Název: Uplatnění marketingového řízení ve zvoleném podniku
Překlad názvu: The Application of Marketing Management in a Chosen Company
Autoři: Jirák, Stanislav ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Přibyl, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza externích/interních faktorů; Komunikační mix; Marketingové řízení; Marketingový mix; Metody externí/interní analýzy; Plánování; Segmentace; Analysis of external / internal factors; Marketing directing; Marketing mix; Methods of external / intern analysis; Planning; Segmentation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14203

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10173


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet