Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Společenská a sociální odpovědnost ve strategickém plánování
PÁVKOVÁ, Markéta
Diplomová práce s názvem Společenská a sociální odpovědnost se zabývá analýzou společenské odpovědnosti ve vybrané firmě. Analyzovanou společností je koncern E. ON Czech holding AG. Koncern E. ON AG je jednou z předních energetických společností na světě. Předmětem její činnosti je prodej elektřiny, její výroba a distribuce a prodej zemního plynu. Cílem práce je analýza společenské a sociální odpovědnosti v aktivitách energetického koncernu E. ON Czech holding AG, včetně tvorby etických kodexů a návrhy na zlepšení řízení této oblasti. Současný stav byl hodnocen na základě rozhovorů s pracovníky, byl využit vzorový dotazník Evropské komise pro získání informací o společenské odpovědnosti v koncernu E. ON. Dále bylo využito analýzy interních dokumentů, výroční zprávy a zprávy o společenské odpovědnosti E. ON Sustainability Report. Pro získání informací o Etickém kodexu bylo využito dotazníkového šetření. V koncernu E. ON byly nalezeny určité nedostatky hlavně ve zpracování a poskytnutých informací ve výroční zprávě a zprávě E. ON Sustainability Report, dále v oblasti etického kodexu, který je interním dokumentem a zaměstnanci s ním v určitých oblastech nesouhlasí.
Social responsibility of the company Vodafone Czech Republic a.s.
Berdisová, Silvia ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Táto bakalářská práce definuje základní charakteristiky pojmu Corporate Social Responsibility, který je volně přeložen jako společenská odpovědnost. V teoretické části se zabývá oblastí a přínosy, jakož i hlavními aktéry. Dále popisuje metody měření společenské odpovědnosti firem a v posledních několika odstavcích teoretické části popisuje jednotliví kroky, které jsou nezbytné k realizaci konceptu CSR do strategie podniku. Okrajově je také zmíněn historický vývoj pojmu CSR. Praktická část je věnovaná společnosti Vodafone Czech Republic a.s. a jeho konkrétními aktivitami v oblasti sociální odpovědnosti. Obsahuje také případové studie, jejichž hlavním předmětem je dobrovolná pomoc neziskové organizace. Rovněž okrajově je popsaná situace v České republice, jak podnikatelský sektor vnímá koncept CSR.
Společenská odpovědnost. Návrh strategie pro VŠE
Závodná, Zuzana ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé práce je navrhnout strategii v oblasti společenské odpovědnosti pro Vysokou školu ekonomickou. Práce si klade za úkol identifikovat priority v oblasti společenské odpovědnosti pro veřejnoprávní instituci, jakou je právě univerzita a navrhnout plán realizace a implementace strategie. Výzvou diplomové práce je jasně a zřetelně ukázat, že i pro organizaci jako VŠE je relevantní budovat strategii společenské odpovědnosti v dlouhém období.
Analýza strategie CSR ve vybrané společnosti
Bartlová, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tématem této práce je strategie CSR (Corporate Social Responsibility) a její aplikace ve vybrané společnosti. První část popisuje teorii vztahující se k tomuto tématu, jako je historie CSR, definice CSR, standardy vytvořené k měření CSR a integrace této strategie do strategie firmy. Druhá část popisuje příklad jak je tato strategie využívána ve vybrané společnosti, v tomto případě ve skupině RWE, s detailnějším zaměřením na její působení v České republice.
Společenská odpovědnost organizací - průzkum praxe v malých a středních podnicích
Pazderová, Blanka ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce pojednává o společenské odpovědnosti organizací se zaměřením na malé a střední podniky. Popisuje stručně počátky této filosofie a její nejdůležitější momenty. Dále poskytuje srovnání společenské odpovědnosti z pohledu Evropské unie a v zemích třetího světa. Uvádí příklady mezinárodních iniciativ na podporu společenské odpovědnosti. V praktické části se zabývá průzkumem společenské odpovědnosti v malých a středních podnicích na území ČR. Rozebírá jednotlivé aspekty, upozorňuje na problémy a nabízí návrhy vhodných opatření pro větší osvětu a informovanost této skupiny podniků.
CSR a její využití ve firmách v ČR
Koubková, Karolína ; Hadrabová, Alena (vedoucí práce) ; Remtová, Květa (oponent)
Diplomová práce se zabývá problémem společenské odpovědnosti firem neboli konceptem CSR, a to především v environmentální oblasti. Jedním z hlavních cílů je vyhodnotit přístup firem k CSR a zjistit odpověď na klíčovou otázku této práce - proč se firmy uvedeným konceptem zabývají a jaké jsou dopady uplatňování konceptu CSR na jejich činnost. Teoretická část popisuje, co vlastně společenská odpovědnost firem znamená a jakých oblastí činnosti se dotýká. V této části jsou rovněž rozebírány jednotlivé přínosy konceptu CSR pro zkoumané firmy. Dále následuje výčet jednotlivých norem, týkajících se CSR, včetně připravované normy ISO 26000. Praktická část se věnuje popisu společensky odpovědného chování několika vybraných firem. Nejdříve jsou rozebírány jejich společensky odpovědné aktivity v oblasti životního prostředí a následně je vyhodnoceno, jak firmy vnímají celkový přínos CSR pro jejich činnost. Dalším cílem této části je posoudit, zda má smysl koncept CSR normalizovat a proto významným bodem jsou názory firem na vytvoření norem v CSR. V závěru jsou vyhodnoceny všechny dosažené poznatky, získané v průběhu psaní práce a je zodpovězena klíčová otázka -- jaké důvody vedou firmy k tomu, aby se konceptem CSR zabývaly a využívaly ho při své činnosti.
Příprava společnosti T-Mobile pro získání Národní ceny za CSR
Suchopárová, Petra ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Březina, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast Společenské odpovědnosti organizací. Stěžejním cílem práce je vytvořit Předběžnou Zprávu o CSR společnosti T-Mobile a vyhodnotit ji pomocí metody KORP. Teoretická část uvádí potřebný pojmový aparát ohledně CSR, programu Národní cena za CSR a principu metodiky KORP. Praktická část popisuje stručnou charakteristiku společnosti T-Mobile. Obsahuje vytvořenou Předběžnou Zprávu o CSR s jejím bodovým vyhodnocením. Dále uvádí silné stránky a příležitosti organizace T-Mobile. Závěr shrnuje význam CSR a výsledek praktické části.
Efektivita Cause Related Marketingu v České republice
Jirsáková, Šárka ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Tato práce se zabývá efektivitou využití cause related marketingu jako firemního nástroje propagace, v němž se firma snaží propojením podpory společensky prospěšných projektů se svou obchodní činností pozitivně ovlivnit vztahy se spotřebiteli. V prvních třech kapitolách tato práce představuje nástroj cause related marketing, uvádí příklady úspěšně realizovaných zahraničních i domácích kampaní a shromažďuje fakta o vnímání a postojích amerických spotřebitelů, zvláště mladé generace Y, vůči cause related marketingu. V praktické části se práce, která je rozčleněna do čtyř kapitol, věnuje vlastnímu výzkumu postojů českých spotřebitelů generace Y, analyzuje jeho výsledky a srovnává odlišnosti odpovědí na základě parametrů pohlaví, věk a místo pobytu respondentů. Na závěr rozebírá některé rozdíly v postojích českých a amerických spotřebitelů.
Sociální PR Českých drah se zaměřením na projekt Preventivního vlaku
Kubala, Ondřej ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Šťáhlavský, Petr (oponent)
Práce popisuje základy marketingu, marketingové komunikace a zaměřuje se na tzv. sociální marketing, pod kterým se často skrývají metody CRM, sociální reklama, společensky odpovědné public relations a v některých případech i marketing neziskových organizací. Autor podrobně rozebírá společenskou odpovědnost firem a její dopady na veřejnost prostřednictvím médií, tedy prostřednictvím metod PR. Analytická část se věnuje popisu projektů Českých drah, které slouží k budování společenské odpovědnosti společnosti. Praktická část pak velmi podrobně popisuje projekt Českých drah Preventivní vlak. Preventivní vlak seznamuje mladé lidi (ve věku od 13 do 19 let) až naturalistickou metodou s tím, proč lidé na železnici zcela zbytečně umírají. Ve speciálním kině vidí návštěvníci reálné obrázky a záběr z nehod na přejezdech i ze situací, kdy člověka popálí 25 tisíc voltů z troleje. Vlak objíždí velká města ČR a České dráhy se tak kromě prevence mezi mladými lidmi snaží upoutat veřejnost na své sociálněodpovědné aktivity a zlepšovat tak svou image.
Aktivity Plzeňského Prazdroje, a. s. k zodpovědné konzumaci alkoholu.
Stehlíková, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kraus, Luděk (oponent)
Diplomová práce analyzuje problematiku společensky odpovědného chování, zaměřuje se především na zodpovědnou konzumaci alkoholu. Obsahuje návrhy možných řešení, které povedou k vyšší využitelnosti služby Promile INFO, kterou se v práci zabývám.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.