Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27,218 záznamů.  začátekpředchozí27209 - 27218  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.96 vteřin. 

Metodika tvorby internetových stránek
Regen, Ondřej ; Čáslavský, Josef (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou webových stránek určených pro hodinářství SARAH, v. o. s. Práce začíná teoretickým podkladem pro následnou praktickou část, kde je znázorněný postup vývoje webových stránek. Závěrem je zmíněn přínos tohoto řešení.

Tvorba DMT a orotofotomapy v Brno-Líšni
Chupáčová, Mária ; Kalvoda,, Petr (oponent) ; Hanzl, Vlastimil (vedoucí práce)
Bakalárska práca je zameraná na tvorbu DMT a ortofotomapy v lokalite Brno-Líšeň. Úvodná časť práce je venovaná teoretickým základom fotogrametrie, postupom spracovania leteckých snímok a princípom tvorby digitálneho modelu terénu a ortofotomapy. Ďalej práca obsahuje podrobne popísaný postup prác v softvéri Photomod. V závere práce je porovnaná presnosť výslednej ortofotomapy s výsledkami kontrolného zamerania danej lokality geodetickými metódami.

Využití technické analýzy na futures trzích
Hába, Viktor ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Taušer, Josef (oponent)
V první kapitole analyzuji základní pojmy a používané postupy, které trading a burzovní spekulace provázejí (pojmy jako komodita, komoditní burza, broker, vlastnosti trhu, typy obchodní příkazů apod.). V druhé kapitole se poměrně zevrubně věnuji technické analýze a jejím metodám. Popsané metody technické analýzy jsou rozděleny na grafické formace a matematické indikátory. Ve třetí kapitole zmiňuji velmi důležité faktory tvorby obchodního systému, bez kterých by v trhu většina obchodníků neuspěla. Patří mezi ně především pojmy jako money.management, stop-loss, position sizing či obchodní deník a nutnost jeho detailního vedení. A konečně ve čtvrté a klíčové kapitole analyzuji trading, který jsem sám provedl a výsledky, kterých jsem jeho pomocí dosáhl. Uvádím jaký jsem si vybral trh, jaká jsem použil data a analytický software, jak byla nastavena pravidla obchodování.

Komentovaný překlad: Vybrané obrazy z muzea Pabla Picassa v Paříži (Picasso au musée Picasso, Tableaux choisis)
Jarošová, Soňa ; Belisová, Šárka (vedoucí práce) ; Šotolová, Jovanka (oponent)
Překladatelská bakalářská práce Vybrané obrazy z muzea Pabla Picassa v Paříži (Picasso au musée Picasso, Tableaux choisis) se skládá z praktické a teoretické části. Praktickou část tvoří překlad vybraných kapitol francouzské populárně naučné publikace věnované výkladu několika výtvarných děl Pabla Picassa vystavených v pařížském muzeu Picasso, které uchovává významnou sbírku jeho tvorby. Teoretickou část tvoří komentář k překladu, ve kterém autorka nejprve analyzuje výchozí text a poté rozebírá proces překládání s jednotlivými překladatelskými problémy a vysvětluje volbu svých řešení. Navzdory nadčasovosti a univerzálnosti, s jakou je originál koncipován, se autorka zamýšlí nad kulturně společenskými rozdíly francouzského a českého příjemce tohoto či podobného textu, a v závěru celé práce se snaží argumentovat ve prospěch přejímání určitých francouzských stylistických zvyklostí.

Štíhlost organizací v ČR při zapojení studentů vedlejší specializace Lean Six Sigma
Votočková, Iveta ; Martínez, Felipe (vedoucí práce) ; Svobodová, Hana (oponent)
Cílem této diplomové práce je navržení způsobu měření dopadů zlepšování a štíhlosti v organizacích, ve kterých byly uskutečněny projekty studentů vedlejší specializace Management kvality a Lean Six Sigma v rámci předmětů Řízená praxe managementu kvality a Lean Six Sigma. Teoretická část uvádí do problematiky metodologie Lean Six Sigma, kde jsou popsány základní charakteristiky a nástroje využívané touto metodologií. Dále jsou v diplomové práci konkrétně popsány jednotlivé kroky výzkumu, ve kterém byly využity navržené způsoby měření dopadů studentských praxí na organizace. Vybraná metodologie výzkumu také popisuje, přístup k měření štíhlosti, postup sběru dat, jejich následné analýzy a hodnocení. V kapitole věnované hodnocení jsou data získaná v průběhu výzkumu podrobně analyzována. V závěru práce je uvedeno shrnutí výsledků spolu s náměty a doporučeními pro zlepšení předmětu Řízená praxe managementu kvality a Lean Six Sigma.

Irácká exilová literatura
Klasová, Pamela Markéta ; Ondráš, František (vedoucí práce) ; Oliverius, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová zkoumá dílo současného iráckého exilového spisovatele Ḥasana Blásima a zařazuje ho do rámce magického realismu. Zároveň argumentuje pro formálnější a širší definici magického realismu, která zahrnuje i svět bez nadpřirozených jevů. Magicko-realistické prvky povídkové sbírky Madžnún sáḥat al- ḥurríja (Blázen z náměstí Svobody) podtrhují nejdůležitější témata povídek, jež se vztahují ke katastrofám moderní irácké společnosti posledních třiceti let. Svým důrazem na dokumentaci moderní historie Iráku, jíž dominuje válka a exil, se tak dílo zařazuje mezi díla narativní dokumentární tvorby, jejichž cílem je přispět ke kolektivnímu vědomí národa. Přesto ale magicko-realistický element v Blásimově díle není pokusem o vytváření alternativního kulturního světa. Nadpřirozeno v Blásimově díle funguje metaforicky a vztahuje se výhradně k reálnému světu válek a násilí, ve kterém se lidé pod tíhou okolností mění ve zvířata a kanibaly a který je sám o sobě magický. Ve druhé rovině je Blásimovo dílo diskutováno i na pozadí postkoloniálních teorií, jež prošly od svého průniku na pole humanitních studií spletitým vývojem a v nedávné době byly podrobeny kritice, například právě ze strany akademiků zabývajících se arabskou literaturou. Blásimovo dílo slouží jako doklad toho, že se postkoloniální...

Využití marketingových nástrojů ve firmě zabývající se vývojem a distribucí informačního systému
Medřický, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Šídlo, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingových a komunikačních nástrojů, které je možné využít pro začínající firmu v odvětví IS. V první části práce pojednává o typech informačních systémů. V následujících kapitolách je práce zaměřena na postup aktivit, které by měla provést každá firm a před vstupem na trh, tj. analýzu podniku, analýzu okolí a definování marketingové strategie. Další část se věnuje praktickým otázkám tvorby značky, loga, firemního webu a dalších složek jednotného firem ního designu. V závěrečné, nejobsáhlejší části jsou navrženy konkrétní prostředky, které by měly pomoci zviditelnit firmu a její produkty na trhu informačních systémů. Položky jsou vybrány s ohledem na nenákladné využití a u každé je i nástin finanční nákladnosti.

Analýza a návrh aplikační podpory logistiky ve firmě Cukrovary a lihovary TTD, a.s.
Davídek, Tomáš ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Zvěřina, Milan (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá podporou logistických činností konkrétní společnosti Cukrovary a lihovary TTD, a.s. informačními technologiemi. V první části je představena společnost, pro kterou je diplomová práce určena a zároveň jsou popsána specifika odvětví, v kterém působí. Cíl druhé části práce byl dosažen aplikací optimalizačních metod Operačního výzkumu. Pro každou svozovou linku byl navržen postup tvorby harmonogramu. Třetí část práce popisuje požadovaný systém na podporu dispečerské činnosti. Cíl práce, tvorba specifikace požadavků na požadovaný individuální aplikační software bylo dosaženo aplikací postupů metodiky Unified Process. Diplomová práce splnila vytyčené cíle. S podporou informačních technologií byly vytvořeny postupy tvorby harmonogramů a byla vypracována specifikace požadavků na plánovaný systém Dispečerský pult.

Aplikace SEO technik pro marketing
Knapovský, Martin ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je detailně popsat aktuální způsoby optimalizace webových stránek pro vyhledávače (SEO) a ukázat jejich aplikaci v širší marketingové strategii italské restaurace La Casa Degli Amici. Text předkládá důkazy o důležitosti SEO pro marketing a lze ho využít jako předlohu k optimalizaci vlastních webových stránek. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - části teoretické a praktické. Teoretická část vysvětluje koncepty použité při návrhu a implementaci v praktické části. V teoretické části se na vyhledávání díváme skrze 3 subjekty - vyhledávač, uživatele a SEO, které představuje tvorbu webových stránek a jejich optimalizaci. Je popsána historie vyhledávačů a způsob, kterým vyhledávače analyzují a ohodnocují webové stránky, dále se zabýváme vyhledávacími strategiemi uživatelů a způsobem, kterým čtou výsledky. V části o SEO jsou ukázány její výhody, přínosy, stručná historie, způsob tvorby SEO strategie a dále se text podrobně zabývá technikami a nástroji, které pro optimalizaci můžeme použít. V praktické části sestavujeme plán marketingové strategie pro italskou restauraci, pro kterou byl navržen a implementován vlastní web, na kterém byly použity vybrané techniky uvedené v teoretické části. Implementace marketingové strategie je vyhodnocena na datech získaných v období od spuštění webu (1. 8. 2016) do 31. 11. 2016. Majitel restaurace poskytl data o tržbách restaurace, díky kterým bylo možné také vyhodnotit celkový přínos implementované marketingové strategie.

Podnikatelský plán Vinotéky Agrovaria export-import spol.s.r.o pro Slovenskou a Českou republiku
Pathóová, Anikó ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Geonczeol, Attila (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na vysvětlení teorie tvorby podnikatelského plánu, která je následně aplikována na podnikatelský plán společnosti Agrovaria export-import spol.s.r.o. Dále tvoří část práce i vysvětlení analýz, které jsou obvykle součástí podnikatelského plánu(SWOT analýza, analýza konkurence). Vybrané problémy mezinárodního marketingu upozorní na časté chyby a rizika s kterými při vstupu na mezinárodní trh třeba počítat, dále uvádí možné formy vstupu pro MSP na mezinárodní trhy a vysvětluje postup eurokontroly. Výsledkem praktické aplikace výše zmíněné teorie je podnikatelský plán Vinotéky Agrovaria export-import spol.s.r.o.