Název: Analýza společnosti Inditex a její působení na zahraničních trzích
Překlad názvu: Analysis of the Inditex Company and Its International Presence
Autoři: Vébrová, Alena ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Bershka; Fast Fashion; Inditex; marketingový mix; Massimo Dutti; obchodní strategie; Oysho; Pull & Bear; retail; Stradivarius; SWOT analýza; Uterqüe; Zara; Zara Home; španělská móda; Bershka; business strategy; Fast Fashion; Inditex; marketing mix; Massimo Dutti; Oysho; Pull & Bear; retail; Spanish fashion; Stradivarius; SWOT analysis; Uterqüe; Zara; Zara Home

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49377

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-203935


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet