Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internetová bannerová reklama - nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy
Tabáček, Jiří ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Galgonek, Jan (oponent)
Diplomová práce na téma Internetová bannerová reklama -- nový model on-line nákupu a prodeje bannerové reklamy se v první -- teoretické části zabývá kompletním shrnutím teorie bannerové reklamy od samotných počátků inzerování na internetu až po dnešní, nejmodernější formy internetové inzerce. Součástí je přesný popis funkčnosti jednotlivých formátů a jejich možností. Praktická část se zaměřuje na realizaci nového modelu nákupu a prodeje reklamních ploch pro inzerci na webových stránkách. Součástí praktické části je rozbor funkčnosti, výhody a nevýhody používání a analýza problémů, které se při realizaci vyskytly. Pro analýzu byl vypracován a analyzován dotazník. Navržená doporučení a budoucí rozvoj praktickou část práce uzavírají.
Úloha Due diligence v procesech M&A
Galgonek, Jan ; Kříž, Radim (vedoucí práce) ; Zdráhalová, Miluše (oponent)
Organický růst každé společnosti je bezesporu žádoucí. Jednou ze strategií, která růstu společnosti napomáhá, jsou fúze a akvizice. Fúze společností jsou často považovány za nejlepší způsob generovaní vyšších zisků, zvyšování tržního podílu a rozšiřování tak klientské základny, na druhou stranu s sebou nesou řadu skrytých problémů. Transakční proces je značně složitý, zdlouhavý a komplexní z hlediska oblastí, které musí být prozkoumány a z hlediska otázek, které musí být investorovi zodpovězeny. Nástrojem úspěšného řízení potenciálních rizik v souvislosti s transakcí je proces zvaný due diligence, nebo-li předinvestiční prověrka kupované společnosti, která je svou povahou a úlohou jednou z nejzásadnějších fází transakčního cyklu.

Viz též: podobná jména autorů
6 Galgonek, Jakub
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.