Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí27 - 36  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internetová bannerová reklama - nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy
Tabáček, Jiří ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Galgonek, Jan (oponent)
Diplomová práce na téma Internetová bannerová reklama -- nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy se v první -- teoretické části zabývá kompletním shrnutím teorie bannerové reklamy od samotných počátků inzerování na internetu až po dnešní, nejmodernější formy internetové inzerce. Součástí je přesný popis funkčnosti jednotlivých formátů a jejich možností. Praktická část se zaměřuje na realizaci nového modelu nákupu a prodeje reklamních ploch pro inzerci na webových stránkách. Součástí praktické části je rozbor funkčnosti, výhody a nevýhody používání a analýza problémů, které se při realizaci vyskytly. Pro analýzu byl vypracován a analyzován dotazník. Navržená doporučení a budoucí rozvoj praktickou část práce uzavírají.
Smart shop banner - nový marketingový nástroj
Gotthardt, Martin ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Smolka, Josef (oponent)
Tato práce se zabývá novým marketingovým nástrojem pro realizaci kampaní podpory prodeje produktu společnosti přímo v místě prodeje. Banner umí vhodně upozornit zákazníka a také přesvědčit k neplánovanému impulzivnímu nákupu. Jedná se, o plastovou kapsu, ve které se mohou měnit plakáty na podporu jednotlivých produktů, nebo i samotných brandů společností. Unikátnost tohoto řešení se schovává v umístění této reklamní plochy. Pokud je součástí pokladny v obchodě LCD monitor, banner je umístěn na jeho druhé straně, která je nastavená přímo na oči zákazníků. Cílem práce bylo uvést nový marketingový nástroj a ideálně prokázat, že správným používáním vizuální komunikace lze podnítit impulzivní nákupy i v prostředí banky v ČR. I když se zcela nepodařilo prokázat, že banner umí vyvolat impulzivní nákupy i v bankách, podařilo se myšlenku koncepčně připravit, odhalit její potenciál a ukázat možné efektivní využití pro běžnou praxi.
Podnikatelský záměr v oblasti českého internetu včetně realizace
Zimák, Radek ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Burkoň, Lukáš (oponent)
Tato práce je věnována konkrétnímu podnikatelskému záměru a možnostem propagace firmy na internetu. Teoretická část práce přináší přehled internetových obchodních modelů a dále shrnuje jednotlivé formy propagace, které lze v současnosti na internetu využívat. Popsány jsou výhody a nevýhody bannerové reklamy, kontextové reklamy, email marketingu, marketingu ve vyhledávačích (SEM), sociálních sítí a affiliate marketingu. V závěru teoretické části je uveden způsob, jakým lze měřit efektivitu jednotlivých forem propagace. Praktická část představuje vlastní podnikatelský záměr a jeho obchodní model. Následně jsou popsány konkrétní způsoby propagace, které byly v souvislosti s tímto podnikatelským záměrem realizovány.
Typy e-Shopů a jejich možnost propagace na internetu
Kučera, Antonín ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Oganesjan, Narek (oponent)
Práce seznamuje čtenáře s aktuálně dostupnými řešeními internetových obchodů neboli eshopů a ukazuje možnosti propagace eshopů v rámci internetu. První část je zaměřena na jednotlivé typy řešení eshopů a snaží se zdůraznit jejich jednotlivé výhody, nevýhody a funkcionalitu. Další část práce se zaměřuje na samotnou internetovou propagaci, kde vysvětluje nejdůležitější pojmy a nástroje jakou jsou SEM, SEO, PPC, copywriting, banner, affiliate a další, které lze využít při propagaci eshopu. Pro úplnost jsou uváděny i méně využívané nástroje jako Advergaming, Video reklama a další. Poslední část je věnována budoucímu vývoji v oblasti eshopů a jejich možné propagaci. Jsou zde popsány možné trendy, metody a technologie, které s největší pravděpodobností budou využívány v příštích několika letech. Součástí práce jsou i některá doporučení, která vycházejí z vlastních osobních i profesionálních zkušeností z této oblasti. Nelze tyto doporučení brát jako bernou minci, ale je možné nad nimi alespoň zapřemýšlet a popřípadě se jimi řídit.
Prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých grafických technik a postupů
Tokhyan, Aramayis ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je popsat různé techniky prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých typů dokumentů. Práce popisuje základy problematiky prezentace, propagace a reklamy. Největší důraz klade práce na problematiku reklamy na internetu, konkrétně na bannerovou reklamu. V praktické části se práce věnuje konkrétní modelové situaci tvorby bannerové reklamy s využitím poznatků z teoretické části.
Historie Sokola v Písku
OBERMAYER, Jan
Tato bakalářská práce se zabývá historií Sokola v Písku a to od samého počátku až do dnešní doby. Činnost sokolská dostala během svého vývoje několik ran osudu a musela být i několikrát ukončena. Nejen členové Sokola v Písku byly velmi hrdí a čestní vlastenci. Šli bránit republiku během první světové války, hlásili se do čs. legií a i po válce fungovali ve městě krojovaní Sokolové jako dozor a bránili rabování a chaosu. Zlatého věku dosáhlo u nás sokolské hnutí po I. světové válce, ale tento vrchol trval pouhých 20 let, něž jeho expanzi přerušila II. světová válka. I přes to v této době zaznamenal nebývalý rozvoj. Každý 15. občan byl jeho členem a celkový počet se blížil k milionu. Sokol podporoval vlastenecké cítění Čechů, což vyvrcholilo manifestací na X. všesokolském sletu v roce 1938. V následujících těžkých letech války němečtí okupanti Sokolům jejich postoje neodpustili, přibližně 12 000 členů bylo vězněno, 3 300 z nich v nacistických koncentračních táborech zahynulo. I písečtí Sokolové přišel o své nejlepší činovníky a členy. V roce 1941 byla organizace podruhé rozpuštěna a její majetek byl zabaven. Po dlouhých čtyřiceti letech komunistické totality a po jejím pádu povstal Sokol v roce 1990 znovu k životu. Tělocvičný proces v Sokole prošel velkou proměnou, protože vývoj v oblasti tělovýchovy stále pokračuje. Dřívější sokolské cvičení je dnes koncipováno jako všeobecná průprava pro děti a kondiční pro dospělé, v mnohém má ale ještě modernější ráz. Byla pozměněna forma i obsah, což si získává stále nové příznivce.
Internet marketing and its use on the social web
Slavkovský, Matúš ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je zaměřit se na využívaní internetového marketingu na sociálních sítích a na základě dotazníku zjistit, jestli je internetová reklama na těchto sociálních sítích dostatečně vnímána a jaká je návštěvnost těchto sítí. Práce je rozdělena do tří částí. V první se věnuji marketingovému mixu na internetu a internetové reklamě. Druhá část se zabývá vybranými sociálními sítěmi. Třetí část se zaměřuje na rozbor mnou sestaveného dotazníku.
Možnosti spolupráce grafických a animačních programů pro lepší tvorbu grafik, prezentací a reklamních bannerů
Bayerle, Petr ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilímová, Zuzana (oponent)
Práce nejprve stručně mapuje možnosti výměny dat mezi konkrétními grafickými programy zabývajícími se vektorovou a bitmapovou grafikou a představuje také praktické možnosti jejich spolupráce za dosažením konkrétních cílů. Stěžejní část práce pak tvoří zmiňovaná kapitola přibližující problematiku tvorby 3D animace ve 2D vývojovém prostředí. Tato problematika je řešena buďto pouze v programu Flash za užití geometrických metod založených na principech promítání nebo s pomocí dalších programů včetně programu specializovaného na 3D modelování.
Effectivity of banner advertisement
Šandrik, Vladimír ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá reklamou na internete, konkrétne spôsobmi a možnosťami využitia reklamných plôch -- bannerov na webových stránkach. Teoretický úvod zavedie čitateľa do sveta reklamy na internete, od jej začiatkov až po súčasný stav reklamy na internete, detailnejšie priblíži problematiku bannerov popisom spôsobov aplikácie na webových stránkach, typov bannerov a tiež funkcionality grafických prvkov webových stránok. Posledná časť teoretického základu sa zaoberá systémami na správu reklamných kampaní, používanými v praxi a tým ako tieto aplikácie pracujú s dátami, s akými druhmi dát ako a akými spôsobmi merajú, vyhodnocujú a interpretujú účinnosť bannerov na internete. V ďalšej časti diplomovej práce sa autor venuje opisu prostredia na ktorom bude prevedený výskum. Predstaví globálnu spoločnosť realizujúcu svoj obchodný zámer pomocou celosvetovej siete -- internet. Opíše štruktúru webových stránok firmy, spôsoby, akými je na stránky umiestňovaná vnútrofiremná reklama, typy vnútrofiremných bannerov. Detailnejšie je popísaný systém správy reklamných kampaní, ktorý spoločnosť využíva, je uvedená metóda s akou pracuje a hodnotí tento systém dáta získané, a aké výstupy ponúka. Dôležitou časťou práce je výskum. Je rozdelený do kategórií výskumu podľa obsahu, formy a umiestnenia banneru. Je predstavený obsah výberu dát, časový horizont zberu dát, jeho priebeh a vyhodnotenie výsledkov.Vysvetlí, čo bude merané aké veličiny budú do výskumu vstupovať a aké vystupovať, aké nastavenia boli použité, akým spôsobom budú tieto dáta hodnotené a aké závery môžu naznačovať. Posledná kapitola -- Výstupy výskumu a interpretácia výsledkov je záverečným zhrnutím práce. Autor prezentuje výsledky výskumu v grafickej (grafy) a písomne forme a formuluje závery z neho plynúce, ich využitie v praxi, a predloží možnosti smerovania vývoja v oblasti reklamy na internete.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí27 - 36  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.