Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 334 záznamů.  začátekpředchozí293 - 302dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza CSR společnosti T-Mobile Czech Republic,a.s.
Ježková, Ivana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Ladmanová, Monika (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem. Práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoreticko-metodologické části popisuje autorka základní pojmy týkající se dané problematiky, uvádí organizace zabývající se společenskou odpovědností a normy, kterými je možné se v dané oblasti řídit. První část je taktéž doplněna o zajímavá data z průzkumů veřejného mínění na téma společenské odpovědnosti a její vnímání veřejností. V části praktické jsou analyzovány strategie společenské odpovědnosti dvou firem: T-Mobile Czech Republic, a.s. a IBM Česká republika spol. s r.o. Jednotlivé společensky odpovědné aktivity jsou rozřazeny do tří základních pilířů společenské odpovědnosti, přístupy obou firem jsou vzájemně porovnány a v závěru práce jsou doporučeny kroky, které by mohly společenskou odpovědnost daných firem zefektivnit.
Analýza společenské odpovědnosti firmy ING
Marvanová, Zuzana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá základním vymezením pojmu společenské odpovědnosti, její historií, současnými aktivitami v této oblasti a jejími výhodami a nevýhodami. Zároveň jsou zde popsány možnosti implementace, měření a hodnocení společenské odpovědnosti ve firmě. V praktické části je pak zhodnocen přístup společnosti ING ke společensky odpovědnému chování a to jak v mezinárodním měřítku, tak v ČR. Součástí práce je také krátký dotazník.
Corporate responsibility as a part of company strategy
Pavelčíková, Katarína ; Dušková, Iva (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je problematika společenské odpovědnosti podniku, která si postupně získává nové příznivce, a tak nabírá na důležitosti. První část práce je zaměřena na popsání základních charakteristik konceptu a následně na objasnění postupu včlenění společenské odpovědnosti do hlavní strategie podniku. Poslední část teoretické části upozorňuje na potřebné rozlišení konceptu od firemní filantropie a Public Relations. V praktické části práce popisuje dlouhodobou strategii společnosti Nike, Inc., jejíž vlastní aktivity zajišťují nejen uspokojení požadavků všech zainteresovaných skupin podniku, ale také podporu vlastního byznysu a celého odvětví, ve kterém podnik působí. Autorka chce prací poukázat na to, že zapracování společenské odpovědnosti podniku do strategického plánu, může firmě pomoci získat konkurenční výhodu a podpořit komunity, jejichž je součástí.
Nadnárodní společnosti a jejich společenská odpovědnost
Janda, Jan ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Procházková Ilinitchi, Cristina (oponent)
Nadnárodní společnosti se staly ekonomickými velmocemi a jejich počet se stále zvětšuje. Jejich vliv je nesporný. Jejich aktivity pronikají do všech koutů společnosti včetně sociální a environmentální sféry. Jejich dopad na společnost není ale vždy vnímán pozitivně. Tato bakalářská práce pojednává o společnostech, jejichž aktivity přesáhly hranice mateřské země, a jejím cílem je popsat změnu chování nadnárodních společností a odhalit jejich pravý důvod ke společensky odpovědnému chování.
Analýza kampaní na úsporu energie v České republice
Rudolfová, Jana ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce analyzuje kampaně na téma úspor energie, které v minulosti proběhly nebo právě probíhají na území České republiky. Práce je zaměřena jen na kampaně čtyř největších energetických společností působících v České republice, konkrétně společností ČEZ, RWE, E.ON a PRE. Cílem práce je popsat způsoby a především nástroje marketingové komunikace kampaní jednotlivých energetických společností a prostřednictvím dotazníkového šetření se dozvědět, jaký mají lidé v České republice postoj k problematice úspor energie, zda v české společnosti existuje povědomí o kampaních podporující úspory a zda mají lidé vůbec zájem o informace týkající se této problematiky a tedy i o kampaně tohoto typu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů z marketingu a z oblasti společenské odpovědnosti firem, které souvisejí s tématem bakalářské práce a umožňují lépe pochopit následující praktickou část. Praktická část popisuje důvody vzniku kampaní, situaci na trhu s elektrickou energií a zemním plynem a analyzuje vybrané kampaně na úsporu energie. Součástí praktické části je také již zmíněné dotazníkové šetření.
Komunikační model lokálního neziskového projektu
Těhlová, Milada ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Komunikační model lokálního neziskového projektu festival Jeden svět Benešov 2011" je zaměřena na teorii komunikačního modelu, který zahrnuje analýzu, cíle, cílové skupiny, strategii, taktiku a vyhodnocení a následnou aplikaci teoretického modelu na lokální neziskový projekt festivalového charakteru. V teoretické části je popsaná tvorba komunikačního modelu. Vyčleněna a podrobněji zpracovaná je část orientovaná na společenskou odpovědnost firem a fundraising. Jedna z kapitol je také věnovaná oblasti sponzoringu. Práce dále popisuje festival dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět, jeho specifika a způsob fungování ve vztahu k regionálním festivalům, které se v rámci Jednoho světa konají. Detailněji je popsán regionální festival Jeden svět Benešov 2011. Praktická část práce se věnuje uplatnění teoretického modelu na regionální festival Jeden svět Benešov 2011. Součástí problematiky je i zhodnocení praktické aplikace komunikačního modelu a souhrn rad a doporučení pro festivalový rok 2012.
Vliv měkkých faktorů na úspěch podnikové strategie
Garaj, Juraj ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Vrbský, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem měkkých faktorů na úspěch podnikové strategie, přičemž vychází z hypotézy, že oblast společenské odpovědnosti firem je možné použít jako prostředek pro jejich řízení v propojení s metodou balanced scorecard. Cílem práce je najít toto propojení a aplikovat ho v praxi. V teoretické části se práce zabývá metodou balanced scorecard a hledá prostor pro její průnik s konceptem strategického CSR a teorií sdílené hodnoty, které za tímto účelem rovněž charakterizuje. V praktické části práce analyzuje strategii společenské odpovědnosti České spořitelny a propojuje ji s její podnikovou strategií. Výsledkem práce je strategická mapa strategie společenské odpovědnosti České spořitelny, která zobrazuje vzájemné souvislosti mezi jednotlivými cíli. Použitými metodami práce jsou analýza a syntéza.
Employment satisfaction with the corporate social improvement
Jókaiová, Martina ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Závěrečná diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část je rozvrhnuta do tří po sobě jdoucích kapitol a jendotlivých podkapitol. Vymezuje a vysvětluje základní pojmy související s podnikovou sociální politikou, sociálním rozvojem zaměstnanců, zaměstnaneckými benefity jako i důsledky hospodářské krize na podnikovou sociální starostlivost. Hlavním cílem empirické části je zjistit, jak se změnila struktura programu zaměstnaneckých výhod v porovnání s obdobím před vypuknutím krize a jaký to mělo vliv na spokojenost zaměstnanců a na jejich postoj vůči společnosti.Těžištěm moji práce je analýza výsledků výzkumu. Výzkum byl realizovaný dotazníkovým šetřením. V závěre práce jsou vyhodnoceny stanovené předpoklady a doporučení jako zefektivnit program zaměstnaneckých výhod tak, aby byli spokojeni zamestnanci i samotný zaměstnavatel.
Komparativní analýza přístupů ke konceptu společenské odpovědnosti firem (CSR)
Nováková, Hana ; Geuss, Erik (vedoucí práce) ; Branžovský, Antonín (oponent)
Teoretická část práce obsahuje analýzu a zhodnocení užívání konceptu společenské odpovědnosti, podrobně popisuje obsah a smysl CSR reportů, které firmy každoročně vydávají. Práce ověřuje hypotézu, že v českém prostředí je světový koncept CSR implementován v užším smyslu. Praktická část zahrnuje výsledky několika mezinárodních i národních výzkumů, které srovnávají využití konceptu CSR v zahraničí a v České republice. Výsledky studií potvrzují stanovenou hypotézu, koncept společenské odpovědnosti je v České republice na začátku vývoje, přestože prochází expanzí. Závěry potvrzuje i terénní výzkum provedený ve čtyřech českých firmách, které implementovaly politiku CSR. Bylo zjištěno, že podniky většinou nevyužívají strategii v celém rozsahu a vydávání zpráv podle mezinárodních standardů pro ně není prioritou. Závěr obsahuje nejen celkové zhodnocení situace, ale i doporučení ke změnám.
Vyplatí se firmě být společensky odpovědná?
Pazdera, Martin ; Chalupníček, Pavel (vedoucí práce) ; Brožová, Dagmar (oponent)
V práci zkoumám hypotézu ziskově motivované firemní filantropie. Charakterizuji obecnější fenomén společenské odpovědnosti firem a firemní filantropii jako jeho součást. Představuji potenciální scénář pozitivního vlivu firemní filantropie na finanční výkonnost firmy. V analytické části měřím vliv výdajů na firemní filantropii na ziskovost firem. K analýze používám data o 89 českých firmách. Dataset je založený na žebříčcích Top Firemní Filantrop, které vyhlašuje Fórum dárců. Problém kauzality řeším zpožděním proměnné zastupující firemní filantropii. Ačkoli se výstupy různě specifikovaných modelů liší, výsledky ekonometrické analýzy naznačují, že firemní filantropie nemá významný vliv na ziskovost firem. Některé nedostatky a omezení mé analýzy jsou rovněž diskutovány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 334 záznamů.   začátekpředchozí293 - 302dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.