Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,969 záznamů.  začátekpředchozí2895 - 2904dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nástrojů marketingového mixu v konkrétní společnosti
Lichnovská, Jana ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Bejdová, Jana (oponent)
Cílem práce je zjistit a popsat nástroje marketingového mixu konkrétní firmy. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout možná opatření, která by pomohla ke zvýšení její konkurenceschopnosti.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Bluetech, s.r.o.
Šímová, Martina ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Paclík, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce obsahuje charakteristiku podniku, analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a SWOT analýzu. Na závěr je zhodnocena efektivnost užití marketingového mixu a návrhy na její zlepšení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě ISOSKLO, s.r.o.
Vláčilová, Monika ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Holoubek, Libor (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakteristika společnosti, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, případné návrhy na doporučení.
Analýza obnovy a úspěchu značky Kofola
Dopitová, Šárka ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Boček, Martin (oponent)
Práce analyzuje úspěšný návrat značky Kofola na český trh. Hlavními zkoumanými oblastmi je marketingový mix, finanční analýza a postavení Kofoly na českém trhu. Rozbor marketingového mixu podává základní informace o tom, v jaké formě se produkt objevil na trhu a jakým způsobem byl prezentován. Finanční analýza informuje o ekonomických výsledcích, jichž dosáhl podnik, který se rozhodl tuto značku oživit. Nelze je sice přímo vztáhnout k této konkrétní značce, ale i tak jde o důležité informace, protože finanční síla podniku má zásadní vliv na další rozvoj a působení značky. Posledním aspektem, který dotváří obraz o současné pozici značky, je postavení Kofoly na trhu a mezi konkurenty.
Analýza marketingového mixu Hotelu U Města Vídně
Bednářová, Zuzana ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Vitovská, Helena (oponent)
Bakalářská práce analyzuje současně používané složky marketingového mixu vybraného hotelu. Důraz klade především na rozbor komunikačního mixu. Dále analyzuje organizační makrookolí a mikrookolí a snaží se stanovit profil typického návštěvníka hotelu a jeho potřeby s ohledem na marketingový mix. Na základě syntézy zjištěných informací navrhuje možná doporučení.
Uplatnění marketingového řízení ve zvoleném podniku
Jirák, Stanislav ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Přibyl, Jaroslav (oponent)
Jirák, S. Uplatnění marketingového řízení ve zvoleném podniku : diplomová práce. Jindřichův Hradec : Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta managementu v Jindřichově Hradci 2009. 78 s. Vedoucí diplomové práce Doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.. Práce se zabývá uplatněním marketingového řízení ve zvolené společnosti. Jsou zde použita teoretická východiska, na základě kterých byl proveden popis a analýza marketingového řízení ve společnosti LINE, s.r.o.. Práce je rozdělena do dvou částí, kde první část vytváří obecný rámec pro uplatnění marketingového řízení a druhá část aplikační, ve které byla nejprve charakterizována společnost a následně rozbor jednotlivých kroků marketingového řízení. V závěrečné části jsou uvedena některá doporučení v souvislosti s celosvětovou hospodářskou krizí.
Aplikace marketingu ve FN Motol
Marešová, Zuzana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Baudyšová, Jana (oponent)
Práce se zabývá marketingem ve zdravotnictví- konkrétně ve FN Motol. Popisuje služby nabízené touto nemocnicí a jak nemocnice marketing provádí. Dále jsem se zaměřila na kardiochirurgické oddělení.
Business-to-business marketing of the Champs company
Kasman, Tomáš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Rech, Miroslav (oponent)
Práca pojednáva o špecifikách business to business marketingu s konkrétnou aplikáciou na spoločnosť Champs, s.r.o. Teoretická časť je zameraná na definovanie základných rozdielov medzi marketingom na spotrebiteľskom trhu a trhu B2B, pozornosť je venovaná najmä marketingovému mixu. Aplikačná časť odráža na jednej strane snahu vytvoriť vhodnú marketingovú koncepciu pre spoluprácu medzi spoločnosťou Champs, s.r.o. a bankou mBank, retailové bankovníctvo BRE Bank SA v oblasti predaja bežných bankových účtov a kreditnej karty, a na strane druhej analyzuje súčasnú spoluprácu medzi spoločnosťou Champs, s.r.o. a bankou Citibank, plc v oblasti predaja kreditných kariet.
Marketingová komunikace TŠ Astra Praha
Pastorková, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Toman, Miloš (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací TŠ Astra Praha. Jejím hlavním cílem bylo vytvoření komunikačního mixu, který by napomohl ke stabilizaci a dalšímu rozvoji analyzované společnosti. Mezi dílčí cíle patřilo zmapování teoretických podkladů se zaměřením na marketing služeb, analýza trhu pražských tanečních kurzů, analýza TŠ Astra Praha a analýza jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, které společnost v současnosti využívá. Při zpracování práce jsem se opírala o dlouholeté zkušenosti, které mi umožnily detailněji analyzovat spotřebitelské chování a procesy v TŠ Astra. Marketingovou komunikaci jako předmět práce jsem zvolila na základě toho, že je nejslabším článkem společnosti a ohrožuje její další vývoj.V průběhu zpracování jsem měla možnost nastudované teoretické poznatky zkoumat jak v TŠ Astra, tak u konkurenčních společností. To mi umožnilo lépe pochopit silné a slabé stránky TŠ Astra a její situaci na trhu. Protože v TŠ Astra nebyla data archivována v elektronické podobě, bylo nutné začít vytvářet databázový systém. Některé doporučení uvedené v závěru práce bylo možné začít realizovat již před jejím dokončením. Nejdůležitějším přínosem, kromě doporučení k odstranění nedostatků a návrhu komunikačního mixu, je, dle mého názoru, změna pohledu majitele školy na způsob řízení.
Analýza marketingové komunikace společnosti RE/MAX v České republice
Barcalová, Lucie ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace společnosti RE/MAX v České republice, která je jedním z lídrů na realitním trhu České republiky. Cílem práce je analýza marketingové komunikace společnosti a návrh možných řešení směřujících k maximálnímu přínosu komunikačního mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,969 záznamů.   začátekpředchozí2895 - 2904dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.