Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 363 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie pro firmu Chytej.cz
Měřička, Radim ; Mráček, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Práce pojednává o možnostech firmy, jejíž aktivity se soustřeďují na prostředí internetu. Kromě provozování portálu pro rybáře se společnost zabývá výrobou instruktážních a výpravných filmů s rybářskou tématikou. V práci jsou hledány způsoby, jak přistupovat k rozdílným zájmovým skupinám a jak u nich své služby propagovat. Závěrem práce je několik návrhů, které by mohla firma za účelem svého růstu učinit.
Tvorba strategie pro online marketingovou komunikaci ve vybraném podniku
Krbec, Michal ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Náplní níže sepsané diplomové práce je návrh marketingové strategie v online prostředí pro pobočku společnosti OK For You a.s. ve Svitavách, která se věnuje oblasti finančního poradenství pro fyzické osoby. Práce je svou strukturou dělena na tři hlavní části. První část poskytuje nezbytný teoretický základ spojený s problematikou této práce spolu s nezbytnými pojmy a metodami, které jsou dále v práci použity. Druhou částí je analýza samotné pobočky společnosti spolu s její klientelou. Třetí část vycházejíc z části analytické předkládá konkrétní podobu online marketingové strategie spolu s návrhy na její úspěšné naplnění. Součástí této třetí části práce je také ekonomické zhodnocení, plán pro realizaci návrhů i analýza rizik spolu s návrhem pro minimalizaci dopadů z nich plynoucích.
Komunikační strategie podniku
Pokorná, Martina ; Jánošík, Miroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření ekonomicky výhodné komunikační strategie, která zvýší pozornost a nejlépe zapůsobí na lidi, čímž se také zlepší postavení společnosti ARAVER CZ na trhu.
Komunikační strategie pro společnost DORINT, s.r.o.
Koplíková, Martina ; Bodlák, Martin (oponent) ; Bodlák, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením komunikace firmy DORINT, s.r.o. vůči svému okolí. Pozornost je věnována analýze současné situace podniku, především vlivům, které na něj působí. Východiskem celé práce je návrh kompletní komunikační strategie zaměřené především na regionální podporu značky.
Návrh podnikatelského plánu pro rozvoj podniku
Molík, Petr ; Mandelík,, Petr (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na integraci inovačních technologií a mobilních aplikací do provozu zoologických zahrad na území České republiky. Analyzuje aktuální stav parků, potenciál a připravenost zahrad a návštěvníků k využití moderních technologií a míru užitku z pořízení Mobilního průvodce jako nástroje pro podporu návštěvnosti a prodejnosti doprovodných služeb a sortimentu. Obsahuje návrh na výběr vhodného obsahu a dodavatele. Díky těmto parametrům má projekt pomoci vyšší návštěvnosti areálu, ale také navýšení ekonomického zisku provozovaných doplňkových služeb a projektů.
Komunikační strategie podniku
Kubíček, Jan ; Veselá, Jitka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhu komunikační strategie pro Hotel U Divadla ve Znojmě. První část práce popisuje teoretické pojmy, které tato problematika zahrnuje. V další je zpracován marketingový mix podniku, analýzy marketingového prostředí a také marketingový průzkum. V závěrečné části jsou na základě výsledků analytické části sestaveny návrhy na zvýšení povědomí o existenci podniku mezi potenciálními zákazníky.
Komunikační strategie podniku
Horáková, Vladimíra ; Fojtová, Monika (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření vhodné komunikační strategie pro společnost TOPNET Services, s.r.o. První část popisuje teorii související s touto problematikou. Následující analytická část je nejdříve zaměřena na představení společnosti, dále je provedena analýza jejího marketingového mixu a marketingového prostředí a vyhodnocen marketingový průzkum. V závěru práce je navržena komunikační strategie, která by měla vést k efektivnějšímu oslovování zákazníků firmy.
Komunikační strategie firmy Master Internet s.r.o.
Šmakalová, Petra ; Špaček,, Filip (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce na základě analýzy navrhuje vhodnou komunikační strategii pro firmu Master Internet s.r.o. Zvolená komunikační strategie by měla zvýšit prodej poskytovaných služeb v oblasti serverhostingu a dostat název společnosti do podvědomí potenciálních zákazníků.
The Proposal for Improving the Communication Strategy in the Company
Skulínková, Renata ; Špaček, Jan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
This master thesis deals with marketing communication of the company AUTO-SPEKTRUM-ACC spol. s.r.o. working in the automobile industry. It provides the industry and company analysis and on the basis of the results proposes an effective communication strategy for the company.
Návrh komunikační strategie hotelu Vaka
Schmeidlerová, Petra ; Chvalová, Monika (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu a následným návrhem vhodné komunikační strategie pro brněnský hotel Vaka. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první části jsou vysvětleny teoretické pojmy, které tato problematika zahrnuje, druhá část se zabývá charakteristikou hotelu a jeho aktuálním marketingovým mixem služeb a dále je na základně analýzy marketingového výzkumu prováděného dotazníkovým šetřením navrhnuta komunikační strategie, která by hotelu mohla pomoci dostat se do povědomí široké veřejnosti a přilákat nové zákazníky. V závěru práce jsou sepsány výsledky a návrhy na opatření na základě dostupných informací a analýz.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 363 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.