Název: Efektivita Cause Related Marketingu v České republice
Překlad názvu: Cause Related Marketing Effectiveness in Czech Republic
Autoři: Jirsáková, Šárka ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Cause related marketing; generace Y; marketing; postoje spotřebitelů; společenská odpovědnost; Cause Related Marketing; Consumer Attitudes; Marketing; Millenials; Social Responsibility

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15136

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11106


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet