Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inovace v řízení neformálního vzdělávání
Gaydošová, Michaela ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Tato závěrečná diplomová práce se zabývá inovacemi v řízení neformálního vzdělávání. Hlavním cílem práce je zjistit, do jaké míry si vedoucí zaměstnanci organizací zájmového vzdělávání uvědomují potřebu inovací v jednotlivých oblastech řízení organizace, porovnat rozsah a obsah konkrétních inovací ve vybraných organizacích a prozkoumat, v jakých oblastech a na základě jakých podnětů v těchto organizacích inovace vznikají. Získané informace jsou využitelné pro efektivní přípravu dalšího vzdělávání vedoucích pracovníků organizací a popsané příklady dobré praxe jako inspirace ke zlepšování činnosti organizací zájmového a neformálního vzdělávání. V teoretické části práce je neformální a zájmové vzdělávání začleněno do celkového systému vzdělávání České republiky a jeho vývoj ilustrován na zákonech a vyhláškách od roku 1948 do současnosti. Výzkum formou strukturovaného rozhovoru odhaluje pohled respondentů na inovace v zájmovém vzdělávání a ukazuje zkušenosti respondentů se zaváděním inovací v jejich vlastních organizacích. Ze závěrů výzkumu jasně vyplývá nutnost inovací v neformálním a zájmovém vzdělávání pro konkurenceschopnost jednotlivých organizací. KLÍČOVÁ SLOVA: celoživotní vzdělávání, formální vzdělávání, neformální vzdělávání, zájmové vzdělávání, inovace, školní družina, školní klub, středisko...
Porušování právních předpisů při tvorbě vnitřních (klubových, táborových) řádů - v závislosti na právním vědomí tvůrců
Rýgrová, Alena ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
PORU OVÁNÍ PRÁVNÍCH P EDPIS P I TVORB VNIT NÍCH (KLUBOVÝCH, TÁBOROVÝCH) ÁD v závislosti na právním pov domí tv rc ABSTRAKT: Záv re ná bakalá ská práce na téma: Poru ování právních p edpis p i tvorb vnit ních (klubových, táborových) ád v závislosti na právním pov domí tv rc se zabývá závislostí etnosti poru ování právních p edpis na právním pov domí jejich tv rc . Práce vychází z teoretických poznatk zákonných p edpis platných pro organizace zabývající se volno asovými aktivitami a zájmovým vzd láváním. Teoretická ást se dále zam uje na kompetence vedoucích pracovník a jejich delegování k vytvá ení ád . V praktické ásti jsou pomocí dotazníku a analýzy vzorku p íslu ných písemných dokument porovnány teoretické poznatky se zji t nými daty. Záv r práce nabízí zamy lení nad mo nými cestami k dal ímu zlep ení stavu v této oblasti.
Kontrolní systémy procesů řízení ve střediscích volného času
Karbulková, Jitka ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Management ve školství stejně jako v jiných oblastech je o řízení, organizování, plánování, vedení lidí a kontrole. Systém v manažerské práci je jedním z podporujících prvků, který usnadňuje dosahování vytyčených cílů. Cílem bakalářské práce byla deskripce stavu kontrolních systémů procesů řízení ve střediscích volného času v České republice. Teoretická část bakalářské práce definuje střediska volného času, procesy řízení a kontrolu. Výzkum ověřil nastavení kontrolních systémů v procesech řízení ve střediscích volného času. Ve výzkumu byla použita kvantitativní metoda - metoda dotazníkového šetření, která poskytla data pro deskripci stavu kontrolních systémů. Souhrnně lze uvést, že ve střediscích volného času je nastaven ucelený či částečný systém kontroly procesů řízení.
Inovace v řízení neformálního vzdělávání
Gaydošová, Michaela ; Kitzberger, Jindřich (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Tato závěrečná diplomová práce se zabývá inovacemi v řízení neformálního vzdělávání. Hlavním cílem práce je upozornit na důležitost inovací v neformálním a zájmovém vzdělávánía přinést inspiraci vedoucím pracovníkům neformálníhoa zájmového vzdělávání ve formě příkladů dobré praxe. V teoretické části práce je neformální a zájmové vzdělávání začleněno do celkového systému vzdělávání České republiky a jeho vývoj ilustrován na zákonech a vyhláškách od roku 1948 do současnosti. Výzkum formou strukturovaného rozhovoru odhalil pohled respondentů na inovace v zájmovém vzdělávání a ukázal zkušenosti respondentů se zaváděním inovací v jejich vlastních organizacích. Z průběhu i závěrů strukturovaných rozhovorů jasně vyplynula nutnost inovací v neformálním a zájmovém vzdělávání pro konkurenceschopnost jednotlivých organizací. Vedoucí pracovníci školských zařízení pro zájmové vzdělávání i organizací neformálního vzdělávání zde mohou najít inspiraci pro jednotlivé konkrétní inovace v příkladech dobré praxe.
Hodnocení ředitelů středisek volného času zřizovatelem
Strašáková, Martina ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat stav hodnocení ředitelů středisek volného času (dále jen SVČ) z pohledu zřizovatele pro potřeby stanovení výše odměn. Práce v úvodu zařazuje SVČ do systému českého školství. Věnuje se aktuálnímu stavu středisek v ČR, včetně pohledu na financování, pedagogické pracovníky a právní normy, které ovlivňují činnost ředitele střediska volného času a jednotlivých zřizovatelů. Dále se zaměřuje na téma hodnocení ředitelů z různých pohledů. Práce popisuje metody hodnocení, které mohou být využity při hodnocení, včetně hodnocení pro stanovení výši odměny. Věnuje se jednotlivým kritériím, která zřizovatelé v některých případech zveřejňují na svých webových stránkách. Jsou zde uvedena nejčastější kritéria hodnocení a popsány procesní postupy hodnocení, jak ze strany ředitelů SVČ, tak ze strany zřizovatelů SVČ. V závěru jsou uvedena doporučení pro zřizovatele, která mohou být využita při hodnocení pro stanovení výše odměny ředitelů SVČ.
Středisko volného času pro děti a mládež v Havířově
Hermannová, Zdeňka ; Vlček, Ing Karel (oponent) ; Vlček, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce je projekt čtyřpodlažního podsklepeného střediska volného času pro děti a mládež v Havířově- Městě. Dům bude sloužit pro výuku výtvarné a dramatické výchovy, keramiky a přírodních věd. Ve sklepě se nacházejí 4 krytá parkovací stání, technická místnost, strojovna výtahu, kotelna, sklad nábytku, dílna se sociálním zařízením pro údržbáře a místnost pro odkládání kol. V prvním podlaží se nachází administrativní zázemí budovy- kanceláře ředitele, zástupce ředitele a výchovného poradce, zasedací místnost a kuchyňka. Dále je zde sociální zázemí jak pro zaměstnance, tak pro návštěvníky, vrátnice a místnost čekárny pro rodiče a děti. Druhé podlaží zahrnuje učebny pro výuku výtvarné výchovy a keramiky s přilehlým skladem, sociální zázemí a kabinet vyučujících. Ve třetím nadzemním podlaží jsou sály pro dramatickou výchovu s přilehlými sklady, kabinet vyučujících, šatny a hygienické zařízení. Ve čtvrtém nadzemním podlaží jsou umístěny prostory pro výuku přírodovědy, související sklady, kabinet a terasa. Komunikační prostor mezi podlažími tvoří dvě schodiště, jedno tříramenné, v prostoru jehož zrcadla je umístěn výtah a druhé dvojramenné. Objekt je zastřešen plochou střechou. Projekt byl zpracován v programu ArchiCAD. Při zpracování byl kladen důraz na správní dispoziční a architektonické řešení a bezpečné užívání stavby.
Instituce pro trávení volného času mládeže do 18 let v Plzeňském kraji
Schimmer, Jakub ; Polišenský, Miroslav (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zmapováním domů dětí a mládeže v Plzeňském kraji s užším zaměřením na domy dětí a mládeže ve městě Plzni. Následně je jeden ze zjištěných subjektů podroben důkladné analýze. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická, zde jsou vymezeny základní pojmy dané problematiky jako například mládež, volný čas, nebo instituce zájmového vzdělávání. Druhá část práce je výzkumná a zabývá se praxí dané problematiky v Plzeňském kraji. Nejprve byla shromážděna data o lokalitě, vyhledány domy dětí a mládeže v Plzeňském kraji. Na tomto základě byly popsány domy dětí a mládeže ve městě Plzni a následně jeden z nich vybrán k důkladné analýze. Analyzován je Dům Dětí a Mládeže Talent o.p.s. v Plzni s cílem zjistit, zda tato instituce plní svoji funkci v oblasti zájmového vzdělávání. Metodou výzkumu byla institucionální analýza Bronislawa Malinowskiho. V závěru práce je instituce zhodnocena podle výsledků analýzy a jsou navržena doporučení ke zlepšení její funkce.
Komunikační mix
Majnerová, Tereza ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Bednarčík, Zdeněk (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je marketingový komunikační mix. Hlavním cílem této práce je návrh doporučení v oblasti komunikačního mixu s cílem zvýšení prodeje služeb ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretická východiska a praktickou část. Teoretická část je zpracována na základě analýzy sekundárních zdrojů. V teoretické části práce je popsána podstata marketingu, marketingová komunikace a komunikační mix. V praktické části je představena společnost Labyrint, zabývající se nabídkou služeb. Dále je popsán její komunikační mix a jednotlivé nástroje, které využívá. Praktická část je zpracována na základě vyhodnocení analýzy komunikačního mixu. Analýza komunikačního mixu vychází z výstupů polo-strukturovaných rozhovorů. V poslední části práce je sepsáno doporučení pro komunikační mix společnosti. Závěrem této práce je shrnutí a doporučení do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.