Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33,575 záznamů.  začátekpředchozí33556 - 33565další  přejít na záznam: Hledání trvalo 2.48 vteřin. 

Aplikace Balanced Scorecard jako nástroj řízení strategie společnosti Formy Tachov, s. r. o., divize Opravna
Hvizdoš, Pavel ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Práce se zabývá aplikací Balanced Scorecard (BSC) jako nástroje řízení strategie společnosti Formy Tachov, s.r.o., divize Opravna. Nejprve je provedena analýza úspěšnosti stávající strategie společnosti pomocí analýzy ekonomické výkonnosti společnosti jako celku i jejích divizí. Dále je provedena analýza tvorba hodnoty pro vlastníky společnosti pomocí nástroje INFA. Dále je v práci navržena nová strategie společnosti i jejích divizí. Strategie společnosti je říená pomocí systémového vyladění divizí se strategií společnosti na celoorganizační úrovni. Pro řízení strategií je navržen systém BSC cílů a indikátorů, dále jsou navrženy BSC stratgické mapy společnosti jako celku i jejích divizí.

Využití groupwarové aplikace v zájmové činnosti
Vondráček, Martin ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Groupwarové produkty podporují spolupráci v podnikovém prostředí, ale jejich součásti jsou využívané i mimo pracovní prostředí, v běžném životě. Se spoluprací se též nesetkáváme pouze v podnicích. Tato práce nejprve analyzuje současný stav využívání prostředků groupware (elektronická pošta, diskuse, kalendář) v komunitě fanoušků science fiction a nynější nedostatky v komunikaci, kooperaci a koordinaci aktivit. Dále klade požadavky na systém, který by měl zlepšit situaci. Nakonec hodnotí vybraný systém (kombinace služeb společnosti Google) a demonstruje jeho použití. Účelem práce je posoudit míru využití groupware v komunitě a položit základy pro jeho plné nasazení.

Aplikace logistiky v podmínkách podniku Mikro Trading a.s.
Průdek, Lukáš ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Bakalářská práce popisuje a hodnotí aplikaci logistiky v české obchodní firmě s hračkami. Analyzuje logistické procesy, funkce, systém skladování a pohyb zboží firmou. Na základě této analýzy a přidružené logistické teorie předkládá návrhy a doporučení, které by měly vést ke zpružnění a optimalizaci logistického řetězce a následné zvýšení konkurenceschopnosti podniku.

Srovnání web stránek vybraných logistických společností
Tománek, Martin ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Bébr, Richard (oponent)
Vytvoření metodiky pro komplexní zhodnocení web stránek v oblasti použitelnosti webu, přístupnosti webu, viditelnosti webu, informační hodnoty a kreativity a grafického designu. Aplikace vytvořené metodiky na tři společnosti působící na logistickém odvětví v České republice, jejich vzájemné zhodnocení a vytvoření doporučení pro zkvalitnění jejich web stránek.

Formant field characteristics of low vowels in standard British English
Syslová, Jana ; Skarnitzl, Radek (oponent) ; Volín, Jan (vedoucí práce)
Standard British English vowels have always drawn ample attention among phoneticians. It is certainly due to the fact that Standard British English served as a referential variety not only for educational purposes. However, few of the studies analysed data drawn from natural connected speech. Mostly artificial conditions created for measuring the acoustic properties of vowel formant frequencies resulted in vowels relatively neatly separated, whereas studies of connected speech usually reveal considerable overlaps between the regions of vowels in the vowel space. Earlier studies have reported on the effects of different immediate environment on vowels, yet these also derive from controlled speech recorded in laboratory conditions. Data collected in this manner are further used to describe vowel changes over certain time periods and they also serve in research of vowel perception. In comparison to that, the aim of the present study was to analyse the formant field characteristics of Standard British English vowels in a representative sample of connected speech. The study is confined only to the low vowel region of Standard British English mainly because of the extent of analysis that would have to be conducted if all the vowels were included. Besides that, the region of the English low vowels has a special...

Zprostředkovatelské služby a aplikace DPH podle české právní úpravy
Nevečeřalová, Eva ; Svátková, Slavomíra (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce na téma ?Zprostředkovatelské služby a aplikace DPH podle české právní úpravy? je analýza zprostředkovatelských služeb podle zákona o dani z přidané hodnoty v součinnosti s platnou právní úpravou obchodního zákoníku. Hlavním kritériem pro uzavření jednotlivých typů zprostředkovatelských smluv, je jejich výhodnost pro daňový subjekt z hlediska optimalizace DPH. Cílem práce je analyzovat faktory, které uplatňování daně z přidané hodnoty ovlivňují a následně na demonstrativních situacích dokázat, že různé typy zprostředkovatelských smluv opravdu zapříčiňují rozdílné postupy pro výpočet a způsob uplatňování DPH, stejně jako určují osoby, které jsou povinny daň přiznat a zaplatit.

Finanční analýza Chemopetrol,a.s.
Kubínyi, Tomáš ; Pavlová, Eva (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Finanční analýza soplečnosti Chemopetrol,a.s. provedená za účetní období 2003-2005. Pro naplnění cíle práce byla zvolena aplikace metod absolutních a poměrových ukazatelů, vertikální a horizontální analýzy výkazů, analýza likvidity, hodnocení na základě zlatých pravidel, závěrem je práce doplněna o hodnoty Z-skóre z Altmanovy analýzy a index IN01.

Event marketing a jeho využití v komunikačním mixu
Vinterová, Petra ; Janda, Martin (oponent) ; Žák, Josef (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci jsem přiblížila event marketing jako nástroj, který pracuje s lidskými emocemi a jejich prostřednictvím formuje společenské hodnoty, postoje a chování. Jako takový má u nás event marketing poměrně krátké dějiny. Protože pátrání po historii event marketingu v odborné literatuře je poměrně tvrdým oříškem, přiblížila jsem jeho vývoj alespoň v hrubých obrysech. V současnosti nabývá event marketing podstatného významu v komunikačním mixu a pro znásobení efektu kampaní bývá integrován do ostatních komunikačních nástrojů. Podrobně jsem ukázala faktory, jež podstatným způsobem determinují obecné společenské a kulturní hodnoty a spotřebitelské chování, které do značné míry předurčují úspěch event marketingových kampaní a je nutné je tedy při plánování eventu vzít na zřetel. Zároveň jsem přiblížila, jak široká je škála jednotlivých uměle zinscenovaných událostí, které je možné zahrnout pod pojem event marketing, a podrobně jsem rozvedla jejich jednotlivé charakteristiky. Aplikace a produkční zpracování konkrétních typů eventů v nekomerčním sektoru se zásadně liší od typu eventů využívaných v sektoru komerčním, což je zapříčiněno již samotnou oblastí působnosti těchto subjektů a jejich cíli.

Hospodářský zázrak Irska
Jílková, Radka ; Kučerová, Irah (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Práce popisuje historii a ekonomický vývoj Irska s důrazem na hospodářské změny v 90. letech. Definuje faktory ekonomického růstu Irska v 90. letech a hodnotí míru vlivu jednotlivých faktorů. Uvádí možnosti aplikace hospodářského zázraku Irska na jiné země, zejména země SVE.

Vzdělávací program Evropského sociálního fondu ? aplikace na projekt ?Event marketing v cestovním ruchu? pro ČR
Kutálková, Silvie ; Kašpar, Václav (vedoucí práce) ; Borgström, Anna (oponent)
Bakalářská práce zpracovává téma financování vzdělávacích programů EU, konkrétně financování a realizaci vzdělávacího programu v ČR "Event marketing v cestovním ruchu", jenž je spolufinancován Evropským sociálním fondem. Práce porovnáná požadavky ESF na realizátora projektu s jeho vlastním návrhem a konečnou realizací vzdělávacího projektu. Značná část práce je věnována konečnému výstupu organizačních činností, hodnotí přínos projektu pro cestovní ruch a návrhy na zatraktivnění kraje, ve kterém se workshop konal.