Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí27 - 36  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.06 vteřin. 
Uniform
Sádecká, Lucia ; Vacková, Lenka (oponent) ; Mazanec, Martin (vedoucí práce)
The bachelor project focuses on the phenomenon of the Burda style magazine, which for more than 50 years has been advertising to its readers about pattern making, along with tips and tricks. This allows the readers to fill the wardrobe of current trends that they should be able to make themselves In this project, I chose one specific issue from 07/17 magazine, which I transferred from patterns provided with the material needed according to the template and workflow. I kept the original sewing method using the orientation map provided by the designers (using a silk screen), which forms the design of the whole collection. The aim is, on the one hand, to test the functionality and the practicality of the offered dresses in the magazine, but at the same time emphasis is put on the quality of craftsmanship. According to the popularity of the magazine, this quality still has its visible place in the fashion industry. How? What is this heading towards? Does the social artefact of this confection still make sense in this era?
No hard feelings
Venturová, Adéla ; Jakalová, Zuzana (oponent) ; Klodová, Lenka (vedoucí práce)
Práce analyzuje problematiku nápisů triček fast fashion řetězců z pohledu vyprázdňování obsahu sloganů vlivem rozdílných kulturních, životních a ekonomických podmínek v místě vzniku trička a v místě jeho nošení.
Trendy ve fashion marketingu a jejich vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Votočková, Pavlína ; Filipová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá trendy ve fashion marketingu a jejich vlivem na nákupní rozhodování spotřebitele. Cílem práce je zhodnotit postoj spotřebitelů k fashion marketingu a jeho aktuálním trendům: Fast Fashion, online nakupování, co-brandingu a vlivu sociálních sítí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou spotřebitelského chování, specifikací současné situace na módním trhu, lokalizací výroby a dodavatelským procesem v módním průmyslu. V rámci této části práce jsou představeny vybrané trendy ve fashion marketingu: Fast Fashion, online nakupování, co-branding a sociální sítě. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření, na jehož základě je interpretován hlavní cíl práce.
Udržitelný rozvoj v mezinárodních firmách.
Genttnerová, Kateřina ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hubková, Veronika (oponent)
Cílem této diplomové práce je zhodnocení začlenění aktivit v mezinárodních firmách vedoucích k udržitelnému rozvoji, dále analýza těchto aktivit, která má zjistit, zdali aktivity firem přispívají k 17 Cílům udržitelného rozvoje (SDGs) sestavených a schválených členskými státy Organizace spojených národů v roce 2015. Teoretická část představuje historii od průmyslové revoluce a aktuální situaci v globalizovaném světě, vysvětluje specifikace oděvního průmyslu a sportovního oděvního průmyslu. Dále představuje SDGs, jejich význam a důležitost zapojení všech subjektů, včetně soukromých společností. Práce zkoumá, jak se k problematice udržitelného rozvoje staví tři největší mezinárodní oděvní společnosti specializující se na sportovní oděvy, obuv a vybavení. Jsou jimi konkrétně firmy adidas AG, NIKE, Inc. a Puma SE. V praktické části hodnotí jejich aktuální i plánované praktiky přispívající k udržitelnému rozvoji, porovnává je s tématy cílů SDGs a navrhuje opatření, které by pomohlo k úspěšnému naplnění těchto cílů. Z analýzy vyplývá, že firmy se v udržitelnosti již nějakou dobu angažují, SDGs obecně berou v potaz, nicméně zatím jejich plnou implementaci spíše neplánují. Nejlépe ze tří analyzovaných firem vychází firma adidas. Nejvíce aktivit firmy konají ve spojení s cíli zabývajícími se otázkou odpovědné výroby a spotřeby, nakládání s pitnou vodou a kanalizací a otázkou partnerství pro naplnění cílů SDGs. Ve sportovním oděvním průmyslu existuje několik specifických oblastí, které by mohly být značně vylepšeny. Ty jsou v práci na závěr uvedeny.
Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara
Fialíková, Lucie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce "Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara" popisuje a analyzuje jednotlivé části cirkulárního obchodního modelu a alternativního přístupu k marketingové komunikaci. Právě kombinace a následná implementace těchto dvou h přístupů zajistila značce pozici jednoho z lídrů trhu s rychlou módou. První část práce se zabývá historií a současností značky a následnou deskripcí jednotlivých strategických ohnisek obchodního modelu od designu přes výrobu až po bchodů. Druhá část práce se zabývá analýzou marketingové komunikace značky. Primárním kanálem jsou prodejny Zara, jimž je v této části věnován velký prostor. Sekundárním kanálem é podrobena důkladné deskripci. ěr práce shrnuje výslednou analýzu a nabízí doporučení ke zlepšení komunikace značky s ohledem na potenciální budoucí hrozby.
Přístup módního průmyslu k trvale udržitelnému rozvoji
Ric, Tomáš ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Marta, Marta (oponent)
Bakalářská práce je rozdělena na dvě osnovní části. Část teoretickou, ve které jsou předkládány základní poznatky o módním průmyslu a trvale udržitelném rozvoji. Tyto poznatky jsou vysvětleny a jsou nalezena pojítka mezi jednotlivými odvětvími. Teoretická část se také zabývá ekonomickými dopady nadprodukce v módním průmyslu a přibližuje alternativy k běžným nákupním návykům. Druhá, tedy praktická část, se zabývá společnostmi s dominantním postavením na trhu a jejich přístupy k řešené problematice. Cílem práce je popsat obecné principy přístupu módního průmyslu k trvale udržitelnému rozvoji, nalézt řešení problematiky a předložit návrhy předcházení dopadům nadměrné produkce.
Analýza společnosti Inditex a její působení na zahraničních trzích
Vébrová, Alena ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá představením společnosti Inditex jako celku a zároveň jejích jednotlivých značek. V první kapitole je představena společnost Inditex a její světová expanze. Také je zde popsáno vedení společnosti a nejdůležitější finanční ukazatelé. Druhá kapitola se zabývá popisem jednotlivých značek Inditexu, výrobou produktů a vztahem Inditexu k životnímu prostředí. V této kapitole se nachází marketingový mix společnosti. Je zde vysvětlen pojem Fast Fashion, který je pro módní retailové společnosti tohoto typu velice důležitý. Dále zde nalezneme srovnání společnosti Inditex s jejími zahraničními partnery, ale i konkurenty na španělském trhu. Pro ucelení se zde nachází SWOT analýza celé společnosti Inditex. Třetí kapitola je věnována působení Inditexu, jeho jednotlivých značek, na českém trhu a popis některých finančních ukazatelů. Vzhledem k tomu, že bylo provedeno dotazníkové šetření ohledně znalosti společnosti Inditex, jsou zde popsány výsledky šetření a vlastní úsudky.
Světové trendy v módním průmyslu
Hubková, Veronika ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Vošta, Milan (oponent)
Diplomová práce ve zkratce popisuje historický vývoj módního průmyslu a zmiňuje významné skutečnosti, které vedly k jeho aktuální podobě. Podrobně se pak dále věnuje současnému trendu fast fashion, který je synonymem pro levnou a dostupnou módu. Prostřednictvím důkladného rozboru dodavatelského řetězce informuje o negativních environmentálních a sociálních dopadech, které fungování dnešního módního světa přináší. V souvislosti s těmito problémy pak z hlediska trvale udržitelného rozvoje nastiňuje cestu pro jeho další budoucí vývoj.
Marketing fashion brands with a focus on ZARA
Droščáková, Jana ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Mráz, Otakar (oponent)
Diplomová práce pojednává o specifikách módního průmyslu a marketingu oděvních značek, přičemž svou pozornost soustřeďuje zejména na španělskou značku Zara. Účelem práce je nabídnout čtenáři přehled marketingových metod a nástrojů, které využívají módní značky k oslovování, získávání a udržování svých zákazníků a specifikovat, jaké konkrétní formy marketingové komunikace využívá světově úspěšná Zara. Hlavním cílem práce je odhalit zda a jak tuto komunikaci vnímají čeští spotřebitelé, jak vnímají samotnou značku a následně poskytnout návrhy k zlepšení jejího stávajícího image. První část práce přináší přehled dostupných teoretických poznatků z oblasti módního průmyslu a marketingu, a popisuje a charakterizuje marketingovou komunikaci značky Zara. Druhá část sestává z vlastního výzkumu, kterým jsem se snažila přiblížit činnost a působení značky v českém prostředí, poodhalit marketingové cíle Zary v ČR a především zjistit jak tato značka skutečně působí na české spotřebitele a zda její představa o vlastním positioningu koresponduje s výsledky spotřebitelského výzkumu.
Komparace strategie vybraných retailingových firem na domácím a zahraničním trhu
Kukrechtová, Alena ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šrůtková, Jana (oponent)
Reakcí na konzumní způsob života spotřebitelů a jejich neustálou poptávku po nových výrobcích je trend fast fashion, který nabízí nejmodernějšího zboží za relativně nízké ceny. Jednotlivé společnosti expandují na globální trhy, a proto je tento trend označován za jeden z hlavních nositelů globalizace v oděvním průmyslu. Tato práce definuje fast fashion jako trend v maloobchodě s hlubším zaměřením na český trh a zabývá se analýzou a komparací marketingových strategií a obchodních aktivit pěti vybraných firem (C&A, H&M, Marks&Spencer, Reserved a ZARA). Praktická část potom informuje o tom, jak český spotřebitel jednotlivé marketingové nástroje vnímá a jak ovlivňují jeho nákupní chování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí27 - 36  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.