Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 309 záznamů.  začátekpředchozí280 - 289dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Schmittová, Helena ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Hošek, Rostislav (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o procesu transformace vybrané cestovní agentury VS Tours na cestovní kancelář. Jsou zde analyzovány a vyhodnoceny jednotlivé potřebné formality a praktické kroky, které jsou pro úspěšný proces nutné. V první části práce se přitom jedná zejména o obecné legislativní podmínky v oblasti cestovního ruchu v České republice a o formální náležitosti procesu. Ve druhé části je nejprve představena existující cestovní agentura VS Tours a v návaznosti jsou řešeny praktické aspekty procesu její transformace na cestovní kancelář včetně návrhu na vyhotovení jednotlivých potřebných dokumentů. Třetí část se poté zabývá již ryze praktickou stránkou věci, tedy návrhem profilového produktu nové cestovní kanceláře, její marketingovou strategií a kalkulací příjmů. Práce jako celek navrhuje komplexní plán pro cestovní agenturu VS Tours při její transformaci na cestovní kancelář. Zároveň lze tuto práci vnímat jako obecný návod na uskutečnění obdobného kroku jakoukoli další cestovní agenturou.
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Lejčková, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Předmětem diplomové práce "Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře" je seznámení se s marketingovou strategií cestovní kanceláře MILE s cílem navrhnout možná zlepšení na základě provedených analýz. První část práce zahrnuje obecný výklad marketingu a jeho specifik v cestovním ruchu. V druhé části dochází k aplikaci této teorie do praxe, je nastíněna základní charakteristika CK MILE a následuje analýza postavení společnosti na trhu cestovního ruchu. Za tímto účelem provádím analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, analýzu konkurence a vlastní dotazníkový výzkum. V další části analyzuji současnou marketingovou strategii cestovní kanceláře MILE. Výsledkem jsou konkrétní návrhy na zlepšení tržního zacílení, stanovených cílů, marketingové strategie a marketingového mixu.
Marketingová strategie společnosti INTACT s.r.o.
Lišková, Táňa ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je zhodnotit působení firmy Intact na českém trhu. Po představení firmy a trhu následuje analýza marketingového mixu firmy, analýza spotřebitele a konkurence. Důležitou částí práce je průzkum trhu, který zkoumá vnímání značky Intact v české populaci. Z výsledků průzkumu jsou pak vyvozena určitá doporučení pro zlepšení současné situace.
Podnikatelský plán
Koucká, Hana ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Horník, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce bylo vytvořit podnikatelský plán pro nově vznikající cestovní kancelář. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy. Dále je zde nadefinován podnikatelský plán a uvedeno, kdo jsou jeho uživatelé a jakou formu a náležitosti by měl podnikatelský plán mít. Praktickou část tvoří samotný podnikatelský plán, na jehož základě si lze ujasnit, zda by bylo založení cestovní kanceláře v budoucnu realizovatelné a jaká by byla finanční náročnost takového projektu.
Zvláštnosti účetnictví v cestovních kancelářích
Hanousková, Blanka ; Müllerová, Libuše (vedoucí práce) ; Dvořáková, Dana (oponent)
Pojem cestovní ruch a jeho historie. Stav trhu cestovního ruchu v ČR. Charakteristika zájezdu. Právní úprava podnikání v cestovním ruchu. Účetnictví cestovních kanceláří a agentur. Zvláštní režim daně z přidané hodnoty pro cestovní službu.
Komunikační strategie CK Adventura
Medunová, Helena ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Hlavním cílem práce je navrhnout reklamní kampaň pro cestovní kancelář Adventura. Práce obsahuje definici marketingu jako takového, marketingové komunikace a marketingu cestovního ruchu. Následuje analýza konkurence a jejího komunikačního chování, analýza cílové skupiny a její definování. Na to navazuje doporučený media mix s detailním rozpočtem.
Does marketing research have important role in operation and decision-making of the touroperator?
Rehúšová, Alexandra ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Práce je rozdělena do dvou hlavních částí a sice do teoretické a praktické. V teoretické části jsou charakterizovány cestovní kanceláře společně s jejich činností a klasifikací. Dále následují kapitoly věnované marketingovému výzkumu a jeho charakteristice včetně důvodů pro jeho realizaci, a jednotlivých kroků procesu marketingového výzkumu, typům a formám marketingového výzkumu, a podrobněji také kvalitativnímu a kvantitativnímu výzkumu. Ďalší kapitoly pojednávají o informacích v marketingovém výzkumu a jejich zdrojích, realizaci marketingového výzkumu a řízení marketingového výzkumu s využitím služeb marketingové organizáce nebo vlastního útvaru marketingového výzkumu. V praktické části jsou shrnuty odpovědi na 7 otázek, které poskytli respondenti v rámci dotazníkového šetření ohledně úlohy marketingového výzkumu v činnosti a rozhodování cestovní kanceláře. Kromě toho je u každé otázky napsané shrnutí výsledků výzkumu.
Analýza image vybrané cestovní kanceláře
Hostašová, Olga ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Navrátil, Josef (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou image cestovní kanceláře. Podniková image představuje významný faktor úspěchu pro kteroukoliv společnost, tím spíše, když na trhu panuje silná konkurence, jako v případě českého trhu cestovních kanceláří. Práce předkládá výsledky několika výzkumů, jejichž cílem bylo zkoumat jednotlivé faktory, které ovlivňují image vybrané cestovní kanceláře.
Analýza nabídky cestovní kanceláře
Vostrá, Alena ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Práce je zaměřena na nabídku cestovní kanceláře Alex. Zahrnuje vymezení základních pojmů z odvětví cestovního ruchu, a to jak jednotlivých forem a druhů cestovního ruchu, tak i osob a institucí aktivních v této oblasti. Dále se práce věnuje samotné cestovní kanceláři, její organizační struktuře a popisu činnosti jednotlivých oddělení, a také členství ve významné asociaci. Zmíněni jsou i stálí partneři cestovní kanceláře. Hlavní část práce zahrnuje samotnou nabídku, a to jak cílových destinací, druhů přepravy, ubytovacích zařízení a stravovacích služeb, tak i nabídku služeb doplňkových, specifických pouze pro danou cestovní kancelář. Poslední kapitola je věnována činnosti cestovní kanceláře v oblasti propagace a podpory prodeje a zhodnocení této oblasti její práce.
Prodej zájezdů německých cestovních kanceláří v České republice
Pořtová, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat prodej zájezdů německých cestovních kanceláří v České republice. V této práci jsou představeny německé cestovní kanceláře, jejichž zájezdy si mohou čeští turisté v České republice zakoupit. Na konkrétním cenovém srovnání zájezdů německých a českých cestovních kanceláří jsou uvedeny destinace, které lze výhodněji pořídit u německých, popřípadě českých pořadatelů zájezdů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 309 záznamů.   začátekpředchozí280 - 289dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.