Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí32 - 41dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová a komunikační strategie hokejového klubu HC Sparta Praha
Babincová, Tereza ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Liška, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza současné marketingové a komunikační strategie hokejového klubu HC Sparta Praha, především jeho marketingových aktivit a projektů a jeho komunikace s veřejností. Současně je cílem zjištění povědomí sparťanských fanoušků o těchto aktivitách a následné zhodnocení stávající marketingové a komunikační strategie na základě vlastního marketingového výzkumu a navržení vlastních návrhů na zlepšení této strategie. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku pojmů marketing, marketingový a komunikační mix, SWOT analýza a na specifika sportovního marketingu a významu reklamy a sponzoringu v oblasti sportu. Praktická část obsahuje základní informace o klubu HC Sparta Praha a jeho historii, jeho SWOT analýzu, rozbor jednotlivých marketingových aktivit a projektů klubu. V závěru práce je vyhodnocen marketingový výzkum, který byl proveden autorkou mezi příznivci klubu. Na základě výsledků výzkumu jsou navrženy vlastní nápady na zlepšení marketingové a komunikační strategie klubu.
Trendy marketingu na sociálních sítích a jejich využití ve sportu
Kropáček, Josef ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Trendy marketingu na sociálních sítích a jejich využití ve sportu Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vypracování studie o aktuálních trendech marketingu na sociálních sítích směrem k využití ve sportu. Metody: V této diplomové práci byly analyzovány současné trendy marketingu na sociálních sítích s aplikací na sport a bylo využito k analýze metody monitoringu, pozorování. Dále bylo v oblasti sportu využito polostrukturovaného interview s PR manažery sportovních organizací a dotazníkového šetření u respondentů se vztahem ke sportu. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce jsou koncipované předpovědi a navržená doporučení marketingových trendů na sociálních sítích pro oblast sportu. Klíčová slova: Interview, marketing, marketingové trendy, sociální sítě, sportovní marketing.
Marketingový plán volejbalového klubu Volleyball Nymburk
Kropáček, Josef ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový plán volejbalového klubu Volleyball Nymburk Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro volejbalový klub Volleyball Nymburk a sestavení sponzorských balíčků pro potenciální sponzory. Metody: V této bakalářské práci byla použita metoda osobního dotazování formou interview. Pomocí interview byly zjištěny informace o klubu použité pro představení klubu a situační analýzu. Součástí situační analýzy je SWOT analýza. Poté bylo přistoupeno k vytvoření marketingového plánu klubu a sestavení sponzorských balíčků. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je kompletní marketingový plán volejbalového klubu Volleyball Nymburk pro nadcházející sezónu 2015 - 2016, který obsahuje všechny nezbytné náležitosti a může být využit touto organizací a inspirovat ji k provedení některých zde navržených marketingových aktivit. Mezi výsledky patří i sestavené sponzorské balíčky pro potenciální sponzory. Klíčová slova: Interview, marketing, marketingový mix, sponzoring, sponzorský balíček, sportovní marketing, SWOT analýza.
Marketingová komunikace AC Sparta Praha
Fanta, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace AC Sparta Praha Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza současného stavu marketingové komunikace s diváky AC Sparta Praha, odhalení nedostatků a vypracování návrhu na zlepšení marketingové komunikace s diváky tohoto klubu. Metody: V této práci byly použity metody případové studie, analýzy dostupných dokumentů a textů, a strukturovaného rozhovoru s ředitelem marketingu a s ředitelem komunikace a public relations AC Sparta Praha. Výsledky: Při analýze marketingové komunikace s fanoušky AC Sparta Praha bylo zjištěno, že může být o některé projekty doplněna. Návrh se držel nastaveného konceptu marketingové komunikace, jelikož jsem v něm neodhalil větší nedostatky. Návrh vychází z možností klubu tak, aby byl realizovatelný. Klíčová slova: sportovní marketing, fotbal, komunikační strategie, sociální sítě, divák
Porovnání marketingové komunikace Českého olympijského výboru a Českého paralympijského výboru v roce 2014 a návrh jejich vzájemné spolupráce
Hanus, Josef ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
(abstrakt) Sport je celospolečenský fenomén utvářející pozitivní hodnoty a přispívající ke zdravému životnímu stylu. A jako takový je samozřejmě i součástí života lidí s handicapem. Ovšem mezi sportem zdravých a handicapovaných panují značné rozdíly, co se týče financování i zájmu veřejnosti. Cílem této práce je proto na základě porovnání marketingové komunikace Českého olympijského výboru a Českého paralympijského výboru navrhnout zefektivnění jejich vzájemné spolupráce za účelem poskytnutí pokud možno co nejrovnějších podmínek zdravým a handicapovaným sportovcům na všech výkonnostních úrovních. V práci jsem použil metodu deskriptivní analýzy a v jejím závěru navrhuji konkrétní komunikační řešení, která by měla vést k naplnění cíle práce. Na základě porovnání a analýzy komunikace obou zmíněných subjektů se domnívám, že zavedení užší spolupráce povede nejen k finanční úspoře v marketingové oblasti, ale zároveň k nárůstu počtu fanoušků, zvýšení mediálního zájmu a tím v konečném důsledku také ke zvýšení finančních příjmů.
Marketing značek k Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Šedová, Michaela ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce na téma Marketing značek k Mistrovství světa v ledním hokeji 2015 se zabývá popisem komunikace a marketingových aktivit značek, které byly sponzory nebo partnery hokejového šampionátu v České republice v roce 2015. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce věnuje popisu sportovního marketingu a sponzoringu, dále obecně popisuje marketingové aktivity značek, které jsou uplatňovány v kampaních. Praktická část práce se zabývá Mistrovstvím světa v ledním hokeji 2015. Rozebírá strukturu sponzorů šampionátu a jejich rozdělení do kategorií (hlavní oficiální sponzor, oficiální sponzor a oficiální partner) a jednotlivé sponzory jmenuje. Nastiňuje pravidla, která sponzoři a partneři museli dodržovat, jaká měli práva a výhody. Následuje popis komunikace a marketingových aktivit vybraných sponzorů a partnerů šampionátu. V této části práce jsou aplikovány teoretické znalosti z úvodu práce do praxe. Práce se zabývá v souvislosti se šampionátem i problémem ambush marketingu. Závěr je věnovaný zhodnocení marketingu značek k mistrovství 2015.
Komparace nabídek pro partnery vybraných fotbalových klubů
Hák, Tomáš ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Komparace nabídek pro partnery vybraných fotbalových klubů Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je porovnat a vyhodnotit nabídkové listy u vybraných 8 fotbalových klubů. Důraz je kladen na zjištění nových trendů, které se objevují v nabídkových listech, které se odlišují od předchozích podob nabídkových listů, jak prezentuje starší literatura. Metody: Za stěžejní metodu aplikovanou v diplomové práci se považuje obsahová analýza. Doplňkově byla využita také analýza dokumentů a literární rešerše. Výsledky: Podle dostupných výsledků je patrné, že nejkvalitněji zpracovaný nabídkový list má fotbalový klub AC Sparta Praha. Nabízí na české poměry nadstandartní protislužby za sponzoring. Ostatní kluby nabídkový list mají mnohem méně propracovaný, ale rozdíly mezi nimi jsou minimální. Diplomová práce poukazuje na rostoucí trend v oblasti nových služeb pro partnery fotbalových klubů oproti monografii Čáslavové (2009). Bylo zjištěno, že v jednotlivých nabídkových listech se objevuje dalších 38 nových oblastí vztahující se k historii, umístění a úspěchům konkrétního fotbalového klubu. Klíčová slova: marketing sportu, sponzoring, reklama, nabídkové listy, fotbal
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové
Slobodníková, Aneta ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové na základě jejich očekávání a vnímání skutečné hodnoty poskytovaných služeb. Na základě dotazníkového šetření sesbírat data a následně dle získaných poznatků navrhnout opatření a řešení zjištěných nedostatků. Metody: Metoda zvolená pro marketingový výzkum je metoda písemného dotazování. Velikost výběrového souboru byla určena vlastním úsudkem a snadnou dosažitelností. Respondenti jsou zařazováni do vzorku prostým náhodným výběrem. Výsledky: Dle výsledků marketingového výzkumu jsou zákazníci Family Fitness poměrně spokojeni. Přesto byly dotazováním zjištěny určité nedostatky, na kterých by měl management fitness zapracovat. V závěru práce bylo sestaveno několik doporučení. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, služby, fitness centrum, dotazník
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sport
Jerie, Martin ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sport Cíle: Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s nabízenými službami ve sportovním centru JEREMI sport a na základě výsledků vytvořit návrhy na zlepšení služeb ke zvýšení jejich spokojenosti. Metody: Pro výzkum byla použita jak kvalitativní, tak i kvantitativní metoda dotazování. Z kvantitativních metod bylo použito dotazování, z kvalitativních pak pozorování a rozhovor. Výsledky: Výsledky jsou znázorněny pomocí grafů, klasifikačních křížů a tabulek, a budou předány vedení sportovního centra jako podnět ke zlepšení služeb. Klíčová slova: Sportovní marketing, služba, marketingový mix služeb, kvalita, očekávání
Marketingový mix lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou
Nedvídková, Iva ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový mix lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou včetně porovnání zjištěných skutečností s teoretickými poznatky. Na základě porovnání je cílem práce navrhnout doporučení pro změny marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou, které by pro ni mohly být přínosné v následujících sezónách. Metody: Stěžejní metodou sběru dat jsou rozhovory vedené osobně a telefonicky s vedením lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou a s jejími zákazníky. Dále je v práci použita SWOT analýza ke zhodnocení vnějších i vnitřních stránek lyžařské školy. Výsledky: Při analýze marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou bylo zjištěno nedostatečné využívání některých částí marketingového mixu, jako jsou například balíčky služeb a programy. Výsledky rozhovorů ukázaly zájem zákazníků o vytvoření balíčků služeb, které by vyžadovaly i rozšíření spolupráce lyžařské školy s dalšími subjekty. Jako nedostatečné se ukázalo i portfolio produktů, materiální vybavení a komunikace lyžařské školy na internetu nebo ve formě propagace na svahu. Nejlépe vyšla v marketingovém mixu...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí32 - 41dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.