Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 87 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie pro společnost Eurovia
Kvapil, Antonín ; Ing.Vladimíra Tomková (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a tvorbou marketingové strategie. Práce popisuje stav společnosti Eurovia CS, a.s., analyzuje mikroekonomické a makroekonomické prostředí a obsahuje návrhy implementace marketingové strategie ve společnosti.
Podnikatelský záměr pro založení firmy
Koukal, David ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce vymezuje podstatná teoretická východiska nezbytná pro sestavení podnikatelského záměru a zároveň pak představuje sestavení reálného podnikatelského plánu, který bude zaměřen na zřízení nové společnosti KK-TECH s.r.o., jež bude nabízet komplexní úklidové služby. Stěžejní částí práce je analýza trhu, na který bude společnost vstupovat, a dále marketingový a finanční plán. V práci využiji především poznatků získaných během studia a dále také poznatků, které jsem získal díky působení v daném oboru.
Strategie rozvoje podniku
Marcinčák, Petr ; Daňhel,, Radomír (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu strategie pro rozvoj společnosti provozující čerpací stanici a hotel s restaurací. Konkrétně se jedná o provedení strategické analýzy, vnitřních i vnějších faktorů za účelem zjištění silných a slabých stránek společnosti. Implementace navrhovaných opatření má za cíl zlepšit dosavadní postavení společnosti na trhu a zajistit její fungování i při velkých změnách prostředí.
Návrh na efektivní prodej služeb ve zdravotnictví
Sztefková, Michaela ; Kobe, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí a následné vyhodnocení současného stavu nově vzniklé společnosti Medicomfort, s.r.o. Na základě zjištěných informací jsou pak vypracovány návrhy ke zlepšení marketingové strategie.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Závodný, Jiří ; Špatenka, Jan (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje posouzení stavu informačního systému ve zvolené společnosti a následnému návrhu změn. Úvodní část je věnována popisu teoretických východisek pro pochopení daného tématu. Ve druhé části je představena společnost, je analyzováno její vnitřní, vnější a konkurenční prostředí a dále je vyhodnocen stav informačního systému. Poslední část je věnována vytvoření návrhů pro zlepšení efektivnosti a bezpečnosti informačního systému a shrnutí nákladů a přínosů daných návrhů.
Implementation of the information system
Vejčík, Jakub ; Koch, Miloš (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
This Master’s thesis focuses on selection and implementation of information system for company Jungla, s.r.o. The company builds and sells real estate built with wood. The first part of the thesis explores theoretical fundaments, needed to understand the topic. The second part contains previous analyses of the company, results of these analyses lead to decision to implement commission information system. The last part summarizes the requirements, selection, implementation of commission information system, and financial burden and benefits of the project.
Podnikatelský záměr rozvoje společnosti GREEN SPEDITION s.r.o.
Gryč, Matěj ; Pařízek, Otto (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Cílem této práce je evaluace současné situace podniku Green Spedition s.r.o. a formulace podnikatelského záměru dalšího rozvoje. Teoretická východiska tvoří základ pro další zkoumání. Současný stav byl zhodnocen pomocí metod strategické a finanční analýzy a dalších ukazatelů sloužících pro řízení společnosti. Výsledky jsou podkladem pro formulaci doporučení k zajištění budoucího rozvoje společnosti.
Komunikační mix vybraného podniku
Solarová, Anna ; Hornungová, Jana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou komunikačního mixu vybrané společnosti. Skládá se z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část specifikuje základní principy marketingu, a to zejména komunikační mix. V analytické části je společnost zkoumána pomocí vybraných metod. V návrhové části budou vytvořeny návrhy nových komunikačních nástrojů.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti KRÁLOVOPOLSKÁ, a.s.
Balko, Michal ; Kouklík, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti KRÁLOVOPOLSKÁ, a.s. Úvodní část práce je zaměřena na teorii, základní pojmy a nástroje využívané v obchodní činnosti. Na základě seznámení s teoretickým základem bude analyzován současný stav společnosti a jejího okolí. Výstupem a závěrem práce je návrhová část obsahující doporučení vedoucí k získání nových zákazníků, upevnění vazeb s těmi stávajícími a udržení pozice společnosti na trhu.
Využití nástrojů projektového řízení v praxi
Kononenko, Iryna ; Moravčíková, Mária (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je využití nástrojů projektového řízení při výběru a implementace informačního systému pro personalistické oddělení ve společnosti Topforsport s.r.o. Táto práce je rozdělená do tří části. V první části jsou uvedené základní pojmy potřebné pro porozumění a následné zpracování této práce. V druhé části je provedená analýza současného stavu společnosti. Poslední část práce se věnuje samotnému návrhu projektu, jeho zpracování a vyhodnocení přínosů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 87 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.