Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28,958 záznamů.  začátekpředchozí28949 - 28958  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.65 vteřin. 

Intracranial Aneurysms - Treatment Options and Natural Course. Safety and Efficacy of Treatment Strategies for Posterior Inferior Cerebellar Artery Aneurysms.
Petr, Ondřej ; Beneš, Vladimír (vedoucí práce) ; Haninec, Pavel (oponent) ; Přibáň, Vladimír (oponent)
ÚVOD: Aneurysmata na arteria cerebelli inferior posterior představují poměrně málo častou a heterogenní skupinu se špatnou neurologickou prognózou ve srovnání s jinými intrakraniálními aneurysmaty. První část této práce přináší systematický přehled literatury, která hodnotí bezpečnost a efektivnost léčebných strategií PICA-aneurysmat. V druhé části je představena multicentrická retrospektivní studie, jejímž cílem bylo analyzovat klinický outcome u velké série pacientů léčených současnými technikami mikrochirurgické a endovaskulární léčby. METODY: Pro metaanalýzu byly systematicky vyhledávány studie publikované do listopadu 2015 pomocí databází Medline, EMBASE, Scopus a Web of Science. Byly zahrnuty studie týkající se léčby PICA-aneurysmat, ve kterých bylo zařazeno ≥ 10 pacientů. Pomocí statistických metod metaanalýzy (random-efekt) byly analyzovány následující parametry: dosažení kompletní okluse, technická úspěšnost, periprocedurální morbidita/mortalita, výskyt iktů, rekurence/hemoragie aneurysmatu, výskyt paralýz kraniálních nervů a dlouhodobá neurologická morbidita/mortalita. Druhou část práce představuje retrospektivní studie zahrnující data 94 pacientů léčených pro PICA-aneurysma od roku 2000 do roku 2015 ve třech neurovaskulárních centrech. VÝSLEDKY: Do metaanalýzy bylo zahrnuto 29 studií s...

Online marketingová komunikace firmy působící na trhu leadershipových programů
Langášová, Markéta ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Cílem práce je analyzovat aktuální marketingovou komunikaci specifické firmy působící na trhu leadershipových programů a její efektivity. Na základě zjištění budou navrženy změny.Teoretické část prezentuje základní principy fungování online marketingu a představuje jeho kanály. Statistiky i názory expertů byly zahrnuty pro naznačení trendů a budoucího možného vývoje. Drhá část se skládá z analýz dat z Google Analytics, rozhovorů s cílovou skupinou a porovnání s konkurencí.

Projekt interní agentury práce pro koncern Agrofert
Haspeklová, Lucie ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Legnerová, Kateřina (oponent)
Cílem diplomové práce je provést analýzu českého trhu práce a zhodnotit, zda se zde nachází pracovní síla pro koncern AGROFERT. Dále zanalyzovat zahraniční trhy a identifikovat potenciální zahraniční pracovníky. Na základě provedených analýz a teoretických poznatků agenturního zaměstnávání posoudit, zda by vytvoření interní agentury pro koncern AGROFERT pomohlo vyřešit současný problém v podobě nedostatku pracovníků. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje základní východiska zkoumání trhů práce a vysvětlení stěžejních pojmů v problematice agenturního zaměstnávání a zaměstnávání zahraničních občanů. V závěru jsou shrnuty výsledky analýzy a navržena opatření ke zlepšení současného stavu.

Vztahy Ruska se zeměmi V4: Komparativní studie
Trejbal, Václav ; Voráček, Emil (vedoucí práce) ; Veselý, Zdeněk (oponent) ; Maslowski, Nicolas (oponent) ; Kořan, Michal (oponent)
Cílem práce by mělo být srovnání vztahů Ruské federace a zemí střední Evropy a identifikace aspektů, které nejvíc přispívají k odlišnostem ve formě a obsahu těchto bilaterálních vztahů. Jádrem práce proto bude komparativní případová studie zaměřená na srovnání kontextů jednotlivých bilaterálních vztahů. Na vztahy mezi státy je možné pohlížet jako na střet dvou zahraničních politik. Ruskou i středoevropskou zahraniční politiku bude práce analyzovat prizmatem neoklasického realismu, jenž se již osvědčil v několika publikacích významných autorů specializujících se na danou problematiku.

Women in Upper Management: Perceptions of Experts and Female Top Managers
Haškovcová, Kristýna ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Ticháková, Zuzana (oponent)
The main objective of the thesis is to examine the current situation of women in upper management at selected companies with focus on the Czech Republic. Moreover, to analyze limitations women have to face on their way towards managerial roles and provide recommendations to future female managers. This thesis consists of two main parts which are theoretical and empirical part. The first part analyzes the theoretical background of terms connected with gender issues, current situation of women in management and leadership style of women. The practical part consists of two further parts. In the first part, interviews with upper female managers from various backgrounds were conducted in order to get the females´ perspective. In the second part, this problematic was analyzed from the point of view of recruiting professionals from Hays Czech Republic.

Communication and Language Use in the Multinational Company
Kočárová, Katarína ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Nebel, Patrick (oponent)
Táto diplomová práca si kladie za cieľ poskytnúť jasný prehľad o komunikačných postupoch vrámci multinacionálnej firmy a priblížiť význam spoločného firemného jazyka v nadnárodnej korporácii s diverzifikovaným portfóliom zamestnancov. Teoretická časť predstavuje teoretické východiská, ktoré sú ďalej aplikované do praxe v praktickej časti práce. Tento akademický dokument kriticky pozerá na praktiky vo vybranej nadnárodnej korporácii a jej schopnosť implementácie jasnej komunikačnej štruktúry, ktorá ovplyvňuje efektivitu na pracovisku.

Význam prvků komunikace pro práci manažera
Valeš, Jan ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Stanislav, Stanislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá významem prvků komunikace pro manažerskou činnost. Zaměřuje se na jednotlivé formy a druhy komunikace, identifikuje konkrétní prvky, které se v komunikačním procesu manažerů vyskytují, a věnuje se také určitým komunikačním bariérám, se kterými se manažeři potýkají. Formálně je tato diplomová práce rozdělena na dvě části. První obsahuje teoretická východiska a současný stav poznání řešené problematiky. Následuje druhá část, kterou tvoří vlastní práce založená na primárním výzkumu. Ten je postaven na získání dat od vybraných respondentů na základě dotazníkového šetření a jejich vyhodnocením s cílem zjistit význam prvků komunikace manažerů pro jejich práci, význam a využití komunikačních forem, sdělovaného obsahu a komunikačních kanálů.

Cestovní ruch zvolené destinace
Řehák, Jan ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
Diplomová práce, jak už název napovídá, se zaměřuje na problematiku cestovního ruchu ve zvolené destinaci, jíž jsou státy Beneluxu. V první části jsou vymezena teoretická východiska, základní pojmy, názvosloví, definice a základní principy sloužící k uvedení se do problematiky cestovního ruchu. V druhé části jsou jednotlivě popsány cílové destinace, z hlediska obecných informací, sloužících k základnímu poznání a identifikaci zemí a nadále konkretizovány a vyzdvihnuty lokality a události, jež se následně stanou základním kamenem praktické části, kterouž to bude návrh vlastních poznávacích a zážitkových zájezdů. Tyto budou poměrně úzce zacílené tak, aby cílové skupině poskytly co největší přidanou hodnotu šitou jim přesně na míru. Samozřejmostí je analýza nabídky současných zájezdů poskytovaných cestovními kancelářemi a agenturami v České Republice.

Motivace a stimulace zaměstnancu ve společnosti JAP Trading s.r.o
Krenželok, Adam ; mgr.Ivona Janiczková (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce na téma „Motivace a stimulace zaměstnanců určitého podniku“ je analýza motivačního programu společnosti JAP Trading s.r.o. V teoretické části jsou představena teoretická východiska dané problematiky. Praktická část je zaměřena na analýzu dosavadního motivačního programu v podniku JAP Trading s.r.o. V poslední části jsou představena možná doporučení, které povedou k zefektivnění motivace zaměstnanců v daném podniku.

Politický marketing ve střední Evropě
Šanda, Jakub ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Prochazka, Jan (oponent)
Diplomová práce Politický marketing ve střední Evropě analyzuje jednak historická východiska, kulturní specifika, ekonomické, geografické a sociodemografické faktory, které ovlivnily rozhodování voličů v jednotlivých zemích, poukazuje na komunikace jednotlivých politických subjektů a rozebírá výsledky parlamentních voleb v České republice, na Slovensku a v Maďarsku a prezidentských voleb v Rakousku a Polsku, které se konaly v roce 2010. Na základě zjińtěných skutečností predikuje dalńí pravděpodobný vývoj politických subjektů na politických scénách v jednotlivých zemích a určuje klíčové faktory, podle kterých se voliči ve volbách rozhodovali.