Název: Porovnání marketingové komunikace Českého olympijského výboru a Českého paralympijského výboru v roce 2014 a návrh jejich vzájemné spolupráce
Překlad názvu: A comparison of the marketing communication of the Czech Olympic Committee and the Czech Paralympic Committee in 2014 and proposal of their mutual cooperation
Autoři: Hanus, Josef ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová komunikace; olympijské hry; sport; sportovní marketing; Český olympijský výbor; Český paralympijský výbor; Czech Olympic Committee; Czech Paralympic Committee; marketing communication; Olympic Games; sport; sport marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/78235

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-347773


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet