Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vyhodnocení a návrh finanční strategie společnosti Profil Nábytek, a.s.
Bártlová, Markéta ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Kouklík, Michal (oponent)
Cílem této bakalářské práce je na základě strategické a finanční analýzy vyhodnotit dosavadní finanční řízení společnosti Profil Nábytek, a. s. v letech 2008-2013, identifikovat silné a slabé stránky finančního hospodaření s ohledem na konkurenci, určit předpoklady budoucího vývoje a navrhnout doporučení pro budoucí finanční řízení. Práce je složena ze dvou částí. První teoretická část práce je věnována popisu použitých metod, teorií i poznatků z oblasti strategické i finanční analýzy. Obsahem druhé praktické části je aplikace teoretických metod a poznatků na konkrétní analyzovaný podnik, včetně grafického znázornění dosažených výsledků a příslušných komentářů. V závěrné části dochází ke shrnutí výsledků analýzy a identifikaci silných a slabých stránek podniku, podle kterých společnost obstála v dosavadním těžkém období, její situace se stabilizovala a je připravena na očekávaný vzestup celého odvětví výroby nábytku.
Využití metod Competitive Intelligence v neziskových organizacích
Dufek, Josef ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Diplomová práce Využití metod Competitive Intelligence v neziskových organizacích analyzuje možnost využití Competitive Intelligence v neziskových organizacích a navrhuje způsob realizace Competitive Intelligence v konkrétní neziskové organizaci. V teoretické části popisuji neziskový sektor v České republice a vybraných zemích EU a v krátkosti popisuji i termín Competitive Intelligence. V praktické části nejprve pomocí dotazníkového šetření analyzuji možnosti využití Competitive Intelligence v neziskovém sektoru a následně, na příkladu konkrétní neziskové organizace, provádím analýzu mikro a makro okolí a navrhuji způsob realizace Competitive Intelligence. V závěru pomocí metody vícekriteriálního hodnocení vybírám konkrétní variantu pro nasazení v analyzované neziskové organizaci.
Strategy for the company BAT-KLIMA spol s r.o.
Kališová, Lenka
Táto práca je spracovaná na tému Stratégia pre firmu BAT-KLIMA spol. s r.o. a hodnotí ako vnútorné prostredie, tak aj vonkajšie prostredie firmy. Ana-lyzovaním podporných aktivít v Hodnotovom reťazci sa dospelo k tomu, že firma potrebuje zamestnať nových zamestnancov, pretože traja súčasný zamestnanci idú do penzie a ďalší traja dávajú výpoveď. Všetci títo traja zamestnanci musia byť nahradení novými, aby sa zachovala efektivita produkcie. IFE Matrix poskytuje informácie o silných a slabých stránkach firmy a je použitý na zhrnutie vnútorného prostredia firmy. Z výsledku je jasné, že firma má silné vnútorné prostredie a nepotrebuje zásadné zmeny okrem zlepšenia marketingu, čo sa týka ich webovej stránky. Preto by BAT-KLIMA spol. s r.o. mala zaplatiť firme, ktorá tvorí webové stránky, aby firme vytvorila novú, pretože marketing je veľmi dôležitá časť, keď firma chce konkurovať iným firmám a takisto reprezentuje imidž firmy. Vonkajšie prostredie v praktickej časti uzatvára EFE Matrix. Výsledok je nepatrne nad priemerom, čo znamená, že firma nemusí vykonávať zmeny v ich prostredí na to, aby predišla chybám.
Free movement of services in EU market: Case study of mystery shopping in Poland
Malátková, Monika
Tato diplomová práce analyzuje volný pohyb služeb a svobodu usazování v zemích EU. Hlavním cílem je najít vhodnou strategii pro české marketingové společnosti v oblasti mystery shoppingu při poskytování služby pro klienty v Polsku. Cíl je dosažený prostřednictvím analýzy trendů vnitřního pohybu služeb v EU, pomocí určení příležitostí a překážek při poskytování služeb mystery shopping se zaměřením na Polsko. Mystery shopping si buduje svou pozici v zemích střední, východní a jižní Evropy. Podle předvýzkumu bylo Polsko vybrané jako nejvhodnější cílová země pro expanzi českých firem. PESTEL analýza politických, ekonomických, společensko-kulturních, technologických, ekologických a právních faktorů v Polsku prokázala, že tato země má dobré makroekonomické prostředí pro rozšiřování služeb českých agentur. Práce je také postavena na analýze odvětví mystery shoppingu v Polsku a výsledky jsou shrnuty a posouzeny v matici externích faktorů. Největší hrozbu poskytování služeb představuje stávající konkurence a sílá zákazníků v určování cen. Příležitosti jsou především v možnosti rozvoje podnikatelských aktivit do dalších sousedícíh zemí Polska a získání vice potencionálních zákazníků. Přeshraniční poskytování služeb je vhodná forma volného poskytování služeb dokud má česká firma v průměru 3 projekty v Polsku. Společnosti by měly využívat především vysílání vlastních pracovníků, ale po hlubší spolupráci s polskými zákazníky a po dodhonutí alespoň 3 projektů je doporučeno založení dceřinné společnosti k dosažení vyšší konkurenceschopnosti na polském trhu, vyššího zisku a stabilního hospodářského růstu. V průběhu expanze do Polska je doporučena diferenciační strategie, která umožňuje přilákat více marketignových segmentů trhu se zaměřením na místní podmínky.
Evaluation of the level of the organic brewing industry in selected countries of the European union
Fidrová, Veronika
V této diplomové práci se zabývám tématem "Zhodnocení úrovně organického pivovarnictví ve vybraných zemích Evropské unie". V práci je popsána současná situace organického zemědělství se zaměřením na organické pěstování chmele a organické pivovarnictví ve dvou vybraných zemích Evropské unie, kterými jsou Česká republika a Spolková republika Německo. Současný stav je popsán za pomoci PESTEL analýzy a Porterova diamant, dvou analýz externího prostředí. Na základě vytvořených analýz je provedeno zhodnocení a srovnání obou zemích. Nakonec jsou uvedena doporučení pro české producenty organického chmele, jak efektivně vstoupit na německý trh a kterou exportní strategii je nejvhodnější si vybrat, což je i cílem této diplomové práce.
Podnikatelský plán soukromé mateřské školy
Hora, Lukáš ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Tento dokument se zabývá oblastí soukromého podnikání v oboru předškolního vzdělávání a péče o děti. Shrnuje různé možnosti a formy těchto zařízení, které je možné aktuálně v České republice nalézt, rozebírá jejich atributy. Cílem práce je upozornit na důležitá fakta a úskalí související se založením a provozu soukromé mateřské školy, jež má být zařazena do rejstříku škol a školských zařízení. Práce obsahuje interní analýzu silných a slabých stránek a zrovna tak externí analýzu mikro /makroprostředí politického, environmentálního, sociálně-demografického, ekonomického a legislativního rámce. Kalkulace pesimistického, reálného a optimistického scénáře vývoje podnikatelské činnosti rozhodují pomocí stanovení bodu zvratu, vyčíslení výše hospodářského výsledku vlastní realizovatelnost celého projektu založení Soukromé mateřské školy Amálka.
Komparativní analýza konkurenčních dodavatelů elektrické energie domácnostem
Hančl, Matyáš ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Pavlas, Luboš (oponent)
V teoretické části této diplomové práce vysvětlím základní pojmy klíčové pro pochopení celé práce. Rád bych zde vysvětlil teorii související s trhem elektrické energie v České republice a strategickou analýzou vnějšího prostředí. Zároveň zde budou nastíněny a uvedeny základní energetické pojmy, složení ceny elektrické energie, historie otevírání trhu s elektrickou energií, působnost Energetického regulačního úřadu a detaily cenového kalkulátoru. Dále se zaměřím na popsání jednotlivých nástrojů strategické analýzy vnějšího prostředí. V praktické části charakterizuji celé odvětví, provedu externí strategickou analýzu a srovnám konkrétní dodavatele elektrické energie domácnostem.
Analýza sortimentu kosmetické firmy
Čekan, Viktor ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou sortimentu společnosti Cedro sole s.r.o., která působí na českém trhu nehtové kosmetiky. Teoretická část definuje základní pojmy a přináší podklady důležité pro praktickou část. V praktické části se nejprve zabývám představením společnosti Cedro sole, jejími zákazníky a trhem, na kterém působí. Následuje analýza okolí podniku, která blíže popisuje situaci na trhu nehtové kosmetiky. Analýza marketingového mixu přibližuje způsoby stanovení ceny, organizací distribučních cest a komunikačními nástroji a následná analýza sortimentu společnosti se zabývá prodejností výrobků během zkoumaných let spolu s analýzou jejich tržeb a marží. Na základě těchto analýz jsou v závěru vytvořena doporučení na zvýšení prodejnosti a tím i vylepšení pozice na trhu.
Zpracování podnikatelského záměru
Ondrák, Jan ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Pirožek, Petr (oponent)
Předkládaná práce si klade za vytvoření projektu fotovoltaické elektrárny o výkonu 1 MWp v katastrálním území obce Lipnice nad Sázavou. Dále se zaměřuje na zjištění podmínek pro podnikání v energetice a s obnovitelnými zdroji energie. Podrobně však popisuje pouze obor fotovoltaiky. Součástí práce je hodnocení realizovatelnosti, finanční a administrativní náročnosti, včetně popisu jednotlivých dokumentů nutných pro realizaci projektu. Nezbytnou součástí práce je PESTEL analýza podnikatelského prostředí. Ta popisuje všechny aspekty, které je nutné zohlednit při podnikání v tomto oboru. Zároveň je nedílnou součástí práce ekonomická analýza s kalkulací předpokládaného ekonomického vývoje po dobu zákonné garance výkupních cen, tj. 20 let. Vzhledem k očekávaným výrazným změnám výkupních cen tato práce zohledňuje i tuto skutečnost a hodnotí ziskovost projektu i po této změně.
Současné podnikatelské prostředí JAR a rozšíření obchodní spolupráce s ČR
Kuchová, Iveta ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá současným podnikatelským prostředím Jihoafrické republiky, které zkoumá pomocí PESTEL analýzy. Podrobně se tedy věnuje politickému, ekonomickému, sociálnímu, technologickému, environmentálnímu a legislativnímu prostředí JAR. Tato analýza je proložena praktickými zkušenostmi oslovených podnikatelů. Zároveň je v práci věnován prostor obchodní spolupráci této země s Českou republikou. V závěru jsou určeny možnosti dalšího rozšíření spolupráce ČR s Jihoafričany.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.