Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internetový marketing na příkladu vybrané společnosti
Šolcová, Klára ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Šabata, Vilém (oponent)
Cílem diplomové práce je navrhnout zlepšení webové prezentace vybrané společnosti v závislosti na teorii týkající se internetového marketingu se zaměřením na marketing ve vyhledávačích. Teoretická část práce se zabývá základními informacemi o marketingovém mixu a internetu a dále pak komunikačním mixu na internetu. Většina teoretické části je věnována základním aspektům marketingu ve vyhledávačích, respektive optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. Praktická část shrnuje realizaci některých teoretických poznatků, které byly v průběhu psaní diplomové práce rovnou realizovány při tvorbě nových webových stránek vybrané společnosti. Hlavním přínosem diplomové práce je vylepšení webové prezentace vybrané společnosti z hlediska internetového marketingu se zaměřením na vyhledávače a další doporučení.

Viz též: podobná jména autorů
1 Šabata, Vojtěch
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.