Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 187 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internetové prezentace mateřských škol jako efektivní nástroj pro sdílení vize školy
Volfová, Alena ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Všetečková, Helena (oponent)
3 Název: Internetové prezentace mateřských škol jako efektivní nástroj pro sdílení vize školy Autor: Alena Volfová Katedra: Centrum školského managementu Vedoucí práce: PhDr. Jan Voda, Ph.D. Abstrakt Závěrečná práce se zabývá kvalitou oficiálních webových prezentací mateřských škol jako jednoho z nástrojů komunikace školy s cílem získání podpory pro sdílení vize školy a získání konkurenční výhody na trhu vzdělávání. Zaměřuje se na význam strategického plánování a efektivní komunikaci školy při prezentaci a naplňování své vize. Zabývá se charakteristikou zveřejňovaných kategorií informací , jejich obsahovou kontinuitou a významem pro zákazníky školy. Získané poznatky přinášejí ucelený pohled na prezentaci informací a mohu být inspirací pro vedoucí pracovníky při komunikaci s veřejností. Klíčová slova Strategické plánování, marketingová komunikace, internetová prezentace, vize školy
Strategický plán rozvoje SK Joudrs Praha
Dobrá, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce Strategický plán rozvoje SK Joudrs Praha Cíl Práce Cílem této diplomové práce je sestavení strategického plánu rozvoje pro softballový klub Joudrs Praha na tříleté období od 1.10.2015 do 30.9.2018. Metody práce Kvalitativní rozhovor s předsedou klubu, kvalitativní rozhovor se sportovním manažerem klubu, analýza textů a dokumentů, SWOT analýza, monitoring, případová deskriptivní studie. Výsledky Analytická část diplomové práce byla postavena na případové deskriptivní studii a na monitoringu, který poskytl náhled do vnitřního prostředí klubu a na názory členů klubu na SK Joudrs Praha. Na základě rozhovorů byla vytvořena SWOT analýza, která ve shrnující tabulce propojila závislost mezi nejvýznamnějšími body. Ze SWOT analýzy vyplynula volba strategie. Z rozhovoru s předsedou klubu a analýzy textů a dokumentů byla sestavena finanční analýza klubu. Klíčová slova Strategické plánování, strategický plán, sportovní klub, SK Joudrs Praha, softball
Strategické plánování v podmínkách sportovního svazu - Český svaz Pole and Art Sports
Kočová, Lenka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Strategické plánování v podmínkách sportovního svazu - Český svaz pole & art sports Cíle práce: Cílem této diplomové práce je pomocí jednotlivých kroků strategického plánování a potřebných analýz, vytvořit strategický plán Českého svazu pole & art sports. Případová analýza svazu by měla poodhalit jeho nevyužitý potenciál, který by kvalitním strategickým plánováním mohl být zcela využit. Tím by si Český svaz pole & art sports upevnil dominantní pozici v rámci této nové sportovní disciplíny. Metody práce: Ve své práci jsem využila smíšený výzkum, který obsahoval kvantitativní i kvalitativní metody výzkumu - konkrétně písemný dotazník, rozhovor, analýzu dokumentů a SWOT analýzu. Výsledky práce:Výsledky z provedených analýz byly základem k vytvoření strategického plánu. Cíle a úkoly, které vedou k jeho úspěšnému naplnění, jsou rozděleny a následně zobrazeny v tabulkách podle časového harmonogramu jejich realizace. Klíčová slova: Strategické plánování, sportovní svaz, nezisková organizace, případová studia, strategický plán Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Vztah mezi strategickým a územním plánem na příkladu města Lázně Bohdaneč
Brožová, Anna ; Perlín, Radim (vedoucí práce) ; Vazačová, Alžběta (oponent)
Tato bakalářská práce je v obecné rovině zaměřena na územní a strategické plánování a dále pak na jejich společné vazby. Pomocí literární rešerše jsou zde uvedeny a vysvětleny základní pojmy, na které se dá v oblasti územního nebo strategického plánování narazit. V této práci je také popsáno, jak spolu mohou oba dokumenty souviset a naopak, kde se odlišují. Praktická část je založena na verbální analýze textu a následně komparaci obou dokumentů. Dále jsou uvedeny tyto vazby na územním a strategickém plánu města Lázně Bohdaneč na Pardubicku. Na několika konkrétních případech je ukázáno, jak oba typy plánování navzájem spoluprací. Nakonec jsou tyto vazby v závěru potvrzeny.
Poslání v životě organizace
Nováková, Zuzana ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Suchel, Jakub (oponent)
Magisterská práce s názvem "Poslání v životě organizace" se zabývá fenoménem poslání. Práce je úzce zaměřena na oblast týkající se nestátních neziskových organizací, které poskytují sociální služby pro cílovou skupinu seniorů. V teoretické části pojem poslání definuji dle standardů kvality sociálních služeb a z pohledu odborné literatury. Dále ho nahlížím v souvislostech potřeb a velikosti cílové skupiny a společenské poptávky skupiny podporovatelů organizace. V dalších kapitolách se věnuji tématu poslání v kontextu strategického plánování, fundraisingu, public relations a v neposlední řadě organizační kultury. V empirické části prezentuji realizaci kvalitativního výzkumu. Výzkum jsem uskutečnila pomocí přístupu případové studie ve dvou organizacích poskytujících registrované sociální služby seniorům. Cílem bylo odpovědět na hlavní výzkumnou otázku: Jak vnímají poslání organizace její zaměstnanci? Výzkum byl realizován prostřednictvím metody polostrukturovaného dotazování. Výsledkem je následující tvrzení, které je platné pro oba případy: Všichni zaměstnanci jsou schopni interpretovat poslání své organizace skrze své vlastní hodnoty a zkušenosti. To, zda zaměstnanec poslání sdílí, či nesdílí, nebo považuje jeho část za formální, závisí na tom, jaké zásadní překážky při výkonu své práce potkává. V...
Strategický plán rozvoje měst a obcí jako mrtvý dokument?
Kudrna, Libor ; Illner, Michal (vedoucí práce) ; Ochrana, František (oponent)
Diplomová práce se věnuje strategickému plánování obcí. Pro vykreslení životního cyklu strategického dokumentu využívá procesuální modely veřejné politiky a dále se věnuje problému neimplementování strategických plánů některých měst v Ústeckém kraji. Studie toto konstruuje a analyzuje jako veřejně-politický problém. Diplomová práce zjišťuje názory ke strategickým plánům ve městech, kde jej mají, ale systémově jej nevyužívají k řízení města.
Analýza vybraných strategických plánů
Hoštičková, Edita ; Perlín, Radim (vedoucí práce) ; Miškovský, Josef (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, jaké aktivity, opatření apod. uvádějí města ve svých strategických, případně akčních plánech a určit, jak a proč se liší priority zkoumaných měst. Podobně se snaží stanovit, nakolik tyto aktivity odpovídají otázkám řešeným v analytických částech. Zkoumanými městy jsou: Hodonín, Krnov, Nový Jičín, Sokolov, Havlíčkův Brod, Klatovy, Jindřichův Hradec, Žďár nad Sázavou, Brandýs nad Labem - Stará Boleslav, Otrokovice, Bílina, Rakovník, Dvůr Králové nad Labem, Česká Třebová a Varnsdorf. Jako hlavní metoda byla použita hloubková analýza strategických a akčních plánů, na základě které bylo zjištěno, že návrhové části většinou odpovídají analytickým částem. Následně se však přednostně realizují ty projekty, na které je možné čerpat prostředky z dotačních titulů. Některá města to přímo uvádějí ve svých strategických dokumentech. Zkoumaná města se nejvíce zaměřují na dopravu, veřejnou správu a komunikaci s veřejností a rekreaci a cestovní ruch. Naopak opomíjenými oblastmi jsou zdravotnictví, životní prostředí a kultura. Města byla na základě zaměření svých strategických plánů rozřazena do čtyř skupin. Tyto skupiny byly dále testovány na vlivy různých faktorů. Testovanými faktory jsou poloha a zpracovatel. Ani u jednoho z faktorů nebyl potvrzen statisticky významný vliv...
Vyhodnocení komunikačních kanálů při oslovování veřejnosti v plánování měst
Hroneš, Michal ; Mička, Pavel (vedoucí práce) ; Chalupová, Petra (oponent)
Práce se zabývá komunikací rozvojových dokumentů obcí v České republice. Na komunikaci je pohlíženo z pozice autorů mediálních sdělení. Autor nejprve dokládá důležitost stupně informovanosti jako podmínky pro zapojení občanů do tvorby veřejných politik a zasazuje téma participace do konceptu governance. Na základě mediální analýzy dat z let 1996 až 2014 a pěti hlavních kritérií, ze kterých vychází pro další interpretaci dat v souvislosti s rozvojovými plány měst a obcí, identifikuje hlavní trendy v komunikaci tématu v médiích. Hlavní otázkou pro tuto práci je: Jaké jsou dosavadní zkušenosti s komunikací rozvojových dokumentů obcí a měst v České republice v médiích? Tato otázka evokuje další podotázky, které v rámci mediální analýzy bude nutné zodpovědět. Jak se nazývají rozvojové plány v médiích? Jak jsou vysvětlovány veřejnosti? Jaké další techniky vysvětlení komplexního procesu plánování můžeme zapojit? Autor se věnuje posledním publikacím Světové banky, která v tomto smyslu vydává nejrůznější materiály a sdílí zkušenosti s participací z celého světa. Tyto metody autor předkládá k dalšímu výzkumu v oblasti participačních metod.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 187 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.