Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 346 záznamů.  začátekpředchozí317 - 326dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Digital Asset Optimization
Baxa, Tomáš ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Cílem této práce je: přinést teoretické definování a vymezení oblasti Digital Asset Optimization (Optimalizace digitálních aktiv) a popsat současný stav a uvést postupy optimalizace v jednotlivých dílčích oblastech, kterými se Digital Asset Optimization zabývá. Práce tedy rozebírá postupy optimalizace pro vyhledávací stroje zejména v oblastech video obsahu, obrázků, map a dalších typů dokumentů, které se na Internetu v současnosti vyskytují a které mohou být přínosné pro firmy v jejich marketingových aktivitách na Internetu.
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Tichopádová, Eva ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Internet je považován za významný přínos v historii rozvoje lidstva. Vytváří nejen určitý "prostor", kde lidé komunikují, dovídají se informace, ale slouží také jako prezentace firmám. Pro firmy již není nejdůležitější, aby se orientovaly na trhu, musí se také zviditelnit na internetu. Cílem této bakalářské práce je posouzení možností marketingu na internetu, neboť jeho výhod a nezbytností si je vědom každý dobrý manažer, který chce udržet krok s konkurencí. Práce je rozdělena na 2 hlavní části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o významu internetu v rámci marketingu, marketingovém mixu a komunikačním mixu na internetu. Na základě teoretických poznatků je druhá část zaměřena na praktickou aplikaci a představuje možný návrh marketingových aktivit na internetu v určité firmě v budoucnosti.
Podnikatelský plán - zvýšení obsazenosti rekreačního objektu v Bílých Poličanech
Skořepová, Martina ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; David, Stanislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu se záměrem zvýšit obsazenost rekreačního objektu v Bílých Poličanech. V teoretické části se zabývám nejprve sestavením podnikatelského plánu (významem, zásadami zpracování, strukturou), poté popisuji stručný přehled organizací zabývající se cestovním ruchem a velkou část věnuji internetovému marketingu. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány do podnikatelského plánu zvýšení obsazenosti rekreačního objektu v Bílých Poličanech.
Internetový marketing v malých a středních společnostech
Vorel, Lukáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Halířová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce v anglickém jazyce zkoumá konkrétní aplikace internetového marketingu k propagaci malých a středních společností podnikajících v oblasti služeb, a to v širším kontextu takzvané "nové ekonomiky". Práce detailně popisuje jednotlivé nástroje internetového marketingu a diskutuje jejich relevanci a možnosti využití v příslušné oblasti. V aplikační části práce jsou prakticky otestovány možnosti marketingu ve vyhledávačích, konkrétně v Google AdWords, a to na příkladu skutečné marketingové kampaně konkrétní malé společnosti.
Nové trendy v marketingové komunikaci
Urban, Bohumil ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Batěk, Václav (oponent)
Práce se zabývá novými trendy v marketingové komunikaci. Analyzuje využití virálního, guerillového a internetového marketingu v praxi. V praktické části popisuje konkrétní marketingové kampaně, především s přihlédnutím na úsporu nákladů.
Tvorba obchodně úspěšných textů pro webové stránky
Tomčík, Martin ; Chudán, David (vedoucí práce) ; Sklenák, Vilém (oponent)
Cílem této práce je vytvořit uceleného průvodce web copywritingem (psaní reklamních textů pro webové stránky). Čerpat budu především z vlastních zkušeností, které jsem získal při práci na pozici copywritera, ale také z vybraných publikací a článků. Cílovou skupinou mého textu jsou začínající copywriteři, marketingoví pracovníci a všichni ostatní, kteří jsou zodpovědní za tvorbu obsahu pro webové stránky. Struktura práce odráží typický postup web copywritingu. Výsledek lze díky tomu použít jako "návod" pro psaní reklamních textů na internetové stránky. Ukázat jeden z mnoha možných postupů, podle kterých copywriteři pracují, byl mimochodem další cíl mé práce. V první části se zabývám interpretací textů na webových stránkách. Kromě konkrétních poznatků rovněž uvádím, jak tato zjištění ovlivňují samotný web copywriting. Následující kapitola je věnována obsahové analýze neboli metodám, pomocí kterých získávají copywriteři podklady pro svou práci. Třetí část popisuje základní principy web copywritingu, bez kterých nelze připravit úspěšný reklamní text. Stejně jako v předchozí kapitole jsou i tato pravidla a postupy obohacená poznatky z mé vlastní praxe. Předposlední část práce shrnuje, jak lze testovat efektivnost textů na webových stránkách. V závěrečné (praktické) kapitole uvádím aplikaci teoretických poznatků na realizaci web copywritingu pro vybranou internetovou prezentaci. Tuto strukturu jsem vyhodnotil jako nejvhodnější především kvůli praktickému přínosu pro běžného čtenáře. Nabízí se však i další členění, jako například prostý souhrn metodických pravidel nebo pohled na úlohu reklamních textů v životním cyklu stránek. Vybrané pasáže mé bakalářské práce jsou doplněny názornými ukázkami. Některé z nich lze najít na skutečných stránkách méně či více známých firem. Ty ostatní jsem sám vytvořil tak, aby byl význam pravidla (postupu) jasný na první pohled.
Web portals focused on Slovakia
Hloža, Mojmír ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Vrbský, Petr (oponent)
Práce se zabývá zkoumáním trhu internetových portálů zaměřených na turistiku a cestovní ruch na Slovensku. V první části je rozebrán význam internetu pro cestování, druhá obsahuje souhrn hlavních faktorů, které mají na cestovní ruch na Slovensku největší vliv. Hlavním cílem, který je obsažený v třetí a čtvrté kapitole, je analyzovat současné internetové portály orientované na Slovensko jako turistickou destinaci a připravit základní návrh řešení konkrétního cestovatelského portálu zaměřeného na takovýto obsah.
Nové trendy v internetovém marketingu
Halířová, Jana ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kozler, Miloslav (oponent)
Práce analyzuje současný potenciál Internetu jako marketingového nástroje. Snaží se poukázat na segmenty uživatelů, kteří v současnosti Internet používají a na růstovou tendenci jejich celkového počtu. Dále jsou analyzovány současné nástroje, které se v Internetovém marketingu aktivně využívají a na bázi predikce známého marketingového odborníka L. Chase jsou odvozeny trendy, jež budou v nejbližší době určující právě v oblasti internetového marketingu. V závěru jsou dosažené poznatky aplikovány na internetové aktivity společnosti EUROLINES Česká republika, spol. s r.o.
Komunikační strategie CuteShop s.r.o.
Králíková, Zuzana ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Diplomová práce zkoumá současnou komunikační strategii společnosti provozující internetové obchody a předkládá doporučení, jak by měla být tato strategie upravena. Teoretická část popisuje komunikační strategii, komunikační mix, internetový marketing a také internetové obchodování. Praktická část představuje komunikační strategii společnosti CuteShop s.r.o. Dále je uvedena výzkumná část, která zkoumala spokojenost zákazníků s komunikační strategií. V závěru práce jsou uvedena všechna doporučení, jak by měla společnost vylepšit komunikační strategii tak, aby oslovila více zákazníků.
Internetový marketing na příkladu vybrané společnosti
Šolcová, Klára ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Šabata, Vilém (oponent)
Cílem diplomové práce je navrhnout zlepšení webové prezentace vybrané společnosti v závislosti na teorii týkající se internetového marketingu se zaměřením na marketing ve vyhledávačích. Teoretická část práce se zabývá základními informacemi o marketingovém mixu a internetu a dále pak komunikačním mixu na internetu. Většina teoretické části je věnována základním aspektům marketingu ve vyhledávačích, respektive optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. Praktická část shrnuje realizaci některých teoretických poznatků, které byly v průběhu psaní diplomové práce rovnou realizovány při tvorbě nových webových stránek vybrané společnosti. Hlavním přínosem diplomové práce je vylepšení webové prezentace vybrané společnosti z hlediska internetového marketingu se zaměřením na vyhledávače a další doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 346 záznamů.   začátekpředchozí317 - 326dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.