuje a srovnává dvě knihy těžící z jeho cest na daleký východ - Pohlednice z Číny a Made in Japan. Poukazuje na znaky, které jsou v jeho dílech zcela v područí komunistické ideologie, jak s touto ideologickou rovinou pracuje, ale také prvky , kterými Hoffmeister díky svým širokým zájmům zejména o umění z podobné literární produkce vybočuje a stává se tak životnějším pro současného čtenáře.

Model paměti pro animata
Pešková, Klára ; Neruda, Roman (oponent) ; Brom, Cyril (vedoucí práce)
V práci předkládáme původní symbolický model episodické paměti pro virtuální bytost vycházející z Gibsonovy teorie afordancí. Pracujeme s modelem episodické paměti na události, do níž se zaznamenávají krátké příhody, vztahující se ke konkrétnímu místu a času. Jejich ukládání do episodické paměti a vybavování je ovlivněno subjektivními prožitky a současnými cíly. Modelovaná virtuální bytost se pohybuje v jednoduchém virtuálním světě a je řízena hierarchickým reaktivním plánováním s prvky Belief-Desire-Intention architektury. Je vybavena filtrem pozornosti, díky kterému se do paměti ukládají pouze důležité informace, což výrazným způsobem přispívá k omezení velikosti paměti. Zabýváme se jak aspekty uvěřitelnosti modelované virtuální bytosti, například tím, jestli dokáže převyprávět svůj "denní příběh", tak technickými otázkami ohledně velikosti paměti a rychlosti přístupu. Součástí práce je prototypová aplikace implementovaná v programovacím jazyce Python, na které ověřujeme funkčnost navrženého modelu. V závěru práce předkládáme výsledky provedených testů.

Komparace právní úpravy ochrany lesa v Čechách a ve Francii.
Čeřovský, Martin ; Žákovská, Karolina (vedoucí práce) ; Drobník, Jaroslav (oponent)
64 6 Závěr V závěru této práce se pokusíme shrnout nejvýznamnější shodné i rozdílné prvky obou právních úprav jak z hlediska formálního, tak i obsahového, materiálního. Vzhledem k tomu, že jak český, tak francouzský právní systém vychází z tradic kontinentálního práva, které navazuje na kořeny práva římského, nalezneme v obou případech řadu institutů upravených obdobně a rovněž formální zdroje poznání práva se budou díky totožnému vlivu shodovat. Nejinak tomu je i v případě právní úpravy ochrany lesa. Další skutečností, částečně ovlivňující obě právní úpravy bylo i uzavření dohody o přidružení mezi Českou republikou a Evropským společenstvím, jehož zakládajícím členem Francie byla, čímž se dovršila povinnost závaznosti acquis communautaire i pro Českou republiku a byl určen minimální právní rámec ochrany životního prostředí. 6.1 Shrnutí shodných a rozdílných rysů z hlediska formálního Zaměříme-li se, byť i jen zběžně na ochranu lesa ve francouzském právu s již minimální znalostí lesního práva českého, na první pohled jsou nám zřejmé rozdíly. Zatímco český zákonodárce upravil matérii ve formě zákona, kterým je zákon č. 289/1995 Sb., o lesích a o změně a doplnění některých zákonů (lesní zákon), ve znění pozdějších předpisů, stalo se tak ve Francii, jako i v případě většiny jiných úprav zásadnějšího významu,...

Analýza efektivnosti přímé pošty při prodeji a aktivaci kreditních karet v České spořitelně, a.s.
Zitková, Iva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Svobodová, Zdena (oponent)
Práce je zaměřena na akce přímého oslovení formou dopisu v České spořitelně, a.s. Cílem této práce je zjištění, zda a které z těchto kampaní zasílání dopisů byly efektivní. Je zde porovnáno 12 druhů dopisů z roku 2007 v oblasti prodeje a aktivace kreditních karet a sledován počet prodaných kreditních karet díky dané kampani a z toho počet aktivních karet po 2 měsících od kampaně. Na závěr jsou shrnuty prvky úspěšného dopisu.